Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
5241/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanoneen että Puppy on yhtä lailla Ylen ylihypettämä kuin muutkin biisit tähän asti - tai kuten UMK:n perinteisiin kuuluu.

Luulen, että Käärijän ja Joost Kleinin adoptiolapsen sijaan saadaan vetelä tussahdus syntikkaa ja kikkeliheviä muutamalla karjahduksella ja teknobiitillä.

Kiro on joo tuottanut Cha Cha Chan, mutta on hän tuottanut myös Tommy Cashin tämänvuotisen tyrkyn etelänaapurissa, ja se on kyllä vetisintä velliä mitä oon Tommy Cashiltä ikinä kuullut.

Lupaan juosta alasti kylätiellä jos tämä onkin oikeasti menevä.

Lievästi samat fiilikset täällä. Mä en nyt uskalla etukäteen odottaa tältä suuria, koska en oikein tykännyt bändin muista biiseistä. Tuntuu että nyt moni on kuulematta hypettänyt tätä ja ladannut kovat odotukset. Jos sieltä tuleekin sitten huippubiisi niin saa ainakin yllättyä positiivisesti!

Vierailija
5242/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanoneen että Puppy on yhtä lailla Ylen ylihypettämä kuin muutkin biisit tähän asti - tai kuten UMK:n perinteisiin kuuluu.

Luulen, että Käärijän ja Joost Kleinin adoptiolapsen sijaan saadaan vetelä tussahdus syntikkaa ja kikkeliheviä muutamalla karjahduksella ja teknobiitillä.

Kiro on joo tuottanut Cha Cha Chan, mutta on hän tuottanut myös Tommy Cashin tämänvuotisen tyrkyn etelänaapurissa, ja se on kyllä vetisintä velliä mitä oon Tommy Cashiltä ikinä kuullut.

Hep, liityn seuraan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaat ja ylihypetät vaan juoksentelujasi :DDD

Pics or it didn't happen ;D

Tommy Cash on videollaan itse erittäin innostunut kipaleesta ;D

-winner-

Vierailija
5244/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulis vaan kunnon pakkaset luokkaa - 30 ja videon juoksusta lataat sitte tänne 😁

Vierailija
5245/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsin reaktio Costeen biisiin:

No niin, vihdoinkin Wiwibloggsissakin innostuttiin! Kahdesta ekasta ehdokkaasta he eivät niin välittäneet, mutta Costeesta tykkäävät. Sanovat että tästä kuulee tunteen läpi vaikka ei ymmärrä suomea. Olen samaa mieltä. 

Vierailija
5246/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

One Morning Left julkaistaan kohta. Mikä sen turkoosin karvaturrin asema tulee olemaan? Hulinaa kun on niin suuri esiintyjämäärä. No jos vetää mukaansa ja minä hypin iloisena keskiyöllä  musiikin tahdissa. Silloin on jotain erilaista tarjolla.

Vierailija
5247/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi costee fani jankkaa? Se on eniten dumattu biisi koko kattauksesta. Ei todellakaan lähde viisuihin. Ihan sama,jos sen fanit sitä spotifyssä soittaa.

Itse en ainakaan ole mikään Costee-fani, vaikka olen eniten kuunnellut sitä näistä ja tykkään. Kukaan ei kuitenkaan pysty määrittelemään enemmistön mielipidettä, joten turha puhua jostain enemmistöstä. 😁

Suurin osa kommenteista joita olen nähnyt biisistä youtubessa, redditissä ja viisukuppilassa ovat luokkaa tylsä, lapselliset ja kököt sanoitukset, kuulostaa liikaa muilta biiseiltä, ei viisuihin...

Onko siellä taas suomalaiset haukkumassa omiaan? William ja Deban näyttivät kehuvan Costeen sanoituksia.

Vierailija
5248/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi costee fani jankkaa? Se on eniten dumattu biisi koko kattauksesta. Ei todellakaan lähde viisuihin. Ihan sama,jos sen fanit sitä spotifyssä soittaa.

Itse en ainakaan ole mikään Costee-fani, vaikka olen eniten kuunnellut sitä näistä ja tykkään. Kukaan ei kuitenkaan pysty määrittelemään enemmistön mielipidettä, joten turha puhua jostain enemmistöstä. 😁

Suurin osa kommenteista joita olen nähnyt biisistä youtubessa, redditissä ja viisukuppilassa ovat luokkaa tylsä, lapselliset ja kököt sanoitukset, kuulostaa liikaa muilta biiseiltä, ei viisuihin...

Onko siellä taas suomalaiset haukkumassa omiaan? William ja Deban näyttivät kehuvan Costeen sanoituksia.

Taas tämä "haukkumassa omiaan".

Ei kun jakamassa mielipiteitään, kun on tarjolla alusta aiheesta keskustelulle! Jestas sentään nyt.

Vierailija
5249/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama fiilis. Toivon hyvää, mutta pelkään ettei ole sitä.

Vierailija
5250/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tykkäsin Käärijästä ja Joostista ja Winkkarikin vielä menetteli, niin mä oon vähän niillä linjoilla, ettei nyt vaan enää jaksaisi samaa kreisipartihupiäijäenergiaa, jos biisi ei oikeasti nyt ole vähintään yhtä iskevä bängeri kuin Cha Cha Cha, ja mielellään suomenkielinen.

