UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä näinkin paljon ex-OML fanittajia, kun miinustellaan bändiin/äijään liittyviä kommentteja. Vai koetaanko että nämä kommentit tekee vain Erika-fanit, ja siksi miinustellaan. Kyllä tämmöset uutiset aiheuttaa negatiivisia fiiliksiä vaikka tykkäisi Costeesta tai Neeasta.
Koska ketään ei enää kiinnosta spekuloida aihetta, nyt puhutaan näistä jotka on kisassa mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bambie Thug otti loppukirin Palestiina-jutuillaan ja sai sitä kautta ylimääräisiä pisteitä. Nainenhan tiedotti sekavasti muutaman tunnin välein jäävänsä kisasta pois ja sitten taas jatkavansa jne jne. Viisujen jälkeen unohtui nopeasti koko biisi.
Paskat ole unohtunut, sehän on keikkaillut paljon ja kävi Helsingissäkin esiintymässä viime syksynä, olin katsomassa sitä.
Miten sun vanhoilliset valtiot kesti sen biisin ja vähäpukeisuuden ja kiemurtelun? Kuitenkin tuli yleisöääniä ;)
Keikalla ollut Hesarin toimittaja ei innostunut näkemästään eikä kuulemastaan. Tunnin verran taustanauhoihin tukeutunutta sekamelskaa. Taso oli laskenut hurjasti Malmön jälkeen.
Bambie Thugin menestys viisuissa perustui täysin Sergio
Mutta miten vanhoilliset valtiot kesti??
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä näinkin paljon ex-OML fanittajia, kun miinustellaan bändiin/äijään liittyviä kommentteja. Vai koetaanko että nämä kommentit tekee vain Erika-fanit, ja siksi miinustellaan. Kyllä tämmöset uutiset aiheuttaa negatiivisia fiiliksiä vaikka tykkäisi Costeesta tai Neeasta.
Täh, en ymmärrä mitä tarkoitat? Laitan peukkuja sen mukaan mitä oon mieltä. Alapeukku tulee, jos olen eri mieltä. Tuomioita en jakele minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sulla ei taida olla lukutaitoa? Me ei pärjätä näistä millään, niin siinä lukee."
Ai, siksikö, kun sinä kirjoitat, että ei pärjätä, niin ei pärjättäisi? Ei se taida ihan noin mennä.
Ei vaan siksi, että biisit ei ole hyviä.
Se on vain sinun mielipiteesi, eikä sinun rajoittunut mielipiteesi todellakaan määritä, mikä on hyvää ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sulla ei taida olla lukutaitoa? Me ei pärjätä näistä millään, niin siinä lukee."
Ai, siksikö, kun sinä kirjoitat, että ei pärjätä, niin ei pärjättäisi? Ei se taida ihan noin mennä.
Ei vaan siksi, että biisit ei ole hyviä.
Se on vain sinun mielipiteesi, eikä sinun rajoittunut mielipiteesi todellakaan määritä, mikä on hyvää ja mikä ei.
Tietysti se on mun mielipide kun minä sen kerran kirjoitin :D tuut näkemään että olen oikeassa. Tsemppiä sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bambie Thug otti loppukirin Palestiina-jutuillaan ja sai sitä kautta ylimääräisiä pisteitä. Nainenhan tiedotti sekavasti muutaman tunnin välein jäävänsä kisasta pois ja sitten taas jatkavansa jne jne. Viisujen jälkeen unohtui nopeasti koko biisi.
Paskat ole unohtunut, sehän on keikkaillut paljon ja kävi Helsingissäkin esiintymässä viime syksynä, olin katsomassa sitä.
Miten sun vanhoilliset valtiot kesti sen biisin ja vähäpukeisuuden ja kiemurtelun? Kuitenkin tuli yleisöääniä ;)
Keikalla ollut Hesarin toimittaja ei innostunut näkemästään eikä kuulemastaan. Tunnin verran taustanauhoihin tukeutunutta sekamelskaa. Taso oli laskenut hurjasti Malmön jälkeen.
Bambie Thugin menestys viisuissa perustui täysin Sergio
Joo ei, vaan BT oli ainoa kilpailija, joka toi hyvin näkyvästi Palestiinaa ja omian kantojaan esille, totta kai sillä sai lisä-ääniä tuossa tilanteessa. Viime vuoden viisujen aikana tunnelma oli todella kireänä. En tiedä, onko Bambie jatkanut kampanjointia vielä Malmön jälkeen. Harmi, jos suomalaiset kuvittelevat että Sergio viimeistään tuo meille viisuvoiton 😂😂
Ainakaan UMK ei ole käynyt ihan tylsäksi, kuten 8.1. julkaisussa arveltiin.
Vierailija kirjoitti:
Off topic mutta isrealin tämän vuoden itkuvirsiä veisaava propaganda-akka valittiin eilen illalla. Toivottavasti kaikki ovat viisastuneet viime vuodesta ja kiertävät åmmän törkeine joukkoineen KAUKAA.
Heidän viime vuoden biisinsä oli todella kaunis ja se olisi sijoittunut normaali vuonna ja normaali oloissa korkealle omin avuinkin.
