UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös portugalin voittaja haukkunut koko viisut ja musiikin?
Kyllä. Esiintyi kuitenkin erinomaisesti.
Miksi se sinne sitten haki jos euroviisut ei miellyttänyt?
Hän oli vaikeasti oikein vaikeasti sydänsairas, pian voiton jälkeen hän sai sydänsiirron ja toipui siitä. Oli ihan uuvuksissa kun esitti voittajakappaleensa, sisarensa kanssa olivat sen tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että Erikalla on hyvä biisi. Saksa toimii kyllä!!
Suomalainen ei osaa ääntää saksan kieltä biiseissä, se on vaikea äänteinen kieli lauluissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on, että tämän vuoden kolme vahvinta biisiä on ne kolme viimeisintä julkaisua (OML, Goldielocks, Erika)
Oon samaa mieltä. Ehkä raati haluaa jonkun noista voittjaksi, niin viereen otettiin vaan jotain tasapaksua täytepoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä Sergio sama, joka teki Bambie Thugin lavashown?
On.
Kääk! Nyt onkin Suomessa nostettu rima korkealle!
Osattiin sitä ennenkin:
Jopas on esitys tämä Angelo de Nile! :DD
Vierailija kirjoitti:
Häh meneekö suomalaiseen saksan kielinen biisi? Ich komme voi viitata vaikka seksuaaliseen aktiin. Hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen ei osaa ääntää saksan kieltä biiseissä, se on vaikea äänteinen kieli lauluissa.
Se on vaan seksikkäänpää kun sch äännetään suomaisittain! Terveisin A saksan kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä äänestäjien osalta paljon muuttunut asiat Minä olin katsomatta kisoja jo Lordin jälkeen kun homot saivat kilpailuista otteen ja viime vuodet ovat yhä enemmn menneet katsomoissa siihen suuntaan.
No vai niin. Seuraavaksi voitkin sitten jättää aiheeseen liittyvät keskustelut ettei tarvitse täällä lukea kaltaisesi p@skapään törkyä.
Sinulla on erilainen mielipide, mutta jatketaan kumpikin omalla mieltymyksellä juttua.
Sun mieltymys on haukkua ja solvata ihmisiä niin älä todellakaan jatka. Lähde ketjusta ja vaikka koko elämästä oman käden kautta. Kukaan ei mitään menetä.
Goldielocks, oikealta nimeltään Ella Mäntynen tai Ella Bine on 23-vuotias UMK-kuopus. hän kirjoitti musiikkia Suomen suurimmille pop-tähdille, kuten Gaselleille, Isac Elliotille, Abreulle ja Sara Siipolalle.
Tässä on nuorimman osallistujan erinomainen urakehitys, hän toimii nyt soololaulajana.
Katsokaa millaisia biisejä hän on tehnyt näille maamme kuuluille esiintyjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä kuraa nää ekat biisit.
Ei sieltä ole tuon parempaa tulossakaan. Youtubesta näin 6 ekan Umk biisin pätkät, jotku ulkomaalainen arvosteli niitä ja Erika Vikmanista oli Cicciolina kuva. Vikmanin biisiä en kuullut ja sekin on suomihumppa.
Siis kuulit nämä mitä ei ole vielä julkaistu??
Kiinnostaa kyllä tuo Ich komme biisi. Erika itse kuvaili sitä vähän Rammstein tyyliseksi, mutta ei ihan samanlaiseksi kuitenkaan ja artistijulkkareissa sanottiin että sen biisin alku olis Nightwish tyylinen :D olis upeeta, jos olis just sellanen kappale missä genre vaihtelee koska ne tuntuu nyt toimivan Euroviisuissa.
Salvador Sobral oli viisuhistorian tylsin voittaja. Myös Conchita Wurst oli tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä äänestäjien osalta paljon muuttunut asiat Minä olin katsomatta kisoja jo Lordin jälkeen kun homot saivat kilpailuista otteen ja viime vuodet ovat yhä enemmn menneet katsomoissa siihen suuntaan.