Kiron tuottama Espresso Macchiatokin on ihan menevä biisi (feikki-italialaisaksentti vähän kyllä ärsyttää), mutta tuntuu ettei sekään oikein riitä viisuissa ennakkosuosikiksi.

Vierailija
5251/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaat ja ylihypetät vaan juoksentelujasi :DDD

Pics or it didn't happen ;D

Tommy Cash on videollaan itse erittäin innostunut kipaleesta ;D

-winner-

Vastasit hyvää kommenttiin. Hypyttämisestä minä tulisin iloiseksi. Kaikki esiintyjät ovat olleet innostuneita biiseihinsä. Ei tämä muuten toimisi, js pakkobiisejä esitettäisiin.

Costee on hyvän näköinen mies jamoin kaikki naisetkin ovat hyvännäköisiä.  Mitä tämän illan biisiin tulee, niin se tiputtaminen käsillä ja turrikka siinä mukana saattaa olla sopivampi vanhoille ihmisille aamuvoimisteluksi. Nyt tuli ennakkoajatus.

Vierailija
5252/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä hehkutetaan Costeeta ja dumataan Viiviä mutta Viivin video on jo nyt mennyt YouTubessa Costeen ohitse katselukerroissa. Eiköhän tämä debytoi huomenna Spotifyssa ohitse Costeen. 

Musta tuo Viivin biisi on aivan ihana ja ilmeisesti moni muukin tykkää. Täällä ollaan vaihteeksi niin negatiivisia. Monet hehkutti Saraakin viime vuonna, mutta täällä vaan haukuttiin. Tosin itse pidän tästä Viivin biisistä paljon enemmän kuin Saran. Tuollaiset keijukaismaiset naiset ovat pärjänneet ihan mukavasti etenkin yleisöäänissä kuten Itävalta 2016 ja Liettua 2018.

Onko sekin negatiivista jos sinä et tykkää biisistä josta minä tykkään ja kerrot sen täällä 🤔

Vierailija
5253/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla, jota tämä yksi kai aiemmaksi faniksi luulee.

Täällä kolmas joka tykkää tästä costeen biisistä, enkä ole aiempaa tuotantoa kuunnellut :D

Vierailija
5254/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Viivin balladista niin paljon, ettei seuraavat enää kiinnosta. Ihanaa kerrankin kuunnella kappaletta, joissa lauletaan ikuisesta rakkaudesta. Eikä taas näitä wt-juttuja (erot, pettämiset ja muut säätämiset). 

Ainoastaan Goldielocks voi vielä yllättää, mutta muuten minun puolestani voittaja on löytynyt.

Vierailija
5255/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievästi samat fiilikset täällä. Mä en nyt uskalla etukäteen odottaa tältä suuria, koska en oikein tykännyt bändin muista biiseistä. Tuntuu että nyt moni on kuulematta hypettänyt tätä ja ladannut kovat odotukset. Jos sieltä tuleekin sitten huippubiisi niin saa ainakin yllättyä positiivisesti!

Eli nyt on sitten miesvihaa.

Vierailija
5256/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän Viivin balladista niin paljon, ettei seuraavat enää kiinnosta. Ihanaa kerrankin kuunnella kappaletta, joissa lauletaan ikuisesta rakkaudesta. Eikä taas näitä wt-juttuja (erot, pettämiset ja muut säätämiset). 

Ainoastaan Goldielocks voi vielä yllättää, mutta muuten minun puolestani voittaja on löytynyt.

Ok, mutta finaaliin ei Viivillä mennä. Toivottavasti tätä biisiä ei lähetetä.

Vierailija
5257/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievästi samat fiilikset täällä. Mä en nyt uskalla etukäteen odottaa tältä suuria, koska en oikein tykännyt bändin muista biiseistä. Tuntuu että nyt moni on kuulematta hypettänyt tätä ja ladannut kovat odotukset. Jos sieltä tuleekin sitten huippubiisi n

Miten sä nyt revit miesvihaa tuosta? :DDD

Vierailija
5258/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, vihdoinkin Wiwibloggsissakin innostuttiin! Kahdesta ekasta ehdokkaasta he eivät niin välittäneet, mutta Costeesta tykkäävät. Sanovat että tästä kuulee tunteen läpi vaikka ei ymmärrä suomea. Olen samaa mieltä. 

Mä en ole ottanut Wiwibloggsia kovin vakavasti enää sen jälkeen kun Deban haukkui Italian 2021 lyttyyn ja vannoi, ettei tämä voi ikinä voittaa... :-D

Vierailija
5259/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka tykkäsin Käärijästä ja Joostista ja Winkkarikin vielä menetteli, niin mä oon vähän niillä linjoilla, ettei nyt vaan enää jaksaisi samaa kreisipartihupiäijäenergiaa, jos biisi ei oikeasti nyt ole vähintään yhtä iskevä bängeri kuin Cha Cha Cha, ja mielellään suomenkielinen.

Kiron tuottama Espresso Macchiatokin on ihan menevä biisi (feikki-italialaisaksentti vähän kyllä ärsyttää), mutta tuntuu ettei sekään oikein riitä viisuissa ennakkosuosikiksi.

Samoin!

Vierailija
5260/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee hienoa, täytyykin kuunnella. Tykkään Costeesta sekä Wiwibloggsista, joka on ainoa ulkomaalainen viisujuttu jota olen aiemmin seurannut uskollisesti. 😄

Ketju on lukittu.