UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Toivottavasti viisuissa ei käy näin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/71cbf523-086e-4602-9103-542805…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista on kiva huutaa kuorossa kovaa ja korkealta Ich kommmmme, mutta saksan kielessä kaksoiskonsonantit lausutaan yhtenä eli oikeaoppisesti pitääkin huutaa Ich kome.
Huomaa, ettei Suomessa enää juurikaan opiskella saksaa.
Tuossa kappaleessa muutenkin lausutaan sanoja tarkoituksella vähän sinne päin. Ei ole suomen kirjakieltä, sen kummemmin kuin saksan oikeaa lausumista. Erika laulaa jotain oulun ja savon murteen sekoitusta, miksi hän lausuisi sitten viimeisen päälle tuon ich kommen. Tuo biisi on huumoripläjäys. Valitettavasti se menee hilseen yli niin monelle täällä, kuin ulkomailla. Kyllä Erika osaisi tuon lausua oikein, lukion suorittanut aikoinaan;D
Erika on lukenut 9 vuotta saksaa. Moniko tä
Taitaa olla vaan hidas lukija kun olen jo vuodessa pidemmällä.
Miksi erikan pitää olla lähes alasti lavalla, kun koko ajan on kehuttu sen ääntä.
Eikö voi luottaa äänensä, laulutaitoonsa?
Kuka mies artisti esiintyisi, valittaa esiintymään pelkissä tangoissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko eilen Goldien sohvalla hänen komean miesystävän? 🔥
Hänen veljensä ja heidän kanssaan kolmantena musiikkia kirjoittava kaveri. Ei ole Goldielocksilla romantiikkaa heidän kanssaan.Habituksestaan päätellen Goldie ei harrasta miehiä.
Kuinka niin? Mistäs sinä sen tiedät?
Habituksestaan päätellen. Voin toki olla väärässä.
Mikä siinä habituksessa sellaista oli?
Kolhous.
Pöh. Suloinen, kaunis nuori nainen.
En puhu ukrainaa mutta aika suurella varmuudella uskallan todeta että hän todellakin tykkää Erikasta 😂.
Vierailija kirjoitti:
Turha lausumisesta jauhaa, eihän monet muut kielet kuule edes eroa yhden ja kahden konsonantin välillä. Ihan sama heille onko se ko-me vai kom-me, eivät tajua mitään. Eihän encoreakaan lausuta "oikein".
No jos otetaan laulun nimeksi Ich komme ilman mitään hajua kuinka se lausutaan edes suunnilleen oikein. Ehkä olisi kannattanut ottaa suomenkielinen nimi, jos suomeksi kuitenkin lauletaan. Murteitakin on ilmeisesti käytetty, jotta saadaan rivit rimmaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan Erikan röyhkeys, joka ärsyttää suomalaisia. Täällä on totuttu kumartelemaan muita, mutta ei Erika. Hän tulee ja ei kysy lupaa, että saako vai ei!
Hohhoijaa sulle. 😄
Minä en tiedä ketään ketä Erika ärsyttäisi? Tää ketju on jokin ihan oma maailmansa, ei ole näin toksista muualla.
Vierailija kirjoitti:
Erika neljäs oddseissa<3 ja ennen kuin joku tulee itkemään jotain niin suomi on ollu VIIMESIÄ myös siellä oddseissa niin kauan, että kyllä minä hehkutan tätä niin paljon kuin haluan!!
Hehkuta pois vaan mutta ei sun niitä väliaikatietoja tarvi tänne vartin välein päivittää.
Vierailija kirjoitti:
Erika neljäs oddseissa<3 ja ennen kuin joku tulee itkemään jotain niin suomi on ollu VIIMESIÄ myös siellä oddseissa niin kauan, että kyllä minä hehkutan tätä niin paljon kuin haluan!!
Kyllä, tää on ihanaa. Nautitaan viisukeväästä ja sittenhän sen näkee miten käy 😊. Saa Suomea hehkuttaa vaikka jääkiekossakin puolivälierävaiheessa - ei mikään takaa että voittoa tulee mutta onhan hienoa kisapäivänä lähteä ennakkosuosikkina peliin.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan Erikan röyhkeys, joka ärsyttää suomalaisia. Täällä on totuttu kumartelemaan muita, mutta ei Erika. Hän tulee ja ei kysy lupaa, että saako vai ei!
Sori, mutta minusta Erika on jotakin ihan muuta roolinsa ulkopuolella. Herkkyys (ei röyhkeys) vain huokuu hänestä, vaikka muuta esittää. Jotenkin hukassa oleva, roolinsa vanki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi erikan pitää olla lähes alasti lavalla, kun koko ajan on kehuttu sen ääntä.
Windows 95?
Vierailija kirjoitti:
Lauletaanko tänä vuonna päiväkotien pihoilla Ich kommea? Entä koreografia?
No Käärijä lauloi dokaamisesta, että yhtä huonosti se lasten suuhun sopii.
Oon katsonut useamman reaktiovideon jossa sanotaan, että erikan esityksessä on super bowl väliaikatyyliä ja se on jo jotain!
Vierailija kirjoitti:
Hahhahaha sinähän huumorikaveri olet 😂. Niin tosiaan, kukapa lähettäisi viisuihin MIEHEN STRINGEISSÄ? KUKA??
Tämän vitsipalstan perusteella ulkomaalaiset tykkää Ich Kommesta enemmän kuin suomalaiset:DD
Vierailija kirjoitti:
Oon katsonut useamman reaktiovideon jossa sanotaan, että erikan esityksessä on super bowl väliaikatyyliä ja se on jo jotain!
Sama! Tämä on toistunut jo useamman kerran ja ovat aivan haltioissaan Nokia Areenasta, upealta se kyllä näyttikin.
Vierailija kirjoitti:
En puhu ukrainaa mutta aika suurella varmuudella uskallan todeta että hän todellakin tykkää Erikasta 😂.
Kaikki, mitä olen nähnyt tykkäävät. Amerikkalainen aviopari. Ja muut. Kommentit kehuvia. Onkohan huono merkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa sulle. 😄
Minä en tiedä ketään ketä Erika ärsyttäisi? Tää ketju on jokin ihan oma maailmansa, ei ole näin toksista muualla.
Mä taas en tiedä ketään kuka Erikasta tykkäisi. 😀 Inhokki tuntuu olevan suurimmalle osalle, pl. hänen oma fanikupla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika oli jotenkin turpea ja pöhöttynyt. Kasvot eivät oikein liikkuneet ja oliko huulet vain meikattu tuollaisiksi vai onko ihan täyteainetta. Viisuissa kannattaa panostaa johonkin muuhun kuin Erikan liikkumiseen lavalla, se ei ota onnistuakseen, Erikalla oli maneerit kuin Tina Turnerilla tai Anita Hirvosella konsanaan. Hapsottava kampauskin. Kun vertaa muutaman vuoden takaiseen Cicciolinaan, on kuin eri ihminen olisi kyseessä. Mitä oikein on tapahtunut? Silloin niin freesi ja ikäisensä näköinen. Erika on kuitenkin vasta 30 v eli hyvin nuori. Samaa ikäluokkaa, kun Nelli ja Neea.
Anita Hirvosella?
Kuka on Anita Hirvonen?
Nyt mummo menet iltapesulle ja nukkumaan 😂
Ei tarvitse olla mummo tietääkseen Anita Hirvosen, vai onko Anna Abreukin mummo? Sanoi aikoinaan kiukkuisena Janne Katajan näyttävän Anita Hirvoselta.
Voihan sitä väittää olevansa herkkä mutta olemuksesta ja käytöksestä on herkkyys kaukana.