UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta olen hieman pohtinut juontajien reaktiovideota. Jossain välissä Sanni sanoo "päällikkö!" Kukahan voisi olla, sooloartisti ehkä? Sanoisiko ennemmin miehestä? Samaten alun euroviisu-voxpopuli.. räppiä? Voisko joku naisräppäri olla mukana, esim se Etta, niin että on yht 4 naista kisassa. "Nyt on mimmienergiaa huolella."
Kyllä mukana voi olla joku räppäri tai tosi erikoinen. Jonkun täytyy olla se Joostin adoptiolapsi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta olen hieman pohtinut juontajien reaktiovideota. Jossain välissä Sanni sanoo "päällikkö!" Kukahan voisi olla, sooloartisti ehkä? Sanoisiko ennemmin miehestä? Samaten alun euroviisu-voxpopuli.. räppiä? Voisko joku naisräppäri olla mukana, esim se Etta, niin että on yht 4 naista kisassa. "Nyt on mimmienergiaa huolella."
Päällikkö voi olla mies tai nainen, joku asennemimmi.
Vierailija kirjoitti:
Erikaa ja Miriamia nyt pyritään änkeämään joka kuvaan tuolla kuppilassa. Ilmeisesti Poets aiheuttaa allergiaa. Toisaalta pelätään ettei Erika olekaan livenä riittävä laulutaitoisempien seassa. 🤭
Kyllä POTF on myös vahvasti kuppilan veikkauksissa mukana.
Itse ymmärsin (viisukuppilassa myös muutama muu) että tuo yli päällikkö -kommentti oli jatkoa siihen kuka on kansainvälisen kuuloinen!
Vierailija kirjoitti:
Kunnkn vahva laulutaitoinen artisti, kunnon balladilla. Ei ketään joutavia ketkutuksia latexasuissa tms...niiden aika meni jo.
Olen samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein jaksa innostua erikasta. En ymmärrä cicciolinan hehkutustakaan. Esim erikan uusin biisi 'myynnissä' on aika kamala ja jotain tollasta hänen tuotantonsa on muutenkin.
Kun vähän vilkaisin hänen videoita, ne tuntuu ihan samalle- alkaa tulla cringe ilme omille kasvoille. Ei tämä Erikan visuaalinen osa ainakaan hienostunutta ole, vaan jossain navetan ylisillä kehiteltyä. Musiikki itsessään? Hyvin samankaltaista. Euroviisuissa pitää olla muutakin kun beibi pimbs römps uh yea, ja mahdollisimman vihjailevat vaatteet vielä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mukana voi olla joku räppäri tai tosi erikoinen. Jonkun täytyy olla se Joostin adoptiolapsi.
Nuo kaikki voisi sopia Nyrkki-Kyllikkiin tai Business Cityyn. Samalla myös saksan kieli (sana, tai muutama)
Vierailija kirjoitti:
Tarkotatko sitä instan lyhyttä pätkää? mun mielestä siitä ei voi sanoa mitään, kaikki oli vaan mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnkn vahva laulutaitoinen artisti, kunnon balladilla. Ei ketään joutavia ketkutuksia latexasuissa tms...niiden aika meni jo.
Olen samaa mieltä!
Ei tuu onnistuu suomelta ikinä.
Voidaan olettaa, että oletetusti kovin/lupaavin biisi tulee loppupäässä, kolmas tai toka vika ehkäpä.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan olettaa, että oletetusti kovin/lupaavin biisi tulee loppupäässä, kolmas tai toka vika ehkäpä.
Jos tämä pitää paikkansa, ja se että tietyn tyyppiset kappaleet julkaistaan tiettyinä päivinä, niin sittenhän kenenkään ei kannata lähteä mukaan esim. bilebiisillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pitää paikkansa, ja se että tietyn tyyppiset kappaleet julkaistaan tiettyinä päivinä, niin sittenhän kenenkään ei kannata lähteä mukaan esim. bilebiisillä :D
Siis ei genren mukaan. Ymmärsit väärin.
Vierailija kirjoitti:
Voittaja on useimmin tullut noilta julkaisupaikoilta, mutta jos on tosi kova kattaus, niin jokaiselle julkaisupaikalle riittää kovia ja lupaavia biisejä. Sitten puhutaan enää makuasioista, mikä ketäkin miellyttää eniten tai mikä olisi paras juuri Euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittaja on useimmin tullut noilta julkaisupaikoilta, mutta jos on tosi kova kattaus, niin jokaiselle julkaisupaikalle riittää kovia ja lupaavia biisejä. Sitten puhutaan enää makuasioista, mikä ketäkin miellyttää eniten tai mikä olisi paras juuri Euroviisuihin.
Reiluinta olisi arpoa ne paikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo jos lähdetään oikeasti hyviä sijoituksia viisuissa hakemaan, ei voi tulla tilannetta, että pitää miettiä mikä näistä biiseistä ois paras kun useampi on niin hyvä. Kyllä se pitää iskee ihan selvästi kuten bc ja käärijä. Vaikka käärijänkin vuonna oli periaattessa ns kova kattaus, ei ollut mitään epäselvää mikä biisi lähetetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois hyvä, koska kuuntelijana ei sitten miettisi sitä, että tämä eka tai toka nyt ei ainakaan ole se paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo jos lähdetään oikeasti hyviä sijoituksia viisuissa hakemaan, ei voi tulla tilannetta, että pitää miettiä mikä näistä biiseistä ois paras kun useampi on niin hyvä. Kyllä se pitää iskee ihan selvästi kuten bc ja käärijä. Vaikka käärijänkin vuonna oli periaattessa ns kova kattaus, ei ollut mitään epäselvää mikä biisi lähetetään.
Jos lähdetään voitto tai vaikkapa top 6 mielessä, niin joo ihan heti pitää iskeä. Mutta äänestäisikö suomalaisyleisö balladin, joka täyttää nuo kriteerit? Balladithan eivät iske samalla tavalla kuin CCC:n tai Dark Side, vaan kauneudellaan, herkkyydellään, kosjettavuudellaan, voimakkuudellaan jne...
Ja mitä ovat todella hyvät sijoitukset?
Mulle top 3 on huippusijoitukset, top 6 tosi hyvät sijoitukset, top 12 hyvät sijoitukset, top 15 melko hyvät sijoitukset, top 20 tyydyttävät sijoitukset, loput finaalisijat välttävät sijoitukset ja semiin jääminen heikot sijoitukset.
Jos palataan taas Poetseihin, semmoset puoliballaditkin olisi hyviä. Ja vähän luulen, että sellainen on tiedossakin, jos tuota juontajien reaktiovideota yhtään pistää palasiksi. False Kingsin kaltaisesta olisi hyvä lähteä kasvamaan, etsimään ihan jotain Bond-tunnaria :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois hyvä, koska kuuntelijana ei sitten miettisi sitä, että tämä eka tai toka nyt ei ainakaan ole se paras.
Toisaalta peruskatselija ei tiedä, että UMK edes harrastaa tällaista, eikä välttämättä osaa ajatella tältä pohjalta?