No vai niin. Seuraavaksi voitkin sitten jättää aiheeseen liittyvät keskustelut ettei tarvitse täällä lukea kaltaisesi p@skapään törkyä.
Sinulla on erilainen mielipide, mutta jatketaan kumpikin omalla mieltymyksellä juttua.
Sun mieltymys on haukkua ja solvata ihmisiä niin älä todellakaan jatka. Lähde ketjusta ja vaikka koko elämästä oman käden kautta. Kukaan ei mitään menetä.
Muutamat täällä jo haukkuvat kahta ensimmäistä biisiä, ehkä sinäkin.
Monta kertaa on ärsyttänyt, kun yleisön suosikki ei ole voittanut ja joku kliininen uikuttaja on mennyt ohi juryäänillä.
Esimerkiksi Il Volon Grande Amore oli ylivoimainen yleisön suosikki ja sai eniten yleisöääniä. Samoin KEiiNOn Spirit in the sky sai eniten yleisöääniä.
Vierailija kirjoitti:
Salvador Sobral oli viisuhistorian tylsin voittaja. Myös Conchita Wurst oli tylsä.
No nythän täällä asiantuntija on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä naisenemmistöä nostettiin esiin, kun ainakin mun mielestä artistien yhteiskuvassa oli 6 miestä ja 5 naista?
Sukupuolia yritetään toisaalla kaikin tavoin häivyttää, ei ole erillisiä vessoja eikä erillisiä mies-nais-Jussipalkintoja. Sitten samaan aikaan aina jaksetaan korostaa miten nyt on NAIShallitus ja NAISylivoima. En tajua.
Tämä menee nyt ohi aiheen, mutta minäkin olen ihmetellyt samaa, kun sukupuolta yritetään kaikin tavoin häivyttää ja silti pidetään niitä vauvojen sukupuolenpaljastusjuhlia ja jankataan aina noista naishallituksista jne... Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viisuja ei pilata viime vuoden tapaan politikoinnilla. Käsittämätöntä koohotusta oli koko kevät ja meteli loppui kuin seinään finaalin jälkeen. Komeesti oli masinoitu, ei siinä mitään, mutta kun sillä ei saavutettu yhtään mitään.
Eihän se mitenkään seinään loppunut, kun Israelin menestys yleisöäänissä ja toisaalta lähes pisteittä jääminen raatiäänissä sekä käsittämättömän törkeä Alankomaiden diskaus ihan viime hetkillä ymv. aiheutti keskustelua pitkään. Kuten arvata saattoi, sille diskauksellehan ei sitten lopulta edes löytynyt mitään perusteita. Ruotsin itselleen raatikeplottelemat ABBA-juhlavuoden viisut oli kyllä tunnelmaltaan kamalimmat ikinä, ja toivoa tosiaan sopii, ettei vastaava toistu. Huvittavaa sinänsä, ettei sitä ABBAakaan lopulta niin ikävissä tunnelmissa haluttu kunnolla juhl
No ruotsalaisilla oli niin pakonomainen tarve saada ABBA-bileet, ties millä suhmuroinnilla sekin onnistui. Ja vielä kehtasivat valittaa voiton jälkeen suomalaisten yleisöäänistä ja irvailla ABBA-viisuissaan suomalaisille mauttomalla esitysnumerolla, että ihan oikein, jos ABBA-bileiden konsepti ja juhlahumu lässähtivät, karma is a bitch.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä tuo Ich komme biisi. Erika itse kuvaili sitä vähän Rammstein tyyliseksi, mutta ei ihan samanlaiseksi kuitenkaan ja artistijulkkareissa sanottiin että sen biisin alku olis Nightwish tyylinen :D olis upeeta, jos olis just sellanen kappale missä genre vaihtelee koska ne tuntuu nyt toimivan Euroviisuissa.
Viime vuonna näin kuvailtiin ennakkoon sitä Mikael Gabrielin ja Nublun biisiä, että genre vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna näin kuvailtiin ennakkoon sitä Mikael Gabrielin ja Nublun biisiä, että genre vaihtelee.
Apua älä muistuta tosta biisistä :d
Käärijäkin lauloi Olen tulossa