UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Veikkaan, että Viivin 'Aina' onkin yllättäen vuoden radiohitti (kun artisteja julkaistaessa Ylen väki hehkutti Nelliä ja Costeeta seuraaviksi hiteiksi).
Vierailija kirjoitti:
Olen metallin ystävä, mutta on toi Puppy nyt aika väsynyttä ja laskelmoitua. Huoh
Jep ja jep. Biisiin on sullottu kaikki metalcoren ja Euroviisujen viraali/meemikliseet viime vuosilta.
Olen seuraillut viisuja vuosia ja ennen piti vain haaveilla, että UMK-biisit olisivat nousseet Spotifyn listoille saatika pysyneet siellä. Nyt on kaikki ehdokkaat top 10 paitsi Neea 14, joka sekin on hyvä sija. Neea tosin taas nousi jenkeissä dance pop -listalle. Neljä ehdokkaista on top 5. Tuo on ihan älyttömän hyvin. Made of näkynee huomenna listalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Helmi ja Danny ole umk kilpailussa? Mä olisin niin toivonut. Helmihän haluaisi niin olla esillä.
Dannylla prakaa polvi.
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggs ei tainnut olla haltioissaan Suomen euroviisuhelmestä, joten videon kommenteissa hyökätään törkeästi sekä Debanin että Williamin kimppuun. Odotettavaa ja noloa.
Heh, ensin valitetaan, kun tubettajat muka kehuvat kaikkia, ja sitten kun eivät kehu, niin hyökätään kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset kehtaa väittää, että tämän vuoden UMK on ihan surkea kun kaikki biisit ovat Spotifyn top 50:ssä ja useimmat aivan kärjessä?
Jos livevedot ovat tasaisen hyviä, tästä tulee kaikkien aikojen tasokkain, tasaisin ja tiukin UMK.
On huono taso, ainahan näillä biiseillä on tapana nousta, ei kerro yhtikäs mitään. Ihmiset vain haluaa kuulla uutta.
Ei todellakaan "aina", vasta viime vuosina ja tänä vuonna nousu on ihan poikkeuksellista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppya on solvattu julkaisusta asti ja OML:ää on solvattu julkistuksesta asti.
No tervetuloa joukkoon. Niin on kaikkia muitakin. Artistijulkistuksestahan nousi hirveä poru, kun liikaa kimittäviä popmuijia mukana, nolo lehmä Erika jne jne. Edes mahdollisuutta ei anneta.
Niin? Pointti oli se, että Puppysta tykkäävät eivät ole mikään UMK:n rettelöitsijäjoukko, joka haukkuu kaikki muut. Sellaista pari viestiä aiemmin todettiin.
En ole nähnyt, että puppya hehkuttavia viestejä alapeukutettaisiin palstalla samalla innolla kuin muita biisejä kehuvia. En ole myöskään nähnyt, että Puppyn kommenttikentässä rääyttäisiin toisen biisin nimeä, niissäkin viesteissä joissa toivotaan muuta on perustelut mukana.
Ne alapeukuttajat voivat olla ketä tahansa, en tiedä miksi sinun mielestäsi ovat juuri Puppyn kannattajia. Melko valikoivaa, jos et ole nähnyt Puppya ja OML:ää koskevia törkeyksiä esim. tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen seuraillut viisuja vuosia ja ennen piti vain haaveilla, että UMK-biisit olisivat nousseet Spotifyn listoille saatika pysyneet siellä. Nyt on kaikki ehdokkaat top 10 paitsi Neea 14, joka sekin on hyvä sija. Neea tosin taas nousi jenkeissä dance pop -listalle. Neljä ehdokkaista on top 5. Tuo on ihan älyttömän hyvin. Made of näkynee huomenna listalla.
Onhan ne aina nousseet Spottarin listoille, toiset on olleet kärjessä pitkäänkin. Tämä vuosi ei ole mikään poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Goldielocksin biisi ei kuulostaa geneeriseltä tai tekemällä tehdyltä euroviisulta. Ja juuri siksi se pitää lähettää euroviisuihin.
Tälläiset määräilyt saa minut tekemään juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen metallin ystävä, mutta on toi Puppy nyt aika väsynyttä ja laskelmoitua. Huoh
Mikä siinä on laskelmoitua vs. muut biisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldielocksin biisi ei kuulostaa geneeriseltä tai tekemällä tehdyltä euroviisulta. Ja juuri siksi se pitää lähettää euroviisuihin.
Vautsi mikä kapinallinen meillä on täällä, arvaanko oikein että vastalauseena äänestät tietenkin Puppua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne aina nousseet Spottarin listoille, toiset on olleet kärjessä pitkäänkin. Tämä vuosi ei ole mikään poikkeus.
Viime vuosina ovat nousseet, mutta ennen sitä eivät.
Minusta Puppysta puuttuu koukku, niin kuin monesta muustakin. Se on ihan tasaista jyystöä ja vähän tylsä siksi. Pelkkä Puppyn karjuminen ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tuo Goldielocksia joka päivä promoava on niin rasittava tapaus, että Goldieta en ainakaan äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosina ovat nousseet, mutta ennen sitä eivät.
Eli mistä lähtien? Kysyn, koska heitto tuntuu perustelemattomalta.
Tuo Goldielocks laulaa kuin olisi juuttunut tiukka räkäpallo kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppya on solvattu julkaisusta asti ja OML:ää on solvattu julkistuksesta asti.
No tervetuloa joukkoon. Niin on kaikkia muitakin. Artistijulkistuksestahan nousi hirveä poru, kun liikaa kimittäviä popmuijia mukana, nolo lehmä Erika jne jne. Edes mahdollisuutta ei anneta.
Niin? Pointti oli se, että Puppysta tykkäävät eivät ole mikään UMK:n rettelöitsijäjoukko, joka haukkuu kaikki muut. Sellaista pari viestiä aiemmin todettiin.
En ole nähnyt, että puppya hehkuttavia viestejä alapeukutettaisiin palstalla samalla innolla kuin muita biisejä kehuvia. En ole myöskään nähnyt, että Puppyn kommenttikentässä rääyttäisiin toisen biisin nimeä, niissäkin viesteissä joissa toivotaan muuta
No miksi ne alapeukut ilmestyivät vasta Puppyn julkaisun jälkeen?
Ja kyllä olen nähnyt törkeyksiäkin OML:ää kohtaan, mutta kun niitä törkeyksiä on satanut ihan joka kilpailijalle ja vielä ennen kuin biisiä on edes kuultu. Miksi mun pitäisi tuntea myötätuntoa erityisesti näitä ukkoja kohtaan, kun kaikkia muitakin ja heidän kappaleitaan on haukuttu ja nälvitty?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Puppysta puuttuu koukku, niin kuin monesta muustakin. Se on ihan tasaista jyystöä ja vähän tylsä siksi. Pelkkä Puppyn karjuminen ei riitä.
Eiku sä et nyt ymmärrä, koska se Huumori Äijien biisi niin se on erottuva ja menevä.