UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Huonojen vaihtoehtojen takia Moldova ei lähetä kisaan ketään, eikä Suomenkaan pitäisi. Nyt koko hommalle stoppi ja ensi vuonna uudelleen. Säästetään pitkä penni rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Redditissä lisää asiasta, r/snappisensuroimaton jo ennen tätä päivää on vihjattu laulajaa.
Ystävällisesti linkki?
Kuinkahan kauan tätä OML-itkua täytyy kuunnella. Voisi siirtyä jo eteenpäin. 😁
Puppy kappale ei kuulunut suosikkeihini, mutta todella harmittavaa tälläinen tilanne. Toivottavasti vakavampaa ei ole taustalla.
Se oli iloa tuova kappale raskaammalla teemalla. Kaikki tulevat muistamaan One Morning Leftin Umk osallisuuden, että typerää leikata bändi pois videoista. Olisi vain ilmoitettu diskauksesta.
Toivottavasti kokoonpano tulee taas kokoon ja kyseessä olisi vain huhut. Mä niin olisin toivonut reilua peliä kaikille kilpailijoille.
Ihan järkeväähän on bändin hajota, ettei toisetkin leimaannu, kun ovat kavereita keskenään. Eihän bändin hajoaminen tarkoita pakolla, että kaveruus päättyisi siihen.
Oon minäkin ollut kiusattu, mutta en jaksaisi kantaa kaunaa vuosikymmenten vaihtuessa. Ihan kiinnostaisi tietää väitteiden levittäjän motiivit.
Johan tässä nyt on jo neljä tuntia itkettykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditissä lisää asiasta, r/snappisensuroimaton jo ennen tätä päivää on vihjattu laulajaa.
Ystävällisesti linkki?
old.reddit.com/r/sinappisensuroimaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Erikan tukijoukot tämän takana? Perätön ilmianto?
En kannata Erikaa, mutta tää nyt on jo ihan koomista shittiä. 😄 Ei jaksa tällaisia salaliittoteorioita lukea.
Joku sanoi täällä, että Erikan fanit olisi käynyt puhkomassa Akselin auton renkaat silloin kun Aksel valittiin viisuedustajaksi. Kuulemma oli lehdessä juttua. Itse en muista joten en ole varma todenperäisyydestä.
Pelottavaa, mihin kaikkeen osa on tosiaan suosikkinsa puolesta valmis.
Pelottavaa millaisia juoruja ollaan valmiita levittämään ihmisistä joilla on eri suosikki kuin itsellä.
Ich komme tarvitsis kovan luokan laulajan. Onko Erikan ääni tarpeeksi vahva? Hyvä biisi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ich komme tarvitsis kovan luokan laulajan. Onko Erikan ääni tarpeeksi vahva? Hyvä biisi kuitenkin.
Onhan se tangokuningatar.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole itse jättäytynyt pois, vaan tullut diskatuksi. Syynä netissä nyt esitetyt epämääräiset syytökset, jotka koskee aikaa lähes 20 vuoden takaa."
Itse käyttivät tiedotteessaan ilmaisua "jättäytyä pois". Luultavasti päätös on tehty yhteisymmärryksessä UMK:n kanssa.
YLE ehti kuitenkin uutisoida, että bändi diskattiin, jonka jälkeen tekivät päätöksen koko bändin lopettamisesta. Diskaus on siis mitä ilmeisemmin ottanut todella koville, kun tiedotteessakin halutaan ennemmin antaa ymmärtää, että päätös on tullut vain ja ainoastaan bändiltä itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisesti linkki?
old.reddit.com/r/sinappisensuroimaton
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimaton/comments/1i48gly/one_morni…
" Kannattaa tutustua lakiin, jos on noin epäselvää, oliko rikos vai ei. "
Käsittääkseni 16v on suojaikäraja joten ei ollut rikos. Mutta täällä tuomitaan kaikki alaikäisten kanssa viestittely.
Vierailija kirjoitti:
Puppy kappale ei kuulunut suosikkeihini, mutta todella harmittavaa tälläinen tilanne. Toivottavasti vakavampaa ei ole taustalla.
Se oli iloa tuova kappale raskaammalla teemalla. Kaikki tulevat muistamaan One Morning Leftin Umk osallisuuden, että typerää leikata bändi pois videoista. Olisi vain ilmoitettu diskauksesta.
Toivottavasti kokoonpano tulee taas kokoon ja kyseessä olisi vain huhut. Mä niin olisin toivonut reilua peliä kaikille kilpailijoille.
