UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Mä tykkään yleensä örinästä, mutta en tämmöisestä näin överistä huumoriörinästä. Livenä tämä niisi saattaa olla kyllä kunnon jyrä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään yleensä örinästä, mutta en tämmöisestä näin överistä huumoriörinästä. Livenä tämä niisi saattaa olla kyllä kunnon jyrä.
*biisi
Olipa pettymys tuo Ryhmä Hau. Olisi sen sijasta saanut olla Hevisaurus.
Frööpelin palikat goes The Prodigy.
Nyt oli kyllä ala-arvoinen biisi.
Aikuiset miehet yrittää söpöillä ja provosoida mutta karismaa on kuin parilla märkiä villatumppuja.
Ja tämän Temusta tilatun Electric Callboyn suomalaiset lähettää viisuihin koska hehhehheh skibidi
Minusta Puppy on aivan huippu! Eipä ole enää sitä tylsää ja radioystävällistä. Vihdoin biisi, joka oikeasti iskee!
En tiedä haluanko sitä viisuihin. Mutta itse tykkään ihan hulluna!
Tähän mennessä Viivi on ykkönen. Toivottavasti livelaulu kuulostaa yhtä hienolta. Jännä ääni. Biisiltä olisin toivonut ehkä hieman enemmän.
Mitenköhän sujuu melodiset lauluosat livenä? Nyt ei ääntä kuulunut efektien alta ja nehän on viisuissa kiellettyjä.
Lohduttaa että tätä inhotaan jopa Ylilaudalla
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset miehet yrittää söpöillä ja provosoida mutta karismaa on kuin parilla märkiä villatumppuja.
Ja tämän Temusta tilatun Electric Callboyn suomalaiset lähettää viisuihin koska hehhehheh skibidi
Joo incelit ja keski-ikäiset cis-miehet joita euroviisut ei kiinnosta pätkän vertaa äänestävät trollailun ilosta tai sauna Jussi ja kuokka perkule hevimies on erimies-mentaliteetilla juuri tämän kaltaisia esityksiä ja sen varaan tämä biisi täysin laskee ja minkään eteen ei edes yritetty nähdä vaivaa.
Kuinka tuokin tekele on päässyt / päästetty umk:n seulan läpi? Hirveää kuraa. Kyseessä on kuitenkin LAULUkilpailu, edelleen.
Tuo Puppy oli kaaos ja siinä oli jotain slaavilaista. Huonolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
"Temu Electric Callboy" on aika täydellinen kuvaus tälle.
Vihasin tota Puppya. Luokattoman huono. Harmittaa niiden puolesta jotka ei päässeet jatkoon ja yritti ihan tosissaan. Ihan sama toimiiko livenä. Oliko tossa edes säkeistöä?
Ei pysty kuuntelemaan eikä katselemaan videota edes loppuun asti. Vajaa minuutti on maksimi.
Mulle tuli tästä vähän se täälläkin mainittu Club La Perse mieleen. Euroviisu-nostalgiaa kai sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vihasin tota Puppya. Luokattoman huono. Harmittaa niiden puolesta jotka ei päässeet jatkoon ja yritti ihan tosissaan. Ihan sama toimiiko livenä. Oliko tossa edes säkeistöä?
Olihan siinä. Vai tarkoititko kertosäettä?
Olen kyllä vihainen jos Vilma Jään kappale on bängeri (julkaisee sen helmikuussa) Ja tämä otettiin seitsikkoon sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tästä vähän se täälläkin mainittu Club La Perse mieleen. Euroviisu-nostalgiaa kai sitten.
Joo ei yhtään.
No huh huh. Se on sitten Kultakutrin ja Vikmanin varassa tää helmenkalastus.