UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain sellainen ongelma, että Erikalle käy mahdollisesti samankaltaisesti kuin OML:lle.
On suuri vaara, ettei EBU hyväksy Ich kommea nykyisenlaisena viisuihin eli hyllyttää biisin ja uusi skandaali on valmis. Fiksumpaa on äänestää suorilta sellaista biisiä, jolla ei ole tuonkaltaista uhkaa päällä, esim. Viisukuppilassa tämä on jo alettu tiedostaa
*
No se on sitten siinä, koska se on noista kaikista tasan ainoa, joka edes pienellä tsägällä pärjää mitenkään. Ei noita muita pysty äänestämään, kun turha lähettää, vikoiksi jäädään.
Yleensä en pidä, kun joku kommentoi johonkin höpö höpö, mutta nyt tekee mieli kommentoida itsekin höpö höpö, koska sulla ei ole selvästi mitään ymmärrystä musiikista tai ainakin se on hyvin rajallista, ja viisuidtakaan sulla ei ole todellista ymmärrystä. Ilmeisesti s
Sulla ei taida olla lukutaitoa? Me ei pärjätä näistä millään, niin siinä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain sellainen ongelma, että Erikalle käy mahdollisesti samankaltaisesti kuin OML:lle.
On suuri vaara, ettei EBU hyväksy Ich kommea nykyisenlaisena viisuihin eli hyllyttää biisin ja uusi skandaali on valmis. Fiksumpaa on äänestää suorilta sellaista biisiä, jolla ei ole tuonkaltaista uhkaa päällä, esim. Viisukuppilassa tämä on jo alettu tiedostaa.
Kyllä alkaa mennä epätoivoisiksi teidän Erika-hysteerikkojen jutut. Ei noin hulluille voi kuin nauraa.
Siis mun on pakko sanoa, että nää markkinoi Erikaa erinomaisesti. Itse inhoan Vikmania, mutta ihan vaan näiden hullujen kiusaksi äänestän sitä nyt viisuihin, koska tällä kattauksella aivan sama muutenkin, ketä noista äänestää. Haluan nähdä sen peppukivun kun Erika voittaa UMK :D
Jostain syystä jotkut äänestää toisten kiusaksi, olipa kyse viisuista tai politiikasta.
Olisiko terapian paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
One Morning Leftin laulaja ulos toisestakin yhtyeestä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5e26c9c1-7eb6-4d20-b53c-64cf62…
Yhä enemmän vaikuttaa siltä, että näyttöä on.
Kyllä siellä on tiedossa jotain päällekäymistä tai loppuun asti edennyttä groomausta. Todisteita myös, vaikkei välttämättä voi oikeuteen enää viedä. Turha sanoa, että teinitytöt tiesi mitä tekee, tai että oltiin me itsekin nuoria ja tehtiin samaa.
Edelleen nyt on nykyaika ja näitä päätöksiä voidaan tehdä tosi heppoisestikin ja riittää pelkkä huhu, itse en usko mihinkään ilman aitoja todisteita vrt. Joost, jota ei tuomittu mistään eli ei rikosta (oli itse siis kohdannut Israelilta häirintää siinä)
Ei Joostin pimahtamisella tuotannon kuvaajalle ollut mitään tekemistä Israelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa on maita/kansoja, joiden mielestä Erikan kiemurtelu on vaivaannuttavaa. Hännille jäädään, Chisun biisin juju ei aukea edes kaikille Erikan suomalaisille faneille.
Niin ette ymmärrä taidetta tai sit ootte kuunnelleet vain yhden kerran, koska henkilö ja joku oma ennakkoluulo taustalla.
