UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Kreikkalainen tubettaja tajus heti Puppyn. Hänellä on kissa, joka liiallisella söpöydellään aiheuttaa hänelle myös sellaisen ylipursuavan raivon tunteen ja sitten hän karjui ja oli vähän yllättynyt itsekin, miten biisi vei hänet mukanaan, varsinkin kun ei ollut tykännyt win95.
Erikan kappale herättää tunteita, niitä joita meissä on. Minussa herää ilo, mutta vähän surukin, koska olen ollut koko ikäni jotenkin jumissa seksuaalisuuteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette halua erikaa niin pitää äänestää yhtä samaa. Jos osa antaa äänen viiville ja osa nealle ja osa nellille niin erika voittaa.
Uskon kuitenkin, että suomessa on sen verran tyylikyyttä jäljellä, että äänestävät goldieta. Biisi musiikillisesti ihan omassa luokassaan.
Puppy on omassa genressään ja tulee suurella todennäköisyydellä voittamaan. Vain surkea laula livenä olisi Puppyn voiton esteenä. Käytännössä kertosäe voisi mennä huonosti, mutta se on kyllä aika helppo laulaa.
Kuultuani Eirkan biisin ekaa kertaa ajattelin voi paska, huono! Mutta nyt olen tavallaan nähnyt biisin ja esityksen läpi;se on nerokas esitys. hyvällä itsetunnolla tehty esitys. Ei tuohon kuka tahansa artisti pystyisi. Erikalla on lisäksi täydellinen laulutaito, joten sekään ei tuota pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt toi analysointi.
Jostain hyväksikäytöstä etc.
Erilainen vain näyttelee lavalla.
Sen todellisesta seksielämästä tiedä kukaan mitään.
Se jolla oli onlyfans on kärtsä. Mutta sehän on ihan ok. Homoerotiikkaa vain "läpälllä" ja rahat pois faneilta.
Mun tehopyhyys tutka huutaa jälleen!
Voi kun taas joillakin ottaa Erikan menestys koville! Mitä Dannyyn tulee, Erika oli tangokunungatar jo ennen tätä onnetonta suhdejuttua. Erika osaa laulaa, siitä ei ole epäilystäkään ja tällä uudella kappaleella tuo esiin ihan uusia ulottuvuuksia lauluäänelleen.
Toi on kyllä jännä. Kärtsän onlyfanssia vaan puolusteltiin "läpällä". Ja tungettiin somessa persiisseen pastilleja. Mutta "hyvä poika".
Erika taas on Hyi hyi. Vaikka siltä ei ole mitään oikeaa p ornoa tullut. Tai työnnellyt mitään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette halua erikaa niin pitää äänestää yhtä samaa. Jos osa antaa äänen viiville ja osa nealle ja osa nellille niin erika voittaa.
Uskon kuitenkin, että suomessa on sen verran tyylikyyttä jäljellä, että äänestävät goldieta. Biisi musiikillisesti ihan omassa luokassaan.
Tosi moni tekee valinnan vasta live esityksen nähtyään. Live kuntoon, niin lähes kuka tahansa tästä joukosta voi nousta voittajaksi. Vastaavasti heikko esitys voi viedä äänestäjiä jopa ennakkosuosikeilta, kuten kävi Siipolalle viime vuonna.
Sara kylläkin joutui hassunhauskan esityksen uhriksi, jota äänestettiin paljon vain sen takia, kun se oli niin hulvaton ja osittain, kun haluttiin näyttää keskisormea raadeille, kun (muka) masinoivat viisuvoiton Käärijältä Loreenille. Osa varmasti tykkäsikin No Rulesista biisinä, mutta heitä luulen olevan vähemmistö. Nuo kaksi aikaisempaa syytä on, anteeksi vaan, aikamoisen keskenkasvuista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Missä nyt on ne jotka sanoo, ettei saa lähettää hupibiisiä? Yhtä äkkiä onkin tosi freesi lähettää taas pellebiisi vaikka erika fanit raivosi vielä pari päivää sitten, ettei EnÄä JakSa kUn AiNa läHetEtäÄn TämMöStÄ pElLeiLYä.
Ich Komme ei ole hupibiisi. Enemmän cha cha chan kaltainen pilke silmäkulmassa tehty, muttei mitenkään vitsikäs itsessään. Tai itse asiassa vielä vähemmän vitsikäs kuin cha cha cha.
100% hupibiisi on eikä se selittämällä parane.
Minustakaan ei ole yhtään hupibiisi vaan mauton friikkibiisi.
Kas kun se mauttomuus juuri onkin se juju ja parasta Erikan biisissä.
Ei Suomi näillä vaihtoehdoilla voita, tulkaa järkiinne.
Pidän Erikan kappaleesta, siis sävellyksestä. Mutta teksti ei kolahda ollenkaan, eikä tuo video, itselleni vähän liikaa. Toki Erika on hyvin kaunis nainen. Olisinpa ulkomaalainen, niin ei tarvitsisi kuulla noita sanoituksia. Varmaan tämäkin on Puppyn lisäksi biisi, jota inhotaan tai rakastetaan, ja ääniä tulee paljon.
Melkoinen setti UMK:lta, täytyy ihan nostaa hattua. Voi tulla tiukka äänestys tänä vuonna kyllä.
