UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko te Puppyn fanit nyt vaan hyväksyä että kappale ei ole kaikkien suosikki ja tätä mieltä saa olla? Ette te saa ihmisiä tykkäämään siitä sen enempää trollaamalla ja pakottamalla.
Puppy on hyvä, ei siitä mihinkään pääse.
Erikaa te tänne rallaatte, sexy, sexy on vain takana, änestä etillä ei väliä.
Mutta kun kaikki eivät ole sitä mieltä, että Puppy on hyvä. Mun mielestä Goldielocksin, Viivin ja Nellin biisit ovat kaikki hyviä, mutta ei mua haittaa jos joku ei pidä niistä. Mielipideasiat on mielipideasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten löydän spottyfein? En tunne sitä.
Sun pitää ladata se app storesta tai google playsta.
Hyvä kun neuvoit. kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko te Puppyn fanit nyt vaan hyväksyä että kappale ei ole kaikkien suosikki ja tätä mieltä saa olla? Ette te saa ihmisiä tykkäämään siitä sen enempää trollaamalla ja pakottamalla.
Selkeää miesvihaahan täällä on, upeasti laulava Costeekin haukuttiin. Onneksi listat kertovat eri kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän suunnasta se pakotus tulee, olisko eri fanit kuitenkin?
Kelpo popitus Goldielocksin biisi, mutta laulu kuulostaa vähän oudolta eikä sanoista saa kovin hyvin selvää. Tää vois olla iso hitti silti. Rullaa hyvin eteenpäin.
Mun suosikit nyt:
1. Hitaammin hautaan (edelleen soljuvin biisi)
2. Made of (jännää poppia, biisissä hyvää hittipotentiaalia)
3. Aina (klassikkoainesta)
4. Sekaisin (kelpo poppia ja tulee iloiselle mielelle)
5. Nightmares (kelpo poppia mutta jää vähän kylmäksi)
6. Puppy (liikaa örinää, vaikka välissä melodisempaakin)
Ihan kyllä pelottaa tuon Erikan puolesta, kun nyt on rima NIIN korkealla, ettei edes Erika-fanit tule hyväksymään mitään Jeesuksen toista tulemista tai mikkiin pieremistä pienempää :DDDDD
Hyvä vitsi Erika-kuolaajille olisi tietty, että biisi olisikin tosi uskonnollinen Like a Prayer -tyylinen balladi, jossa lopussa olisi viimeisen ajan pasuunat ja tuomion urut, eikä siis mitään tekemistä Erikan seksi-imagon kanssa ja jostain ylhäältä Taivaasta kuuluisi kertsissä ääni: ICH KOMME!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeää miesvihaahan täällä on, upeasti laulava Costeekin haukuttiin. Onneksi listat kertovat eri kieltä.
Costeen biisi on juurikin sellainen suomipop, joka menestyy täällä suoratoistolistoilla ja saa varmasti hyvin radiosoittoakin, mutta se ei ole viisuihin niin kilpailukykyinen kuin moni muu kattauksen biiseistä.
Kaikenlainen haukkuminen on kyllä tosi tympeää. Kritiikinkin voi esittää fiksusti.
serving CUNT, tällaista sitten hehkutetaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen metallin ystävä, mutta on toi Puppy nyt aika väsynyttä ja laskelmoitua. Huoh
Mikä siinä on laskelmoitua vs. muut biisit?
Oikeastaan kaikki. Tuottaja yrittää vielä samaa kuin Käärijän kanssa ja bonuksena laskelmoitu "tanssiliike". Yritetään shokkiefektillä eikä hyvällä musiikilla.
Kuvittelevat varmaan että yleisö huutaa Puppya niinkuin Cha Cha Chaata konsanaan ja tanssii mukana. Veikkaan että livenä eivät myöskään kuulosta kovin hyvältä. Sekoilu on suoraan matkittu Käärijän ja Joostin Trafik biisistä, melodiakin muistuttaa sitä.