"Mutta miten vanhoilliset valtiot kesti??"
Kyllähän Bambien esitystä arvosteltiin julkisesti noituudesta ja saatanan palvonnasta, mutta tuollaiset asiat eivät ole samalla tavalla tabu tai mauton ja normeja rikkova asia kuin seksiaktin kuvaelman esittäminen.
Kyse on tavallaan samasta asiasta, jos vaikkapa joutuisit kahvipöytäkeskusteluun, jossa työkaveri alkaisi kertoa suuremmalle porukalle yksityiskohtaisesti edellisestä seksiaktistaan tai näkisit joidenkin harrastavan julkisella paikalla seksiä ihmisten katseiden edessä.
Aargh aargh aargh olen niin raivoissani kolmen minuutin pop-kappaleista huutomerkki
Mitenköhän nyt käy näiden pikkukisailujen kanssa, kun yksi on pois joukosta. Vetääkö ne uusiksi ne? Arvelen että ne on jo kuvattu, ja odottaa latausta nettiin.
Vähän muistuttaa Itävallan musavideota viime vuonna. Sitä ei kuitenkaan ole hyllytetty.
"Joo ei, vaan BT oli ainoa kilpailija, joka toi hyvin näkyvästi Palestiinaa ja omian kantojaan esille, totta kai sillä sai lisä-ääniä tuossa tilanteessa. Viime vuoden viisujen aikana tunnelma oli todella kireänä. En tiedä, onko Bambie jatkanut kampanjointia vielä Malmön jälkeen. Harmi, jos suomalaiset kuvittelevat että Sergio viimeistään tuo meille viisuvoiton 😂😂"
Väitätkö, että Bambien lavastuksella ja koreografialla ei olisi ollut merkittävä vaikutus hänen menestykseen, vaan biisi ja Pale-aktivismi toi kuudennen sijan?
Itse en ainakaan usko, että Sergio toisi yksinomaan meille viisuvoiton. En erityisemmin usko muutenkaan tänä vuonna viisuvoittoon, koska siihen pitää olla kaikki tähdetkin kohdallaan, mutta olen toki tyytyväinen, että Sergio on saatu UMK-tiimiin paikkaamaan Benken jättämä aukko.
Umk on on surkea. Ottakaa Ruotsista mallia
Huono konsepti. RuotsistA mallia
Vierailija kirjoitti:
Vähän muistuttaa Itävallan musavideota viime vuonna. Sitä ei kuitenkaan ole hyllytetty.
EBU:lle ei ole mitään merkitystä musavideoilla vaan biisin lyriikoilla, sanomalla ja live-esityksellä, joka tuodaan viisulavalle. Jos niissä on jotain sääntöjä rikkovaa, ne hyllytetään, jollei biisiä/esitystä muuteta hyvissä ajoin sellaiseksi, jonka EBU voi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Damiano osallistua sooloartistina?
-winner-
asdfghjkl TESTI
Vierailija kirjoitti:
"Joo ei, vaan BT oli ainoa kilpailija, joka toi hyvin näkyvästi Palestiinaa ja omian kantojaan esille, totta kai sillä sai lisä-ääniä tuossa tilanteessa. Viime vuoden viisujen aikana tunnelma oli todella kireänä. En tiedä, onko Bambie jatkanut kampanjointia vielä Malmön jälkeen. Harmi, jos suomalaiset kuvittelevat että Sergio viimeistään tuo meille viisuvoiton 😂😂"
Väitätkö, että Bambien lavastuksella ja koreografialla ei olisi ollut merkittävä vaikutus hänen menestykseen, vaan biisi ja Pale-aktivismi toi kuudennen sijan?
Itse en ainakaan usko, että Sergio toisi yksinomaan meille viisuvoiton. En erityisemmin usko muutenkaan tänä vuonna viisuvoittoon, koska siihen pitää olla kaikki tähdetkin kohdallaan, mutta olen toki tyytyväinen, että Sergio on saatu UMK-tiimiin paikkaamaan Benken jättämä aukko.
Väitän. Biisi ei herättänyt aluksi mitään sen kummempia ajatuksia. Bambie haki huomiota ja sekoili jo Lontoon pre partyjen lehdistötilaisuudessa ja Malmössä vauhti vain kiihtyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Off topic mutta isrealin tämän vuoden itkuvirsiä veisaava propaganda-akka valittiin eilen illalla. Toivottavasti kaikki ovat viisastuneet viime vuodesta ja kiertävät åmmän törkeine joukkoineen KAUKAA.
Heidän viime vuoden biisinsä oli todella kaunis ja se olisi sijoittunut normaali vuonna ja normaali oloissa korkealle omin avuinkin.
Täysin samaa mieltä. Israel on ollut ennenkin usein kärkikahinoissa ja useampi voittokin on tullut. Laatua lähettävät vuodesta toiseen.
Ja syy ei koskaan laadussa vaan politiikassa. Se Netto ja Dana international ainoat jotka menestyneet muista kuin poliittisista syistä.
Jep. Biisi ei ollut oikein korvaystävällinen, mutta muuntui täysin.