UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Oma lista nyt sitten tämän päiväisen paukun jälkeen
1. Goldielocks
2. Costee
3. Viivi
4. Nelli
5. Erika
6. Neea
Vierailija kirjoitti:
Onko Erikan tukijoukot tämän takana? Perätön ilmianto?
Luultavasti joku homojoukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun homojen bileet menee pilalle. Lisää tälläistä.
Mikä tässä on muka pilalle mennyt? Twitterissä näytetään ainakin olevan aika innoissaan kun Erikan voitonmahdollisuudet kasvoivat nyt kertaheitolla :D
Siihenhän tällä koko jutulla mitä ilmeisimmin juuri on pyrittykin, että Erikan pahin kilpailija diskataan. Ei siis ihme, että juhlivat tavoitteensa saavuttamista.
Meinaat että ulkomaalaiset fanit on käyneet jättämässä suomenkielisiä syyttäviä kommentteja siinä toivossa että bändi diskattaisiin?
Nyt oikeesti jotain rajaa näihin ihan hatusta vedettyihin salaliittoteorioihin. Eikö ole vähän todennäköisempää että kyseinen ihminen on vaan oikeasti jättänyt kyseenalaisia viestejä, ja kun asia on käynyt il
Ei ole itse jättäytynyt pois, vaan tullut diskatuksi. Syynä netissä nyt esitetyt epämääräiset syytökset, jotka koskee aikaa lähes 20 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun homojen bileet menee pilalle. Lisää tälläistä.
Mikä tässä on muka pilalle mennyt? Twitterissä näytetään ainakin olevan aika innoissaan kun Erikan voitonmahdollisuudet kasvoivat nyt kertaheitolla :D
Siihenhän tällä koko jutulla mitä ilmeisimmin juuri on pyrittykin, että Erikan pahin kilpailija diskataan. Ei siis ihme, että juhlivat tavoitteensa saavuttamista.
Meinaat että ulkomaalaiset fanit on käyneet jättämässä suomenkielisiä syyttäviä kommentteja siinä toivossa että bändi diskattaisiin?
Nyt oikeesti jotain rajaa näihin ihan hatusta vedettyihin salaliittoteorioihin. Eikö ole vähän todennäköisempää että kyseinen ihminen on vaan oikeasti jättänyt kyseenalaisia viestejä, ja kun asia on käynyt il
Miksi ulkomaalaiset? Onhan Erikalla suomalaisiakin faneja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittely alaikäisen kanssa ei liene rikos, saati paheksuttavaa?
On erittäin paheksuttavaa. Nyt tiedät sinäkin.
Viestittely??
Kyllä, ihan pelkkä viestittely. Aikuisilla ei ole asiaa keskustella internetissä tuntemattomien lasten kanssa.
Mä olin 23v kun tapasin IRC-galleriassa 16-vuotiaan joka oli se joka mulle ensin laittoi viestiä. Alaikäiset ei kiinnostaneet silloin, eikä kiinnosta yleisesti ottaen joten torjuin hänet, mutta hän oli sinnikäs ja lopulta seurusteltiin jonkin aikaa.
Ollaan molemmat luonnollisesti nykyään jo about keski-iässä ja edelleen tekemisissä silloin tällöin.
Seurustellaan molemmat nykyään
Kannattaa tutustua lakiin, jos on noin epäselvää, oliko rikos vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin laittaa kieleni sisään Erika Vikmanin (|)!
Sexy man
Erika voisi istua vaikka kalliin auton takapenkillä ja poltella kyllästyneen näköisenä sikaaria drinkki toisessa kädessään samalla kun minä lipaisen! XP
Sexy man
Erikan jumalaisen peppureiänkin nuolisin!
SM
Joo hyvää viisukevättä vaan Erikan fanit. Meitä muita ei tämmöinen kiinnosta. Jos Erika valitaan, niin en jaksa seurata kyllä tätä viisukevättä.
Liikkistä että ajattelet tuon kirjoittelijan olevan oikeasti Erika-fani
Nythän me tiedetään miten Umksta saadaa pois epähaluttuja osallistujia...
Vierailija kirjoitti:
Onko Erikan tukijoukot tämän takana? Perätön ilmianto?
En kannata Erikaa, mutta tää nyt on jo ihan koomista shittiä. 😄 Ei jaksa tällaisia salaliittoteorioita lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittely alaikäisen kanssa ei liene rikos, saati paheksuttavaa?
On erittäin paheksuttavaa. Nyt tiedät sinäkin.
Viestittely??
Kyllä, ihan pelkkä viestittely. Aikuisilla ei ole asiaa keskustella internetissä tuntemattomien lasten kanssa.
Mä olin 23v kun tapasin IRC-galleriassa 16-vuotiaan joka oli se joka mulle ensin laittoi viestiä. Alaikäiset ei kiinnostaneet silloin, eikä kiinnosta yleisesti ottaen joten torjuin hänet, mutta hän oli sinnikäs ja lopulta seurusteltiin jonkin aikaa.
Ollaan molemmat luonnollisesti nykyään jo about keski-iässä ja edelleen tekemisissä silloin tällö
No kai sitä seurustella saa.
Aika touhua nyt on. Ja koko bändi hajoaa joidenkin huhujen perusteella?.
Vierailija kirjoitti:
Huhujen kohde perustajajäsen, varmaankin siksi.
"Ei ole itse jättäytynyt pois, vaan tullut diskatuksi. Syynä netissä nyt esitetyt epämääräiset syytökset, jotka koskee aikaa lähes 20 vuoden takaa."
Itse käyttivät tiedotteessaan ilmaisua "jättäytyä pois". Luultavasti päätös on tehty yhteisymmärryksessä UMK:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nythän me tiedetään miten Umksta saadaa pois epähaluttuja osallistujia...
Nähtiinhän se viime vuonna, miten helppoa on jopa muiden maiden eliminoiminen finaalista.
"Miksi ulkomaalaiset? Onhan Erikalla suomalaisiakin faneja"
On, mutta kaikki OML:n diskauksesta iloitsevat tyypit joita olen nähnyt on olleet järjestään ulkomaalaisia.
Redditissä lisää asiasta, r/snappisensuroimaton jo ennen tätä päivää on vihjattu laulajaa.
Mun lista nyt sitten:
1. Erika
2. Nelli
3. Neea
4. Glodielocks
5. Viivi
6. Costee
Vierailija kirjoitti:
Niiden huhujen perusteella bändi nyt tylysti erittäin ikävien syytösten saattelemana diskattiin kilpailusta, mihin mitä ilmeisemmin ovat panostaneet täysillä ja odottaneet kaikkea muuta kuin nyt nähtyä lopputulemaa.
Eerikan jollotus oli kyllä suoraan kopioitu Kikan takavuosien laulusta. Eikä tätä ole muut huomanneet.
Nyt kun näin ja kuulin jollotuksen, niin kerta riitti.
Nimetön kirjoitus jodelissa poistaa UMK suosikin. Onnea Suomi woketus maailmanennätyksestä!
Njoo, totta. Pitäisi lopettaa sen käyttö kokonaan.