Ihan järkeväähän on bändin hajota, ettei toisetkin leimaannu, kun ovat kavereita keskenään. Eihän bändin hajoaminen tarkoita pakolla, että kaveruus päättyisi siihen.
Oon minäkin ollut kiusattu, mutta en jaksaisi kantaa kaunaa vuosikymmenten vaihtuessa. Ihan kiinnostaisi tietää väitteiden levittäjän motiivit.
Koulukiusaaminen ja groomaaminen ovat kylläkin kaksi täysin eri asiaa.
Jumalavita vaikka joku olis tappanut ihmisen, niin se olis jo vapaa ja rikoksensa kärsinyt. Nyt sitten tuhotaan kaikki juttelun takia?
Odotin innolla Puppy live-esitystä, vaikka biisi ei kuulunut mun suosikkeihin
Mun ääni menee Goldielocksille tai Viiville, live ratkaisee
Oma ranking tämän muutokset jälkeen.
1. Goldielocks - Made Of
2. Erika Vikman - Ich komme
3. Viivi - Aina
4. Nelli Matula - Hitaammin hautaan
5. Neea River - Nightmares
6. Costee - Sekaisin
Oikeastaan voisin aika hyvillä mielin lähettää kenen tahansa näistä viisuihin, mutta tuntuu että kahdella ekalla olisi parhaat mahdollisuudet. Ehkä Viivilläkin, riippuen siitä millaista materiaalia muut maat lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppy-vihaajat voivat nyt huokaista helpotuksesta, One Morning Left jättäytyy pois kisasta Jodelin väitteiden takia. Yhtyeestä ovat lähteneet myös suurin osa jäsenistä. Instagramissa tämä tieto.
Ei jättäydy vaan on diskattu, vissi ero.
Ei ole todellista. UMK tuotanto tekee näemmä ihan yhtä mielivaltaisia päätöksiä kuin Euroviisujen vastaava vuosi sitten. Eerikan voitto ja pääsy euroviisuedustajaksi halutaan nyt selvästi varmistaa keinolla millä hyvänsä.
Sama kuin vaan suoraan ilmoittaisivat, että hänet on jo valittu.Älkää nyt viittikö. Jotain rajaa näihin salaliittoteorioihin, aikuiset (?) ihmiset.
Tämä on realismia eikä mitään mu
Kuten? (Niitä useita esimerkkejä, kiitos.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jäänyt vähän p*ska maku jo viime vuosien viisuista raatipelleilyjen, poliittisten suhmurointien ja epämääräisten diskausten takia. Ehdin jo innostua tämän vuoden UMK:sta ja nyt sitten tämä. Kyllä sitä vähän jo miettii, kauanko tätä sirkusta jaksaa vielä seurata.
Sama juttu. Alamäki alkoi Ruotsin raatipelleilyistä ja jatkuu vaan. Ei kohta enää kiinnosta seurata koko viisuja.
Helpottava uutinen sinulle: viisuja ei ole pakko seurata! Itse seuraan edelleen suurella mielenkiinnolla.
En ole se, jolle vastasit, mutta mua harmittaa oikeasti nämä, koska tykkään todella viisuista ja oon seurannut tosi innostuneena niitä. UMK on ollut yksi vuoden kohokohtia. Kohut, diskaukset, poliittiset suhmuroinnit yms. latistavat paljon fiilistä ja saavat viisujen yllä ikävän varjon. Viime vuonnakin mua vähän kauhistutti finaalipäivänä, kun tuli tieto Joostin diskauksesta (vaikka inhosin biisiä, mutta musta se oli silti raju veto) Israelin mahdollisesta voitosta ja miten sitä vastaan lähdettiin sitten äänestämään ennakkosuosikkeja. Artistikin sanoivat, että siellä oli ahdistava tunnelma.
Miksei tätä saa sanoa muuten viisuista paljon pitävänä, että harmittaa nämä jutut ja katsojanakin tuntuu pahalta tai pitää tulla lällättelemään, että no kuule ei tartte sit kattoa?
Eikö tohon voitais ottaa rockbändi tilalle muista hakijoista? Wild card tyylillä. 6 kisaajaa on aika vähän ja nyt tulee sit toinen vuosi kun ei ole rockia. Puppy ei ollut kovin hyvä biisi mun mielestä mut harmittaahaan tää silti ja nyt sit on vain 6 pop biisiä.. Mä taidan äänestää Viivä jos live menee hyvin
Erika on hyvä laulaja mutta jos Lady Gaga vetäis ton biisin niin olis kyllä mahtava.