UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ootte niin ilkeitä🥺
Olen Itse ilkeä kun muutkin ovat. Jos täällä olisi kiva meno ei minunkaan tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina UMK, jos ootte pettyneitä biiseihin ni käykää täält kuuntelemas millä muilla biiseillä sinne ollaan haettu 😁
https://open.spotify.com/playlist/0NxTUVDA0KxXNtTnj6PxcL?si=XV06ID-_RJ6…
Juu noita kun kuuntelee niin huh huh mitä renkutuksia.
No oli siellä pari ihan hyvääkin.
Minäkin meen finaaliin. Mitä leveilyä se on?? Ziisus. Eikö koko kisan idea ole että siihen osallistuu joko paikan päällä tai kattomalla telkkarista tms. Pääasia että on mukana hommassa tavalla tai toisella.
Ymmärtääkö joku, mistä täällä puhutaan?
No ei Windows ollut mikään sinänsä yllätysvoittaja, kyllä silläkin paljon kannatusta oli jo valmiiksi. Ei voi verrata tähän vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuo Erika-fani itse massaylä- ja alapeukuttaa viestejä. 😂 Aina yhtäkkiä ilmestyy lyhyessä ajassa läjä alapeukkuja viesteihin, tämä on niin nähty.
jep!
No life -Erika-fanaatikko. 😅
Testi, saako Goldielocksia kehua. Goldielocks on upea, persoonallinen ja lahjakas artisti.
Kreikan edustajalla aivan mahtava ääni. Tulee saamaan ääniä. Ilo kuunnella kun ääni kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Testi, saako Goldielocksia kehua. Goldielocks on upea, persoonallinen ja lahjakas artisti.
Kohta poistuu.
Vierailija kirjoitti:
No ei Windows ollut mikään sinänsä yllätysvoittaja, kyllä silläkin paljon kannatusta oli jo valmiiksi. Ei voi verrata tähän vuoteen.
Tiedätkö sinä siis jo tämän vuoden voittajan voittajan vai miten niin ei voi verrata tähän vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Viivi voittaa.
Goldielocks voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Kreikan edustajalla aivan mahtava ääni. Tulee saamaan ääniä. Ilo kuunnella kun ääni kantaa.
Samoin Tsekkiä edustavalla Adonxslla on oikein hyvä ja miellyttävä lauluääni.
Ranskan edustaja on valittu, biisiä ei vielä julkaistu. Laulajalla upea ääni.
Nyt Erikan fanitkin ehkä tajuavat miksi me Goldielocksin fanit olemme ihastuneet :)