Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
4321/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costee on vähän sellainen eri genren Paratiisi Oskari. Ohut ääni, eikä jää mieleen. 

Vierailija
4322/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän hetkinen top 3

1. Neea River

2. Nelli matula

3. Costee

Sama

-eri

Heh

Vaikka veikkaan,että itsellä tuo costee tulee laskemaan ja rajusti.

Samoilla linjoilla olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku diskotanssipoppi joskus voittanut Euroviisut? Tai onko edes sijoittunut lähelle kärkeä?

Vierailija
4324/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ekaa julkaistu! Neea Riverin biisi potentiaalisin euroviisuihin. Oikein tykillä lavashowlla ja livellä biisi voi nousta jopa paremmaksi. 

Costeen ja Nellin biisit ihan kivoja, jotka vaan unohtuvat euroviisuissa. 

Vierailija
4325/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku diskotanssipoppi joskus voittanut Euroviisut? Tai onko edes sijoittunut lähelle kärkeä?

On. Vaikka kuinka monta kertaa. 

Vierailija
4326/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Costee selkeästi paras tähän mennessä. Tosi tarttuva kappale joka varmasti pääse viisuissa pitkälle.

Oma mielipide saa olla ja voin sen ymmärtää vaikka itse en biisistä pidäkään. Mutta sillä ei voi perustella sitä että tällä pääsisi varmasti viisuissa pitkälle. Ei pääse. Ei varmasti pääse.

No omalla mielipiteelläsi sinäkin väität että EI pääsisi pitkälle... 

Kyllä tuo alkaa olla melkoisen yleinen mielipide, ettei Costee pääsisi pitkälle, kun  olen seurannut kommentointia  biisin YT-videon kommenttikentässä, Viisukuppilassa ja parilla kv. reaktiovideolla.

-eri

Vierailija
4327/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Vaikka kuinka monta kertaa. 

Esimerkkejä, kiitos!

Vierailija
4328/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä eivät pärjää, vaikka olisi ollut sinänsä hyväkin kappale mukana. 

Vierailija
4329/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä Käärijävuoden biisejä. Kuumaa, Benjamin, Käärijä... Nämä on olleet kuin jotain vaatekaupan taustamusiikkia mitä ei muista enää lähtiessä. Koukku puuttuu. 

Vierailija
4330/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latvia 2002, Kreikka 2005 ja Ruotsi 2013 ainakin. Kärjen lähellä Kypros 2018. Tossa nyt alkuun. 

Vierailija
4331/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonnahan oli ainakin omalla kohdallani niin, että mikään vaihtoehto ei noussut kunnolla suosikiksi. Windows95 man oli vain vähiten huono. 

Vierailija
4332/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kirjoittaa tänne mitään, kun ihan turhaa liputetaan ja oma pitkä pohdinta poistetaan.

Vierailija
4333/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme ekaa julkaistu! Neea Riverin biisi potentiaalisin euroviisuihin. Oikein tykillä lavashowlla ja livellä biisi voi nousta jopa paremmaksi. 

Costeen ja Nellin biisit ihan kivoja, jotka vaan unohtuvat euroviisuissa. 

Luultavasti nousee, koska livefiilis on eri kuin laskelmoitu video.

Vierailija
4334/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on niin noloja Youtube kommenteissa. Ei osata sanoa mitään rakentavaa vaan palaute on "ihan täyttä kuraa" tyylistä. Joku reaktiovideon tekijä vielä sanoi että hänen mielestään on ihanaa kun suomalaiset aina tukee UMK artistejaan :DD 

Kaikki mahdolliset tubettajat tekivät aikanaan reaktiovideon Käärijän CCC:stä, ja kommenttikentät täyttyivät hetkessä suomalaisista, jotka selittivät juurta jaksain kankealla kouluenglannilla, millaisia me suomalaiset pohjimmiltaan olemme: varautuneita introvertteja, jotka vain alkoholi vapauttaa hetkeksi. Se se vasta noloa oli.

Vierailija
4335/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti odota että Suomi voittaisi Euroviisut näillä biiseillä? Tai edes niillä tulevilla? Itsellä ainakin on usko hiipunut Käärijän jälkeen ja olen positiivisesti yllättynyt jos oltaisi edes top 10. 

Vierailija
4336/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Costee selkeästi paras tähän mennessä. Tosi tarttuva kappale joka varmasti pääse viisuissa pitkälle.

Näin ne makuasiat vaikuttaa. Tällä olisi juurikin vähiten mahdollisuuksia pärjätä viisuissa. Tämä on suomipoppia radiosoittoon ja suoratoistoon, mutta ei viisulavalle. Jos tämä lähtettäisiin, olisi suuri vaara jäödä semiin. 

En nyt tiedä. Miksei viusuissa muka tykättäisi suomipopista? On siellä muidenkin maiden poppia. Oli tässä biisissä aika menevä biitti.

Aika menevä biitti joo, mutta mitä muuta? Mielestäni yksitoikkoinen ja unohdettava. Laulajalla pehmeä ja helpostikuunneltava, mutta keskinkertainen ääni. Tämä on sata kertaa hajuttomampi ja mauttomampi kuin tyypilliset Ruotsin viisubiisit, joita tällä palstal

Costeella on tarttuva kertsi 👍

Vierailija
4337/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide saa olla ja voin sen ymmärtää vaikka itse en biisistä pidäkään. Mutta sillä ei voi perustella sitä että tällä pääsisi varmasti viisuissa pitkälle. Ei pääse. Ei varmasti pääse.

No omalla mielipiteelläsi sinäkin väität että EI pääsisi pitkälle... 

Kyllä tuo alkaa olla melkoisen yleinen mielipide, ettei Costee pääsisi pitkälle, kun  olen seurannut kommentointia  biisin YT-videon kommenttikentässä, Viisukuppilassa ja parilla kv. reaktiovideolla.

-eri

Höpö höpö

Vierailija
4338/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costeen biisi on ainoa, jota kuuntelin monta kertaa heti. Silti en lähettäisi viisuihin, mutta muuten ihan kiva biisi.

Vierailija
4339/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti odota että Suomi voittaisi Euroviisut näillä biiseillä? Tai edes niillä tulevilla? Itsellä ainakin on usko hiipunut Käärijän jälkeen ja olen positiivisesti yllättynyt jos oltaisi edes top 10. 

Kyllä sitä toivoisi, että edes finaaliin päästäisiin. Näistä kolmesta mikään ei taitaisi yltää sinne asti. 

Vierailija
4340/21056 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni maku Euroviisuista sen jälkeen, kun juryt jyräsivät Loreenin voittoon. Sen jälkeen on tuntunut siltä, että ihan sama mitä sinne lähetetään, ei me kuitenkaan voiteta. 

Ketju on lukittu.