UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli costeen biisi pettymys, eikä ollenkaan hänen aiempien kappaleiden tyylisiä. Joku vanhoista kappaleista olisi sopinut paremmin UMK:n kisaan.
Olen häntä siis seurannut ja kuunnellut pidemmältä ajalta, joten tiedän että parempaakin olisi pystynyt. Enkä ole ainoa fani joka ajattelee näin. Live-esiintyminen on costeella aina ollut vahvuutena, mutta ei tällä kappaleella se edes pelasta...:(Täytyy kyllä sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt Costeen faneista. Alussa puhuttiin että hänellä on intensiivinen fanikunta, niin pelkäsin että fanit äänestävät hänet väkisin läpi oli biisi mitä hyvänsä. Mutta on hieno asenne ollut, on suoraselkäisyyttä myöntää jos tämä biisi ei nyt ihan lähtenytkään, tai että on ihana biisi mutta ymmärtää ettei ole viisubiisi. Suosikkiartistiaan voi silti tukea ja iloita mahdollisuudesta että on päässyt kisaan. Tuntuu o
Käyhän costeen instagramissa jos sellainen sulla on. Luulen, että varttuneemmat fanit ymmärtävät ja myöntävät ettei nyt suosikilta tullut sitä mitä odotettiin, mutta nuorempi fanikunta on toista mieltä. Jo pelkästään heidän takia costee saa ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Mua välillä naurattaa viisukuppila. 'ihan hirveä rallatus, maksimissaan 4/5 tähteä', 'ihan hirveä biisi! vahva 3/5 tähteä' 😂😂
Oon huomannut saman :D "Kauhea biisi, vahvat neljä tähteä" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomella on peräti 10 jumbosijaa, onko se ennätys vai onko joku toinen maa pistänyt vieläkin paremmaksi? Tuli vaan mieleen ketjun tietävistä Saksa-puheista.
Norja on tullut meitäkin useammin viimeiseksi, nopeasti googlasin että 11 kertaa.
Tuomarit tuntuu vihaavan Norjaa, kohtelevat jopa epäreilummin kuin Suomea. Viimeksikin lähes mitkä vaan poppiränkytykset meni upean Norjan ohi.
Norja ei ollut upea, eikä siitä tykännyt sen enempää yleisö kuin raaditkaan. Nettikeskustelu vääristi todellisuutta ja Gåten aktiiviset fanit loivat mielikuvan, että kyseessä oli jokin suurempaakin kannatusta nauttivat pläjäys.
"Costeen biisi on tarttuva" kommentti sai runsaasti yläpeukkuja. Kuunneltiinkohan me sama biisi? :D
Mulla soi kyllä nyt tuo costee päässä. Ensin ajattelin että se on liian nopeatempoinen ja kevyt rallatus, mutta nyt tykkään siitä. Neean kanssa kävi samoin, ensin en tykännyt yhtään, mutta nyt se on jo ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa ihan sikana, että Yle pudotti Vilma Jään pois UMK:sta ja otti tällaista keskinkertaista kuraa tilalle. Vilma Jäätä on pitkään toivottu UMK:hon, jopa kansainvälisesti, ja hän itse kertoi, että UMK:hon lähetetty biisi oli todella hyvä. No se on tietenkin makuasia, mutta uskon, että se olisi ollut ainakin erilainen ja erottuva verrattuna tällaiseen Costeen ja Matulan tyyliseen perushumppaan.
Kertoi itse että biisinsä oli todella hyvä? 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli costeen biisi pettymys, eikä ollenkaan hänen aiempien kappaleiden tyylisiä. Joku vanhoista kappaleista olisi sopinut paremmin UMK:n kisaan.
Olen häntä siis seurannut ja kuunnellut pidemmältä ajalta, joten tiedän että parempaakin olisi pystynyt. Enkä ole ainoa fani joka ajattelee näin. Live-esiintyminen on costeella aina ollut vahvuutena, mutta ei tällä kappaleella se edes pelasta...:(Täytyy kyllä sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt Costeen faneista. Alussa puhuttiin että hänellä on intensiivinen fanikunta, niin pelkäsin että fanit äänestävät hänet väkisin läpi oli biisi mitä hyvänsä. Mutta on hieno asenne ollut, on suoraselkäisyyttä myöntää jos tämä biisi ei nyt ihan lähtenytkään, tai että on ihana biisi mutta ymmärtää ettei ole viisubiisi. Suosikkiartistiaan voi silti tukea ja iloita
Instaa ei ole päivitetty aikoihin?
Mä aloin yöllä miettimään Costeen biisin kuultuani, että olisiko mahdollista, että Warnerilla on jotain kytköksiä niihin, ketkä biisejä on ollut valitsemassa? Tai lahjoneet jotain Ylen isompia jehuja, että ovat saaneet kolme artistiaan mukaan?
Todella vaikea kuvitella, että Costeen biisiä olisi nyt ainakaan se yleisöraati valinnut, ellei sitten tietty olleet juuri hänen suurimmat fanit siellä raadissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nellin sanat oli vähän erilaisemmat ja idea oli hyvä.
Matulan biisi on oikeastaan hiton hyvä. Lyriikat on erinomaiset, sekä sisällöltä että foneettisesti. Ja melodia on kaunis.
