Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?

• ylös 29
  • alas 15

Sivut

Kommentit (164)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kerran, ei saatu sitä edes sisään : ( nyt kahden lapsen jälkeen sais varmana. Jos tulis vielä tilaisuus, niin tarttuisin.

• ylös 48
  • alas 23

Kerran törmäsin niin isoon mulkkuun, että miestä ei nähnyt mulkun takaa ollenkaan! Mulkku oli aina tiellä kun yritti keskustella, ei saanut katsekontaktia kuin yksisilmäiseen ja mulkulle piti ostaa omat vaatteet Miehen lisäksi.

• ylös 177
  • alas 16
Vierailija

Voi kun joskus törmäisinkin...

t. pienimunaisen avovaimo

Pettäisitkö minua? :(

t. uskollinen miehesi

• ylös 123
  • alas 14

Joo, mökkitien varressa makasi kerran yksi mies. Ensin luulin, että sähköyhtiön miehet olivat tuoneet uuden tolpan pystytettäväksi, mutta sehän olikin penis ja toisessa päässä oli kiinni pieni laiha mies. Ei päässyt liikkeelle, kun oli kaatunut eikä jaksanut nostaa sitä pylvästä. Soitin hätäkeskukseen ja sieltä tuli nosturi ja tikasauto apuun.

• ylös 142
  • alas 14

Olen törmännyt. Itse penis oli hurjan kiihottava nähdä ja koskettaa, mutta pano ei tuntunut kivalta, kun oli liian iso. Lisäksi mies oli yksi peniksen jatke, hän oli liiankin tietoinen isosta parrustaan, joten ei jatkunut meidän juttu alkua pidemmälle. Joku muu sai siitä sitten isokaluisen miehen itselleen. 

• ylös 79
  • alas 8

No mun miehellä on niin iso mulkku, että joutuu aina, siis aina kunnon. Esileikit ja päälle liukkarit, että saa mulkun sisälle. Sillonkin sisälle laitto pitää aloittaaa pienillä liikkeillä.

• ylös 20
  • alas 10

Yksi tuttu nuori tyttö kertoi että oli yrittänyt harrastaa seksiä mustan miehen kanssa, jolla olikin sitten liian iso, tytöllä tuli haava emättimeen, ei ollut yhtään kiva, joutui käymään lääkärissä sen takia, hävetti ihan hirveästi mennä sellaisen asian kanssa. Katui katkerasti ettei ollut heti kieltäytynyt kun näki sen kalun koon.

• ylös 34
  • alas 25

Olen, en voinut olla päällä kun sattui.

Liika pituus on huono, paksu on parempi, kunhan ei liian paksu. Miksi aina mainostetaan pituutta? Paksuus on se mikä tuo mielihyvää.

Eikä mulla lastensaanti ole muuttanut alapäätä isommaksi, etenkään pituudelta...

• ylös 42
  • alas 3

Olen, ja voin vannoa että kun tähän nuoreen poikaan tutustuin baarissa oletin että ikää on 20+ 

oli pituutta, miehekkyyttä ym. 

Se pippeli oli jotain ihan jäätävän kokoista! Yhdyntä oli tietyissä asennoissa erittäin hankalaa ja suihinkin otto oli olematonta, kun se vaan olis jatkunut ja jatkunut... Mut ei kurkku vedä sellasta letkua!!

aamulla kävikin ilmi että hän oli just täyttänyt 18 vee! 

voin vannoa että joku nainen saa itsellensä hyvän miehen. ;) 

• ylös 43
  • alas 12

En, olen 25 miehen kanssa ollut ja aina on kaikki mahtunut ihan hyvin. Keskikoko todella on 15-17cm. Pari pienempää ja pari isompaa tullut vastaan, max kuitenkin 20cm. Ja min 10cm. Ongelmaa ollut vain kerran kun muna oli liian pieni ja ei seissyt kunnolla, en tiiä oisko ollut mitään ongelmaa jos olis ollut kunnon seisokki ja hitusen enemmän paksuutta.

• ylös 20
  • alas 3

Joo. Loppujen lopuksi ei enää kiihottanut kun jo valmiiksi sattui kun edes mietin yhdyntää. Mutta sen sijaan nykyisellä ei ole mikään hirveän iso ja seksi kaikinpuolin on tooodella tyydyttävää. Ikinä en ole sängystä lähtenyt ilman orgasmia. :)

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija
Vierailija

Voi kun joskus törmäisinkin...

t. pienimunaisen avovaimo

Pettäisitkö minua? :(

t. uskollinen miehesi

Tappaisin itseni jos minua petettäisiin

t. pienikullinen uskollinen aviomies

• ylös 19
  • alas 10