Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
6841/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löydän spottyfein? En tunne sitä.

Vierailija
6842/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa yhtään, et Suomesta on tullut se maa mistä odotetaan aina jotain hullua. Tää on niin paljon parempaa aikaa, kun se milloin Suomen biisit ei kiinnostanut ketään.

Puppy ei ole mun suosikki tän vuoden kappaleista, mutta jos se lähetetään niin kyllä me voidaan olla ylpeitä mun mielestä :)

Niin, olisiko muka parempi, jos profiloiduttaisiin näkymättömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi Tanskaksi, joka tunnetaan viisuissa vain siitä, että joka ikinen vuosi tulee jotain tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6843/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppya on solvattu julkaisusta asti ja OML:ää on solvattu julkistuksesta asti.

Niin kuin kaikkia muitakin...

Vierailija
6844/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Puppysta puuttuu koukku, niin kuin monesta muustakin. Se on ihan tasaista jyystöä ja vähän tylsä siksi. Pelkkä Puppyn karjuminen ei riitä.

Eiku sä et nyt ymmärrä, koska se Huumori Äijien biisi niin se on erottuva ja menevä.

Viis äijjää ja koira saa kaaoksen aikaan. Lopulta kaatuvat uupuneina kasaan.

Vierailija
6845/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indieartistitko muka karsastaa euroviisuja! Joka vuosi siellä on joku indie, joka on päässyt seulan läpi. Mm. suomalaisten rakastamaa Joker Outia pidetään indiemusiikkia soittavana bändinä. 

Vierailija
6846/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Erikalta ei tule jotain ihan jäätävää jymypaukkua, niin olen Team Goldielocks.

Vierailija
6847/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Puppysta puuttuu koukku, niin kuin monesta muustakin. Se on ihan tasaista jyystöä ja vähän tylsä siksi. Pelkkä Puppyn karjuminen ei riitä.

Eiku sä et nyt ymmärrä, koska se Huumori Äijien biisi niin se on erottuva ja menevä.

Onpa teillä vaikeaa heidän menestyksen kanssa.

Vierailija
6848/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä menestyksen? 

Vierailija
6849/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ja sitten pääsee taas lukemaan mitä mieltä tän päivän ehdokkaasta. Itse tykkäsin ja meni kyllä sinne kärkilistalle. Jos live veto onnistuu niin tässä on yksi ehdottomasti paras. No huominen vielä mutta saas nähdä.

Vierailija
6850/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te Puppyn fanit nyt vaan hyväksyä että kappale ei ole kaikkien suosikki ja tätä mieltä saa olla? Ette te saa ihmisiä tykkäämään siitä sen enempää trollaamalla ja pakottamalla.

Vierailija
6851/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seuraillut viisuja vuosia ja ennen piti vain haaveilla, että UMK-biisit olisivat nousseet Spotifyn listoille saatika pysyneet siellä. Nyt on kaikki ehdokkaat top 10 paitsi Neea 14, joka sekin on hyvä sija. Neea tosin taas nousi jenkeissä  dance pop -listalle. Neljä ehdokkaista on top 5. Tuo on ihan älyttömän hyvin. Made of näkynee huomenna listalla.

Onhan ne  aina nousseet Spottarin listoille, toiset on olleet kärjessä pitkäänkin. Tämä vuosi ei ole mikään poikkeus.

Kuinka kauan olet seurannut UMK? Ei ole todellakaan aina nousseet. Viime vuosina toki on ja nytkin todella hyvät sijat saaneet.

Vierailija
6852/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla. Äijät on koiran alamaisia, ja siks hyvä biisi. Erittäin hyvä koko ajan kun kävelen on koiran ääni perässä.  Hyvä se biisi on.

Joko kallistun Goldielle, josta tulee maailmanluokan laulaja, on nuori, tai sitten koirankaitsijat.

Vierailija
6853/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Joostilla muuten luki jossain vaiheessa instassa että Eurovision 2025? En tiedä lukeeko enää. Voisiko olla se Belgian paukku?

Ei ole lukenut mielestäni, taidat sekoittaa Viron Tommyyn.

Kyllä luki, mutta se oli silloin heti viime vuotisen diskauksen jälkeen.

Vierailija
6854/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa yhtään, et Suomesta on tullut se maa mistä odotetaan aina jotain hullua. Tää on niin paljon parempaa aikaa, kun se milloin Suomen biisit ei kiinnostanut ketään.

Puppy ei ole mun suosikki tän vuoden kappaleista, mutta jos se lähetetään niin kyllä me voidaan olla ylpeitä mun mielestä :)

Niin, olisiko muka parempi, jos profiloiduttaisiin näkymättömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi Tanskaksi, joka tunnetaan viisuissa vain siitä, että joka ikinen vuosi tulee jotain tylsää.

Tanska ei ole mikään mittari Suomelle nykyään. Heillä on nyt se kausi, joka Suomella oli turhan pitkään eli semiin jäävät usein ja montakin kertaan peräkkäin. UMK on tasoltaa eri planeetalta kuin Tanskan karsinnat nykyisin.

Vierailija
6855/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te Puppyn fanit nyt vaan hyväksyä että kappale ei ole kaikkien suosikki ja tätä mieltä saa olla? Ette te saa ihmisiä tykkäämään siitä sen enempää trollaamalla ja pakottamalla.

Puppy on hyvä, ei siitä mihinkään pääse.

Erikaa te tänne rallaatte, sexy, sexy on vain takana, änestä etillä ei väliä.

Vierailija
6856/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin laittaa ajaton Fly on a wings of love soimaan.

-winner-

Vierailija
6857/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ladata se app storesta tai google playsta.

Vierailija
6858/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä huumorin taakse meneminen tänäkin vuonna osoittaisi heikkoa kansallista itsetuntoa. Jos troillalu epäonnistuu eikä menesty, voi aina vedota siihen että oltiin vaan läpällä mukana.

Ns. kännissä ja läpällä -puolustus.

Vierailija
6859/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on semmoinen, minkä puppy tekee lattialle, jos et katso aina sen perään sanomalehtipaperi kourassa.

-winner-

Vierailija
6860/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen metallin ystävä, mutta on toi Puppy nyt aika väsynyttä ja laskelmoitua. Huoh

Mikä siinä on laskelmoitua vs. muut biisit?

Oikeastaan kaikki. Tuottaja yrittää vielä samaa kuin Käärijän kanssa ja bonuksena laskelmoitu "tanssiliike".  Yritetään shokkiefektillä eikä hyvällä musiikilla.

Ketju on lukittu.