Noista kolmesta paras. Valmis rekvisiitta videosta lavalle, mitään ei tarvii muuttaa, iloinen, naisellinen esitys ja dancebreakit ja temppuroikkuminen.
Team Nelli tässä UMK:ssa - jossei parempaa tule vastaan.
-winner-
Ei nämä mitään erityisen hyviä ole tähän asti.Matula ja Costee ihan ok. Erikaa odottelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nellin sanat oli vähän erilaisemmat ja idea oli hyvä.
Matulan biisi on oikeastaan hiton hyvä. Lyriikat on erinomaiset, sekä sisällöltä että foneettisesti. Ja melodia on kaunis.
Noista kolmesta paras. Valmis rekvisiitta videosta lavalle, mitään ei tarvii muuttaa, iloinen, naisellinen esitys ja dancebreakit ja temppuroikkuminen.
Team Nelli tässä UMK:ssa - jossei parempaa tule vastaan.
-winner-
Vaaleanpunaisen valtamerenkin luullsi ledeillä saavan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen häntä siis seurannut ja kuunnellut pidemmältä ajalta, joten tiedän että parempaakin olisi pystynyt. Enkä ole ainoa fani joka ajattelee näin. Live-esiintyminen on costeella aina ollut vahvuutena, mutta ei tällä kappaleella se edes pelasta...:(Täytyy kyllä sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt Costeen faneista. Alussa puhuttiin että hänellä on intensiivinen fanikunta, niin pelkäsin että fanit äänestävät hänet väkisin läpi oli biisi mitä hyvänsä. Mutta on hieno asenne ollut, on suoraselkäisyyttä myöntää jos tämä biisi ei nyt ihan lähtenytkään, tai että on ihana biisi mutta ymmärtää ettei ole viisu
Instaa ei ole päivitetty aikoihin?
Ai costeen instaa? Kyllä hän on koko päivän sitä päivittänyt. Katso tarinat.
Turhanaikaista spekuloida, kuinka joku rannalle jätetty biisi olisi ollut parempi kuin joku mukaan päässyt, koska näillä nyt mennään ja pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Turhanaikaista spekuloida, kuinka joku rannalle jätetty biisi olisi ollut parempi kuin joku mukaan päässyt, koska näillä nyt mennään ja pulinat pois.
Tottakai pitää voida spekuloida siitä ketkä on jäänyt rannalle ja kuka on valittu ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä mitkä oli perustelut, että uusin biisi otettiin mukaan. Millasia niiden loppujen 500 pitää olla, että tämä biisi otettiin mukaan? harmittaa myös artistin puolesta, youtubekin on täynnä jopa murskakritiikkiä.
Costeen instaankin on tullut melkoisen tympeitä kommenttia. Olisi ehkä tässäkin ajassa hyvä alkaa muistaa, että jos ei ole hyvää sanottavaa, ei tarvitse sanoa mitään, varsinkaan artistin oman someen.
Ihmeelllistä, musta tää Costeen biisi nyt oli eka näistä, että tajuan, miksi se on kisaamassa. Eka oli aivan tyhjä renkutus ja toinen sitä nenähonotusta ja lattialla kieriskelyä, mitä pelkäsinkin. Costee voisi pitää paidan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Costee on näköjään eilen täyttänyt 30 vuotta. Heti syntymäpäivän perään tuli hänen biisinsä!
Oho, näyttää nuoremmalta, vaikka eihän 30 mikään vanha ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Costee on näköjään eilen täyttänyt 30 vuotta. Heti syntymäpäivän perään tuli hänen biisinsä!
Oho, näyttää nuoremmalta, vaikka eihän 30 mikään vanha ole.
Minäkin yllätyin. Ulkonäöstä en tiedä, mutta jotenkin yleisesti vaikuttaa minusta nuoremmalta. Ehkä nuoret fanit pitävät artistin nuoren oloisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä mitkä oli perustelut, että uusin biisi otettiin mukaan. Millasia niiden loppujen 500 pitää olla, että tämä biisi otettiin mukaan? harmittaa myös artistin puolesta, youtubekin on täynnä jopa murskakritiikkiä.
Costeen instaankin on tullut melkoisen tympeitä kommenttia. Olisi ehkä tässäkin ajassa hyvä alkaa muistaa, että jos ei ole hyvää sanottavaa, ei tarvitse sanoa mitään, varsinkaan artistin oman someen.
Ihmeelllistä, musta tää Costeen biisi nyt oli eka näistä, että tajuan, miksi se on kisaamassa. Eka oli aivan tyhjä renkutus ja toinen sitä nenähonotusta ja lattialla kieriskelyä, mitä pelkäsinkin. Costee voisi pitää paidan päällä.
Mä taas tykkäsin siitä ettei hän pitänyt paitaa päällä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää voida spekuloida siitä ketkä on jäänyt rannalle ja kuka on valittu ja miksi.
Yhtä hyvin voidaan spekuloida vaikka tulevista lottonumeroista.
Mua välillä naurattaa viisukuppila. 'ihan hirveä rallatus, maksimissaan 4/5 tähteä', 'ihan hirveä biisi! vahva 3/5 tähteä' 😂😂