Nyt on niin tasaista, että live-esitysten jälkeen voi euroviisuihin lähteä kuka vaan, riippuen siitä kuka onnistuu. Luultavasti OML, Erika tai Goldielocks. Itse tykkään eniten Goldielocksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppy on omassa genressään ja tulee suurella todennäköisyydellä voittamaan. Vain surkea laula livenä olisi Puppyn voiton esteenä. Käytännössä kertosäe voisi mennä huonosti, mutta se on kyllä aika helppo laulaa.
Puppyn kertosäkeestä ainakin yksi tubettaja (200 000 tilaajaa) kuunteli moneen kertaan jotain harmoniaa, joka on siis ihan jotain oikeesti musiikillista taitoa. Mä en tajua itse noista mitään, kuulostaa vaan sellaiselta lallattelulta, mutta siitä on tykätty kaikkialla. Joku älykäs yksilö kirjoitti jos
No sössön sössön. Käärijän UMK vuonna tekniikka petti, joten se voi pettää myös tänä vuonna. Osa annetuista äänistä menee hukkaan, niin myös äänen antamiseen käytetyt eurot. Mutta jos Kela tai sossu maksaa, niin eihän niillä euroilla väliä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin tasaista, että live-esitysten jälkeen voi euroviisuihin lähteä kuka vaan, riippuen siitä kuka onnistuu. Luultavasti OML, Erika tai Goldielocks. Itse tykkään eniten Goldielocksista.
Olen ihan varautunut äänestämään vaikka noita kaikkia, jos livet toimii. Kiva että on monta hyvää vaihtoehtoa, vaikka nyt osa herättääkin vähän tunteita.
Pitäskö linkata tänne pari reaktiota naisilta niin saavat palstan "kaikki naiset vihaavat ja häpeävät erika vikmania"-kurpat nenilleen? :D
Tsekatkaa vaikka esc norway, nooshi ja eurovision fantasia.
Toki tiedän että reaktiot ovat kiveen kirjoitettu totuus kun ne ovat oman mielen mukaisia ja täyttä hölynpölyä kun eivät. :D
No älä äänestä, jos siltä tuntuu. Se on aivan sinun oma asiasi. Tosi asia kuitenkin on, että Euroviisuissa nykyään äänestäminen maksaa, jos äänestää useamman kuin yhden kerran. Siihen ei vaikuta mitenkään edes se, mistä se sinun äänestämiseen käyttämäsi varallisuus on hankittu. Haluaisin myös huomauttaa, että köyhällä ihmisellä on myös oikeus osallistua Euroviisuihin haluamallaan tavallaan, vaikka se raha olisi säästetty Kelan tai sossun rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en Erikasta erityisemmin pidäkään, hänen haastattelunsa tänään Huomenta Suomessa oli jotenkin outo. Tuntui, että haastattelija oli asenteellinen Erikaa ja hänen musiikkia kohtaan. Aika vaivaannuttava haastattelu, vähän kävi Erikaa sääliksi. Muiden UMK-kisaajien haastattelut aiempina päivinä ovat olleet tunnelmaltaan mukavampia.
No mun mielestä haastattelu oli ihan ok. Erika nyt yritti vähän olla sitä mieltä, että biisissä on isompikin sanoma. Erika itse on ihan symppis mutta nyt vaan ei ole hyvä biisi. Ei vaikka kuinka sitä haluaisi.
Ivan kyseli ihan asiallisia kysymyksiä, en huomannut mitään asenteellisuutta missään. Ihan oli samanlainen haastattelu, kun Ivanin muutkin haastattelut. Erikaa alkoi kismittää, kun Ivan kyseli, että miksi tai minkä takia hän on valinnut tällaisen seksuaalisuutta korostavan linjan musiikissaan. Mielestäni ihan relevantti kysymys, johon saatiin hyvin ympäripyöreä vastaus.
Valitkaa vaan Erika häpäseen Suomi Sveitsiin. Eipä tarvi rahattoman maan järjestää seuraavan vuoden kisoja.
Hyvä, että täällä neuvotaan miten pitää äänestää, muuten menis kyllä sormi suuhun kuin Erikalla. Äänestän siis häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kuultuani Eirkan biisin ekaa kertaa ajattelin voi paska, huono! Mutta nyt olen tavallaan nähnyt biisin ja esityksen läpi;se on nerokas esitys. hyvällä itsetunnolla tehty esitys. Ei tuohon kuka tahansa artisti pystyisi. Erikalla on lisäksi täydellinen laulutaito, joten sekään ei tuota pettymystä.
Cicciolinaa v. 2020 UMK:ssa esittäessään Erikan voitto taisi karata osittain laulun epävarmuuteen ja osittain haparoivaan liikkumiseen lavalla, toki lavastus oli muutenkin kökkö. Joka tapauksessa ei Erika mikään supervarma live-esiintyjä missään nimessä ole.
Puppy ei ole musikaalisesti mitenkään karmea, mutta vähän näissä kehujen etsinnöissä tulee viime vuosi mieleen, miten Henrin laulu sai ihan aiheesta kehuja, joissain reaktioissa, mutta sillä ei ole kokonaisuudessa merkitystä koska se ei ole pääasia ja hukkuu muuhun teemaan. Sama tämän kanssa.
Vaivaannuttavaa oli viime vuonna lukea kaikenmaailman sisäpiiriläisten selityksiä jollekin kalevalaiselle feenix-farkkumunalleen ja housujen etsintä -odysseialle.
-winner-