Helvettiäkö siinne viisuihin taidetta lähtee esittään - varma häviö! Et taida ymmärtää viisujen tavoitetta ja tarkoitusta? Voin valistaa, että Euroviisut on musiikin säkenöivää juhlaa, helppoa, mukaansatempaavaa, koskettavaakin, hauskaa, iloista, värikästä. Chisun tekele on liian korkealentoista - lattialta esitettynä, karismaattinen esiintyjä ja loistava laulaja Erika jotenkin häviää tuossa esityksessä ja suuhun jää halpa maku. Ei muuta. Chisu ja Erika;huono yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Bambie Thug otti loppukirin Palestiina-jutuillaan ja sai sitä kautta ylimääräisiä pisteitä. Nainenhan tiedotti sekavasti muutaman tunnin välein jäävänsä kisasta pois ja sitten taas jatkavansa jne jne. Viisujen jälkeen unohtui nopeasti koko biisi.
Paskat ole unohtunut, sehän on keikkaillut paljon ja kävi Helsingissäkin esiintymässä viime syksynä, olin katsomassa sitä.
Miten sun vanhoilliset valtiot kesti sen biisin ja vähäpukeisuuden ja kiemurtelun? Kuitenkin tuli yleisöääniä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä Erika hyllytettäisiin?
Koska vanhoilliset valtiot kato :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suuri vaara, ettei EBU hyväksy Ich kommea nykyisenlaisena viisuihin eli hyllyttää biisin ja uusi skandaali on valmis. Fiksumpaa on äänestää suorilta sellaista biisiä, jolla ei ole tuonkaltaista uhkaa päällä, esim. Viisukuppilassa tämä on jo alettu tiedostaa.
Kyllä alkaa mennä epätoivoisiksi teidän Erika-hysteerikkojen jutut. Ei noin hulluille voi kuin nauraa.
Siis mun on pakko sanoa, että nää markkinoi Erikaa erinomaisesti. Itse inhoan Vikmania, mutta ihan vaan näiden hullujen kiusaksi äänestän sitä nyt viisuihin, koska tällä kattauksella aivan sama muutenkin, ketä noista äänestää. Haluan nähdä sen peppukivun kun Erika voittaa UMK :D
Ja mä haluan nähdä sen peppukivun, jos ja kun Erika jää Sveitsissä nollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jynkkyleffoissa miehet karjuivat ich kommea kun ejakuloivat joukolla naisten naamoille.
Toivottavasti tätä ich kommea ei nyt aleta karjumaan tarhojen pihoilla kuten paskanaa viime vuonna.
Ja mitä jos vaikka aletaan? Mitä sitten? Lapset on kautta aikojen huudelleet homoa yms toisilleen, ihan normaalia. Me laulettiin Sopivasti lihavaa.
Aika ihmeellinen asenne ja maailmankatsomus, jos on ok huudella homoa tai sopivasti lihavaa. Toki se voi olla/on voinut olla "normaalia" ja tavanomaistakin, mutta ei se missään nimessä ole hyväksyttävää.
Sä et taida hirveästi olla lasten kanssa tekemisissä? :D
Vierailija kirjoitti:
Costee voittaa tän. Siihen tulee joku hämärä masinointi-homma, yhdistettynä jampan some-tilaajiin ja faneihin.
Tulee fläsäreitä Emma-palkintoihin, jossa Lauri Haav voitti yleisöäänestyksen. Ja Tinnit ja muut juontaja-aasit oli täysin kujalla, kun hypettivät Käärijää.
Ja for the record, mulle henk koht Costee olis noista viimeinen vaihtoehto Viisuihin. Ihan nastan oloinen tyyppi, mutta hirveä kappale.
Minä taas tykkään, minulla toisena Erikan jälkeen nyt kun ei ole Oml. Viivikin nostanut osakkeitaan, alkuun jotenkin häiritsi ne sanat. Näistä kuka vaan periaatteessa kelpais minulle. Parhaiten erottuu Erika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä jotkut äänestää toisten kiusaksi, olipa kyse viisuista tai politiikasta.
Olisiko terapian paikka?
Kyllä ainoa terapiaa tarvitseva taidat olla sinä itse, kun pelkäät seksiä noin palion.
