UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täällä muuten alapeukutetaan ihan asialliset viestit, joissa ilmaistaan vaikkapa positiivinen mielipide jostain kappaleesta? Viesteissä monesti tasoissa ylä- ja alapeukut.
Mitä niillä peukuttamisilla on väliä? Ei tää ole mikään äänestyssaitti. Joku ei tykkää, jos toinen kirjoittaa, että tykkää siitä, mistä hän ei tykkää ja alapeukuttaa. Eihän se mitään meinaa. Peukutushullut iskee taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä hehkutetaan Costeeta ja dumataan Viiviä mutta Viivin video on jo nyt mennyt YouTubessa Costeen ohitse katselukerroissa. Eiköhän tämä debytoi huomenna Spotifyssa ohitse Costeen.
Musta tuo Viivin biisi on aivan ihana ja ilmeisesti moni muukin tykkää. Täällä ollaan vaihteeksi niin negatiivisia. Monet hehkutti Saraakin viime vuonna, mutta täällä vaan haukuttiin. Tosin itse pidän tästä Viivin biisistä paljon enemmän kuin Saran. Tuollaiset keijukaismaiset naiset ovat pärjänneet ihan mukavasti etenkin yleisöäänissä kuten Itävalta 2016 ja Liettua 2018.
Mielestäni olisi ollut todella paska idea mennä Ruotsin (junaileman) voiton jälkeen viisuihin ulisemaan, miten ollaan paskana ja vielä samanvärisessä asussa, mikä Loreenilla oli.
Ei ole negatiivisuutta, jos ei pidä fanittamastasi laulusta.
"Jaa no moni epäili kyllä, että vaikka Liettuan When We're Old jää jalkoihin ja moni pitää sitä tylsänä unipillerinä. Ei ollut mikään voimaballadi ja laulajalla melko hempeä ääni. Sai hyvät pisteet yleisöltä että raadeilta. "
Käyppäs kuuntelmassa uudestaan niin biisi on perempi kuin yksikään nyt julkaistuista ja tyttö OSAA LAULAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä hehkutetaan Costeeta ja dumataan Viiviä mutta Viivin video on jo nyt mennyt YouTubessa Costeen ohitse katselukerroissa. Eiköhän tämä debytoi huomenna Spotifyssa ohitse Costeen.
Hehkutetaanko palstalla tätä? Muualla ainakin Costeen biisi on saanut reilusti tylyimmän vastaanoton tähän mennessä julkaistuista.
Muutama innokas hehkuttaja versus maailman viisuyhteisö.
Oletko se sinä itte se maailman viisuyleisö?
Käykääpä nyt vähän lukemassa tuon biisin saamia kommentteja youtubesta ja redditistä. Saa biisistä tykätä jos tykkää, mutta älkää tehkö mustasta valkoista.
T: eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen että Puppy on yhtä lailla Ylen ylihypettämä kuin muutkin biisit tähän asti - tai kuten UMK:n perinteisiin kuuluu.
Luulen, että Käärijän ja Joost Kleinin adoptiolapsen sijaan saadaan vetelä tussahdus syntikkaa ja kikkeliheviä muutamalla karjahduksella ja teknobiitillä.
Kiro on joo tuottanut Cha Cha Chan, mutta on hän tuottanut myös Tommy Cashin tämänvuotisen tyrkyn etelänaapurissa, ja se on kyllä vetisintä velliä mitä oon Tommy Cashiltä ikinä kuullut.
Lupaan juosta alasti kylätiellä jos tämä onkin oikeasti menevä.
Tommyn Espresso Macchiato on kova.
Sanoituksesta tulee mieleen lähinnä Portion Boysin Samaa taivasta katsotaan.
Imo portin boys parempi. Toi macchiato se vasta tylsää toistoa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että tämä seuraava biisi on joko a) liikaa sekoilua b) örinää jossa ei kunnon melodiaa c) joku pelkkä pelle biisi
Mä pelkään,että muka hauska.
Tai sitten joku nolo koira,kun viime vuonna oli meow cat.
No reilu tunti niin näkee
Mun arvaus, ens yön homma on ihan jees. Perjantaina Vikman yrittää liikaa. Ja Goldielocks lyö pöytään rallin, joka voittaa koko bwaskan.
Erikaa sit vaan kuulemma odotetaan FB euroviisuryhmässä, kaikki muut teilattu. Kyllä on negatiivista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo Viivin biisi on aivan ihana ja ilmeisesti moni muukin tykkää. Täällä ollaan vaihteeksi niin negatiivisia. Monet hehkutti Saraakin viime vuonna, mutta täällä vaan haukuttiin. Tosin itse pidän tästä Viivin biisistä paljon enemmän kuin Saran. Tuollaiset keijukaismaiset naiset ovat pärjänneet ihan mukavasti etenkin yleisöäänissä kuten Itävalta 2016 ja Liettua 2018.
Mielestäni olisi ollut todella paska idea mennä Ruotsin (junaileman) voiton jälkeen viisuihin ulisemaan, miten ollaan paskana ja vielä samanvärisessä asussa, mikä Loreenilla oli.
Ei ole negatiivisuutta, jos ei pidä fanittamastasi laulusta.
No rules oli kuin nenä päähän Ruotsin viisuihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen että Puppy on yhtä lailla Ylen ylihypettämä kuin muutkin biisit tähän asti - tai kuten UMK:n perinteisiin kuuluu.
Luulen, että Käärijän ja Joost Kleinin adoptiolapsen sijaan saadaan vetelä tussahdus syntikkaa ja kikkeliheviä muutamalla karjahduksella ja teknobiitillä.
Kiro on joo tuottanut Cha Cha Chan, mutta on hän tuottanut myös Tommy Cashin tämänvuotisen tyrkyn etelänaapurissa, ja se on kyllä vetisintä velliä mitä oon Tommy Cashiltä ikinä kuullut.
Lupaan juosta alasti kylätiellä jos tämä onkin oikeasti menevä.
Tommyn Espresso Macchiato on kova.
Sanoituksesta tulee mieleen lähinnä Portion Boysin Samaa taivasta katsotaan.
Imo portin boys parempi. Toi macchia
Näihin hommiin ei synnytä. Vaan kuollaan. Sanoo PB.
En tiedä johtuuko sitten tämän vuoden tasosta vai mistä, mutta No Rules kuulosti äsken heidän finaaliesitystä youtubesta katsellessa todella timanttiselta.
Papi papi papi papi papii... tämä soi nyt sitten päässä. En ole varma mitä mieltä siitä olen.
Ei ainakaan OML. Wannabe-Käärijä soundit, huumori hevi, örinää.
En minä kyllä kuullut Puppyssä tippaakaan Joostia. Enkä Käärijää. Puppy on sata kertaa raskaampaa metallia.
Pessimisti ei pety. Ja pettyi silti. Olipa OML väsynyt läppä.
Vierailija kirjoitti:
Pessimisti ei pety. Ja pettyi silti. Olipa OML väsynyt läppä.
Odotin kyllä enemmän siltä
Vähän niinku päiväkodissa jos on tapahtumassa jotain jännää: kaikki käy ylikierroksilla. Kohta nähdään muuttuuko vielä lopuksi itkuksi 😂