UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vikman tykkää niin paljon seksiaiheista?
Löytänyt oman markkinarakonsa...
Jep. 😁 Erikan fanit on varmastikin samoja, jotka jäi Antti Tuiskulta kun lopetti, löysivät sitten uuden kodin Erikan parista. Samanlaista seksihommaa oli Tuiskunkin biisit ja tekivät he duetonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa uusi laulukisa, jos ette siedä mitään rajumpaa kuin Riikka Purra laulamassa oodia Jeesukselle.
Ehkäpä teidän irstailijoiden olisi syytä perustaa oma laulu- ja irstailukisa.
Euroviisut on perinteinen kisa, joka on perustettu jo vuonna v. 1956.
Ja monenlaista on ehditty vuosien varrella nähdä ja kuulla! :)
Viisujen on oltava taloudellisesti kannattavat ja niiden on uudistuttava ajan saatossa. Ei kukaan katsoisi enää viisuja, jos ne olisivat yhä samanlaiset pönötyskekkerit kuin vuonna 1956.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa uusi laulukisa, jos ette siedä mitään rajumpaa kuin Riikka Purra laulamassa oodia Jeesukselle.
Viisujen on oltava taloudellisesti kannattavat ja niiden on uudistuttava ajan saatossa. Ei kukaan katsoisi enää viisuja, jos ne olisivat yhä samanlaiset pönötyskekkerit kuin vuonna 1956.
Kyllä, mutta ei niistä myöskään Berliinin KitKat -klubia tehdä.
Mulla ei oo mitään Erikaa vastaan, mä jopa pidän Erikasta.
Biisin seksuaalisuus ei häiritse mua, vaikka ei kyllä tuo mitään lisääkään.
Mä en vain tykkää siitä biisistä. Siksi äänestän jotain muuta. Kaikessa mustavalkoisuudessanne älkää nyt unohtako että tällainenkin mielipide on ihan mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äänestä sitten jotain muuta kuin Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäytyykö Suomi skabasta kokonaan kun Vikman diskataan vai ehdotetaanko UMKin kakkosta?
Vikmania ei diskata, vaikka te sitä täällä kieli pitkällä odotatte. Jos EBU pitää kappaletta sellaisenaan sääntöjen vastaisena, se pyytää muuttamaan sitä kisoja varten. Näin kävi juuri viime vuonna Israelin kappaleelle, kappaleen sanoja muutettiin muistaakseni useammankin kerran, ennen kuin menivät EBU:lle läpi.
Israelin kappaleesta piti muuttaa vaan nimi. Vikmanin kappaleesta pitää muuttaa käytännössä kaikki sanat ja koko esitys ja musavideo. Eihän se sit oo enää se alkuperäinen kappale joten en ymmärrä miksei yle ehdittais umk:n kakkoseksi tullutta
Kyllä siinä muutettiin kuule ihan sanoitustakin. Alkuperäiset sanat löytyvät tode
Jos taas palataan Käärijään, sori siitä, mutta kun on varmasti vielä hyvin kaikkien muistissa, niin UMK:n finaalissa musavideosta ei ollut enää jäljellä muuta kuin vihreä bolero, mutta lavaesitys oli kaikilta osin onnistunut, uutena katseenvangitsijana upeat tanssijat. Liverpoolissa esitykseen oli taas tehty muutoksia, esim. se iso laatikko, mikä oli pettymys, mielestäni ei olisi enää kyllä tarvinnut muuttaa mitään. Sitä paitsi se uusi lavastus oli vaarallinen, Käärijähän meinasi finaalissa juosta vaijeriin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vain tykkää siitä biisistä. Siksi äänestän jotain muuta. Kaikessa mustavalkoisuudessanne älkää nyt unohtako että tällainenkin mielipide on ihan mahdollinen.
Sama juttu mullakin. Tykkään itse asiassa vähiten Erikan biisistä, eikä sitä tee mieli kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäytyykö Suomi skabasta kokonaan kun Vikman diskataan vai ehdotetaanko UMKin kakkosta?
Vikmania ei diskata, vaikka te sitä täällä kieli pitkällä odotatte. Jos EBU pitää kappaletta sellaisenaan sääntöjen vastaisena, se pyytää muuttamaan sitä kisoja varten. Näin kävi juuri viime vuonna Israelin kappaleelle, kappaleen sanoja muutettiin muistaakseni useammankin kerran, ennen kuin menivät EBU:lle läpi.
Israelin kappaleesta piti muuttaa vaan nimi. Vikmanin kappaleesta pitää muuttaa käytännössä kaikki sanat ja koko esitys ja musavideo. Eihän se sit oo enää se alkuperäinen kappale joten en ymmärrä miksei yle ehdittais umk:n kakkoseksi tullutta
Kyllä siinä muutettiin kuule iha
Ai niin, se vaijeri. Oli kyllä tosi pienestä kiinni, että Cha Cha Cha olisi jäänyt viisuhistoriassa muistiin aivan toisesta syystä kuin suurena kansansuosikkina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äänestä sitten jotain muuta kuin Erikaa.
Tietenkin äänestän muuta kuin Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Jos et ole Erikan puolella, olet Erikaa vastaan! Make Erika Great Again!
Kyllä nauratti kun joku osuvasti sanoi vanhempia euroviisuja PÖTÖTYSKEKKEREIKSI. Hyvin keksitty.
OML:n laulaja hyllytetty toisestakin bändistä, ja UMK:n päätuottaja kommemtoi mahdollisia muutoksia lähetykseen:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9e933283-a1ff-41d1-bac0-22594d…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu mullakin. Tykkään itse asiassa vähiten Erikan biisistä, eikä sitä tee mieli kuunnella.
Kuuntelin julkaisupäivänä, mut en enää sen jälkeen, jotenkin tosi teennäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylellä käyvät tällä hetkellä keskustelua Erikan poisjättäytymisestä UMK:sta, koska seksuaalisävytteisen kappaleen diskaamisesta Euroviisuista on nyt tullut vahvistus EBU:lta, mikäli Erika siis valittaisin. Ich Komme pitäisi käytännössä säveltää uudelleen, koska kappaleen melodiakin on miellettävissä eroottiseksi.
Lähde?
Lentävää legendaa. 😂 Kaikkea ne trollit keksii saadakseen vähän kaaosta aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylellä käyvät tällä hetkellä keskustelua Erikan poisjättäytymisestä UMK:sta, koska seksuaalisävytteisen kappaleen diskaamisesta Euroviisuista on nyt tullut vahvistus EBU:lta, mikäli Erika siis valittaisin. Ich Komme pitäisi käytännössä säveltää uudelleen, koska kappaleen melodiakin on miellettävissä eroottiseksi.
Lähde?
Lentävää legendaa. 😂 Kaikkea ne trollit keksii saadakseen vähän kaaosta aikaan.
Joo, ei taida olla vielä lähdettä esittää toistaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ongelmahan on biisin aihe. Jos olisi edes intohimoinen rakkauslaulu, jossa jo
Niin, rakkauslaulujahan ei ole Euroviisuissa koskaan kuultu...
Vierailija kirjoitti:
Sen takia pitäisikin mennä Suomen tyylikäs edustus ja biisi edellä, että voidaan promota ulkomaille tähtääviä artisteja.
Mulla soi Ich komme koko ajan päässä.
Aion äänestää Puppyä silti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi Ich komme koko ajan päässä.
Aion äänestää Puppyä silti.
Kuka kertoo tälle?
Ehkä muualla mennään muna edellä ja aivot narikassa? Ja homot tykkää aina seksibiiseistä (=Viisukuppila).