"Sulla ei taida olla lukutaitoa? Me ei pärjätä näistä millään, niin siinä lukee."
Ai, siksikö, kun sinä kirjoitat, että ei pärjätä, niin ei pärjättäisi? Ei se taida ihan noin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mun on pakko sanoa, että nää markkinoi Erikaa erinomaisesti. Itse inhoan Vikmania, mutta ihan vaan näiden hullujen kiusaksi äänestän sitä nyt viisuihin, koska tällä kattauksella aivan sama muutenkin, ketä noista äänestää. Haluan nähdä sen pe
No mutta pääsisi kuitenkin xD Koska "vääryys 2020!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mun on pakko sanoa, että nää markkinoi Erikaa erinomaisesti. Itse inhoan Vikmania, mutta ihan vaan näiden hullujen kiusaksi äänestän sitä nyt viisuihin, koska tällä kattauksella aivan sama muutenkin, ketä noista äänestää. Haluan nähdä sen pe
Ja mä haluan nähdä sen peppukivun, jos ja kun Erika jää Sveitsissä nollille.
Ei siitä mitään kipua synny kun ei kukaan edes odota mitään muuta. Tänä vuonna ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bambie Thug otti loppukirin Palestiina-jutuillaan ja sai sitä kautta ylimääräisiä pisteitä. Nainenhan tiedotti sekavasti muutaman tunnin välein jäävänsä kisasta pois ja sitten taas jatkavansa jne jne. Viisujen jälkeen unohtui nopeasti koko biisi.
Paskat ole unohtunut, sehän on keikkaillut paljon ja kävi Helsingissäkin esiintymässä viime syksynä, olin katsomassa sitä.
Miten sun vanhoilliset valtiot kesti sen biisin ja vähäpukeisuuden ja kiemurtelun? Kuitenkin tuli yleisöääniä ;)
Keikalla ollut Hesarin toimittaja ei innostunut näkemästään eikä kuulemastaan. Tunnin verran taustanauhoihin tukeutunutta sekamelskaa. Taso oli laskenut hurjasti Malmön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Sulla ei taida olla lukutaitoa? Me ei pärjätä näistä millään, niin siinä lukee."
Ai, siksikö, kun sinä kirjoitat, että ei pärjätä, niin ei pärjättäisi? Ei se taida ihan noin mennä.
Ei vaan siksi, että biisit ei ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikalla ollut Hesarin toimittaja ei innostunut näkemästään eikä kuulemastaan. Tunnin verran taustanauhoihin tukeutunutta sekamelskaa. Taso oli laskenut hurjasti Malmön jälkeen.
Niin oliko unohtunut, kuten väitit? Ja miten sun mystinen vanhoillinen valtiosi kesti sen?
Onko täällä näinkin paljon ex-OML fanittajia, kun miinustellaan bändiin/äijään liittyviä kommentteja. Vai koetaanko että nämä kommentit tekee vain Erika-fanit, ja siksi miinustellaan. Kyllä tämmöset uutiset aiheuttaa negatiivisia fiiliksiä vaikka tykkäisi Costeesta tai Neeasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bambie Thugin menestys viisuissa perustui täysin Sergio Jaenin tekemään nerokkaaseen lavastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jynkkyleffoissa miehet karjuivat ich kommea kun ejakuloivat joukolla naisten naamoille.
Toivottavasti tätä ich kommea ei nyt aleta karjumaan tarhojen pihoilla kuten paskanaa viime vuonna.
Jep, päiväkoti lapset huutelee ICH KOMMEEEEEEEEEE. No no no.
Käärijä laului mä oon tulossa, oliko sekin kamalaa?
Aika ihmeellinen asenne ja maailmankatsomus, jos on ok huudella homoa tai sopivasti lihavaa. Toki se voi olla/on voinut olla "normaalia" ja tavanomaistakin, mutta ei se missään nimessä ole hyväksyttävää.