Oma ranking tällä hetkellä:
1. Goldielocks - Made Of
2. Viivi - Aina
3. Neea River Nightmares
4. Nelli Matula Hitaammin hautaan
5. One Morning Left - Puppy
6. Costee - Sekaisin
Mun lista on nyt:
1. Goldie
2. OML
3. Nelli
4. Neea
5. Costee
6. Viivi
mun lista tällä hetkellä
1. Goldielocks
2. costee
3-5. Nelli/Viivi/Neea vaihtelevassa järkässä
6. OML
katsotaan huomenna mihin Erikan paukut riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldien biisi ja video on eka umk:ssa joka on COOL ja kansainvälinen. :D
Ois kiva jos lähetettäis tämä JOS live on selkeästi muita parempi ja sen pitää olla ihan omassa luokassaan, muuten voi hukkua viisujen keskellä. Suomella ei ole koko 2000> aikana ollut yhtään esteettisesti ja musiikillisesti tyylikästä ja coolia esitystä ja biisiä :D
Erikalta voi tulla bängeri, mutta se on tod.näk jonkin sortin junttidiskoa, joka voi sekin olla bängeri, mutta ymmärrätte pointin.
Juu, jos Goldielle saisi jonkun mieleenpainuvan ja vähän erikoisemman lavashow'n, tyyliin Doomsday Blue, niin luulen että voisi menestyä vaikka miten hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä huumorin taakse meneminen tänäkin vuonna osoittaisi heikkoa kansallista itsetuntoa. Jos troillalu epäonnistuu eikä menesty, voi aina vedota siihen että oltiin vaan läpällä mukana.
No tämä! Jos sitten niin käy että ollaan paskoja, niin ollaan sitten rehellisesti paskoja.
Eli tällä logiikalla pitäisi lähettää costee jos halutaan olla rehellisesti paskoja.
Niin no se on sinun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilahtunut tänä vuonna hyvästä yleislaadusta, vaikka sitä häikäisevää ykköstä ei olekaan noussut joukosta. Viivin ainutkertaisen pelkistetty ja poikkeuksellisen rohkeasti ääneen ja tulkintaan nojaava valssi on ykkösenä mulla tähän mennessä. Se että biisi on nimenomaisesti 3/4-tahtinen pop-biisi on kyllä harvinaisuus niin UMKssa kuin ESCissä. Rohkeaa! Myös Nellin biisi hyvä ja eipä ole ennen Suomesta ollut noin hyvin liikkuvaa esiintyjää. Jos koreografia saadaan hyödynnettyä liveen niin tälläkin erottuu hyvin lavalla. Kolmen kärkeen nousi mulla myös Goldielocks. Valitun biisin taustanauhaa saa tehdä vielä muutoksia ennen toukokuuta ja tässä ehkä joku painotus voisi auttaa pieneen tasapaksuuteen. Muuten ihan huippu.
Samoilla linjoilla! Mun ykkössuosikki on kans Viivi, mutta tykkään tosi paljon Goldielocksista ja Puppysta myös eikä haittaisi yhtään, jos jompi kumpi noista valitaan. Nelli ja Neea on myös tosi jees. Ainoa, josta en oikein välitä, on costeen biisi. Viime vuosina mulla on ollut usein aika selvä ykkössuosikki, mutta nyt on useampi aidosti potentiaalinen vaihtoehto. Livet vaikuttavat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva jos lähetettäis tämä JOS live on selkeästi muita parempi ja sen pitää olla ihan omassa luokassaan, muuten voi hukkua viisujen keskellä. Suomella ei ole koko 2000> aikana ollut yhtään esteettisesti ja musiikillisesti tyylikästä ja coolia esitystä ja biisiä :D
Erikalta voi tulla bängeri, mutta se on tod.näk jonkin sortin junttidiskoa, joka voi sekin olla bängeri, mutta ymmärrätte pointin.
Juu, jos Goldielle saisi jonkun mieleenpainuvan ja vähän erikoisemman lavashow'n, tyyliin Doomsday Blue, niin luulen että voisi menestyä vaikka miten hyvin.
Tässä voisi olla ainesta. Onneksi meillä on nyt se Doomsday Bluen lavastaja mukana umk-tiimissä. Minusta Goldielocksin video oli cool. Jospa siitä saisi jotain tunnelmaa videoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voisi olla ainesta. Onneksi meillä on nyt se Doomsday Bluen lavastaja mukana umk-tiimissä. Minusta Goldielocksin video oli cool. Jospa siitä saisi jotain tunnelmaa videoon.
Siis liveen tietty, ei videoon!
Ehkä olen tottunut liian hyvälle viime vuosina, mutta mikään jo julkaistuista ei kyllä tuntunut miltään.
Jos Vikmanin biisi ei räjäytä pankkia, tulee kyllä välivuosi finaalista.
Eli tällä logiikalla pitäisi lähettää costee jos halutaan olla rehellisesti paskoja.