UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Esimerkiksi Blind Channelin biisi oli jo ensimmäisellä kuuntelukerralla tarttuva. Käärijä taas teki omanlaisensa vaikutuksen heti. Nyt ei nämä kolme ekaa biisiä ole herättäneet oikein mitään erityistä. Alkaa pelottaa, että onko sieltä tulossa mitään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kappaleet kuulostaa hyvältä videolla, mutta live-esityksen onnistumisella on iso merkitys lopulliseen valintaan. Kaikki muistaa miten Bess oli ennakkosuosikki ja live meni ihan perceelleen karmean lavashown ja epävireisen laulun takia. Tässäkin voi käydä vielä miten vain.
Ja Siipolalla sama homma, tosin Windows oli omia suosikeita alusta asti. Henri osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kappaleet kuulostaa hyvältä videolla, mutta live-esityksen onnistumisella on iso merkitys lopulliseen valintaan. Kaikki muistaa miten Bess oli ennakkosuosikki ja live meni ihan perceelleen karmean lavashown ja epävireisen laulun takia. Tässäkin voi käydä vielä miten vain.
Ja Siipolalla sama homma, tosin Windows oli omia suosikeita alusta asti. Henri osaa laulaa.
Mitä ihmettä w95m teki biisissä? Kuunnellessa puhui vain päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tää Costee oli kyllä riman alitus. Toi sössöttävä s-kirjain korostuu potenssiin 10, kun sanat on sekasin susta moneen kertaa. Tylsä jumputus. Ei jatkoon. Neea paras tähän astisista.
Minulle Neea taas huonoin, ei omaan makuun tollainen musa, eikä siitä jäänyt mitään mieleen. Näistä kolmesta tää Costee oli paras.
Tää Costeen biisi kuulostaa siltä biisiltä "suomirokkia", en edes muista kuka sen laulaa. Kertosäe on sama.
Mä luulen että Goldielocks on se, joka nousee tähdeksi ja tulee saamaan uuden fanikunnan. Mutta kenestä, jää nähtäväksi.
Neealla on siinä videossa sellainen peura ajovaloissa-ilme. Biisi yksinään ihan ok, mutta onko tarpeeksi artistipölyä artistissa itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Goldielocks on se, joka nousee tähdeksi ja tulee saamaan uuden fanikunnan. Mutta kenestä, jää nähtäväksi.
Vaatii sen hyvän kappaleen. Ihan mahdollista noin muuten.
Tulevat UMK25 kappaleet (Suomi)
14.1. Viivi ~ Aina
15.1. One Morning Left ~ Puppy
16.1. Goldielocks ~ Made Of
17.1. Erika Vikman ~ ICH KOMME
Vierailija kirjoitti:
Costeehan = Benjamin Peltonen! Biisitkin on kuin kaksi marjaa.
Benkku olisi biisillään ja olemuksellaan sopinut viisuihin, tää Costee ei.
Vierailija kirjoitti:
Tää Costeen biisi kuulostaa siltä biisiltä "suomirokkia", en edes muista kuka sen laulaa. Kertosäe on sama.
Aknestik, tosi kiva biisi ysäriltä :)
Vierailija kirjoitti:
Se kertsi tuntuu jotenkin irralliselta siitä A-osasta. Omaan makuun olisi sopinut joku sävyltään tummempi kertosäe.
Costee viisuihin! Karismaattinen esiintyjä ja tarttuvaa suomipoppia. Tämä vetoaa suomalaisiin, joten miksei myös eurooppalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Taisi Costee olla kiintiömies, kun muuten olisi ollut liikaa naisia eikä toisin päin mitä luultiin. En jotenkin jaksa uskoa että Costee muuten olisi päihittänyt Vilma Jään.
Onko Vilma Jää jo julkaissut sen biisin millä hän haki UMK:hon?
Vierailija kirjoitti:
Toivon todellakin, että kaksi tai kolme viimeisimpänä julkaistavaa kappaletta ovat sokerina pohjalla. Selvää on, että edustuskappale ei ainakaan ole näiden kolmen ensimmäisen joukossa.
Eikä se viimeinen 😏 Toivottavasti.
Huhut ohituskaistoista siis pitävät paikkansa. Ei esiraatikaan voi olla näin sekaisin. Kaikilla mittareilla ihan käsittömätöntä sontaa koko biisi.
Ei ole rahasta puutetta Ylellä!