UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Erika yrittää nyt ratsastaa Käärijällä. Vois jo tuo lorttob jäädä sivuun.
Matula on ihan jees mutta toivottavasti tulee jotain parempaa. Erika on show nainen. Jospa hän laittaa euroviisukansan iloitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on saanut jo nyt jakamattoman huomion.
Hänelle "naisen vapaus" on yksipuolista.
Se että näyttää julkisesti hutsulta , ei vapauta naista mitenkään. Päinvastoin.
Se, että voi olla oma itsensä, taas on aika vapauttavaa. En välitä Erikan olemuksesta mutta kyllä meidän pitäisi olla nykyään jo kaukana tuosta kansakoulunopettajan kaltaisesta paheksunnasta siitä, että joku näyttää liikaa persettä tai rintavakoa.
Olihan Nelli Matulankin mekko hyvinkin paljastava ja tanssi melkoista kieriskelyä. Siitä vaan ei ole kritiikkiä näkynyt, kun on nuori ja nätti ja hoikka ja videon tyyli "prinsessamainen", eikä selkeästi mitään ruoskameininkiä. Ei se minua haittaa, mutta vähän
Joo ja kun Benjaminilla oli se Hoida mut-kappale, niin ei siitäkään muistaakseni tullut mitään kriisiä tai kohua, että jaahas mies jakelemessa itseään ja myymässä musiikkia seksillä. Kappalehan otettiin muistaakseni hyvin vastaan eikä sitä niin pelätty etukäteen näin kauheasti. Kappaletta vain jammailtiin.
Ja Erikalta tuskin tulee nyt ihan Rammsteinin Pussy-tyyppistä kappaletta.
On siinä äänestäjien osalta paljon muuttunut asiat Minä olin katsomatta kisoja jo Lordin jälkeen kun homot saivat kilpailuista otteen ja viime vuodet ovat yhä enemmn menneet katsomoissa siihen suuntaan.
No vai niin. Seuraavaksi voitkin sitten jättää aiheeseen liittyvät keskustelut ettei tarvitse täällä lukea kaltaisesi p@skapään törkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä kuraa nää ekat biisit.
Ei sieltä ole tuon parempaa tulossakaan. Youtubesta näin 6 ekan Umk biisin pätkät, jotku ulkomaalainen arvosteli niitä ja Erika Vikmanista oli Cicciolina kuva. Vikmanin biisiä en kuullut ja sekin on suomihumppa.
Anteeksi nyt, mutta sinä et ole kuullut youtubessa ulkomaalaisen arvostelijan videolla pätkiä kuudesta ensimmäisestä tämän vuoden kilpailukappaleesta. Niitä ei ole vielä julkaistu, ei edes mitään pätkiä, ja joku random ulkomaalainen tubettaja ei kyllä sellaista vuotoa ole käsiinsä saanut.
Jotain samojen artistien aiempia kappaleita on voinut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs olla jatsia tai progea.Ei homopoppia.
No olispa homopoppia. Nää ekat biisit on eläkeläishumppaa.
Oho, se kolmas biisi on siis jo julkaistukin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen musiikin tasoon ja sisältöön voi tutustua esimerkiksi Spotifyn Top 50-listalla. Voi jessus sentään.
No, tavallaan tietysti kyllä, mutta itse en kyllä luottaisi tuohon. Siellähän on hurjia kuuntelumääriä jollain nuorisosuosikeilla, kun teineillä on aikaa kuunnella suosikkejaan lähes vuorokauden ympäri. Joten en antaisi niin paljon painoarvoa sille, että nuorisosukupolvi päättäisi Suomen musiikin tason.
(Kirjoitin ensin vahingossa muoriso, en kyllä luottaisi pelkästään siihenkään.)
Niin ja kaikillahan suomalaisilla ei ole Spotifyta, itsellänikään ei ole (olen kolmekymppinen, en seniori), itse kuuntelen vain Radio Rockia, CD:itä ja Youtubea. Eihän Spotify-listat ole koko totuus Suomen musiikkimausta ja fyysisten albumien myyntilistat käsittääkseni näyttävät erilaisilta kuin biisien striimilista.
Vierailija kirjoitti:
En ole Joostin kannattaja, minusta Europapa oli huono biisi ja olisi saanut tipahtaa finaalista. Mutta kyllä nostaa vieläkin verenpainetta ajatella, että yksi ennakkosuosikeista diskataan ns. huhupuheen perusteella ennen kuin tutkintaa on edes tehty. Ja niinhän siinä kävi, että ei ollut mitään, mistä Joostia syyttää. Molemmat osapuolet olivat käyttäytyneet huonosti mutta vain toinen sai rangaistuksen, joka vastaa suunnilleen sitä kuin jos nyt joku väittäisi Stubbin lyöneen häntä ja hänet erotettaisiin samantien ennen kuin asiaa edes tutkittaisiin. Jälkeenpäin todettaisiin vain, että presidentti ei voi käyttäytyä huonosti mutta ei välitetä, kuka muu siinä on käyttyäytynyt huonosti ja miksi ja mitä se huonosti käyttäytyminen oikeasti oli, kun se ei ollut väkivaltaa eikä uhkailua. Kuka maksoi ja kenelle ja miksi? Ihan ilman salaliittoteorioitakin on täysin selvää, että Joostin diskauksen takana täytyy olla mittava sponsoritaho tai muu vastaava vaikuttaja. Mikään muu ei sitä selitä - varsinkin kun nyt on kirjattu ihan sääntöihin, ettei artistia saa häiritä lavalta tullessa kameroilla. Toisin sanoen tunnustetaan, että Joostille tehtiin väärin ilman että sanotaan sitä suoraan.
Näinpä. Israelille kuuluisi joku rangaistus tuosta Joostin kiusaamisesta, saisivat pysyä ihan vaan sen takia poissa tänä vuonna..
Miksi sitä naisenemmistöä nostettiin esiin, kun ainakin mun mielestä artistien yhteiskuvassa oli 6 miestä ja 5 naista?
Siinä ekassa biisissä oli saundeja Loreenilta ja pitkät kynnet ja niiden hierominen pitkin naamaa oli niin ikään Loreenilta matkittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä Sergio sama, joka teki Bambie Thugin lavashown?
On.
Kääk! Nyt onkin Suomessa nostettu rima korkealle!
Toivoa sopii, että esiintyjätkin yltää samalle tasolle kuin Bambie.
Bambien tapauksessa musiikki hukkui esityksen erikoisuuden alle. En kyllä yhtään kaipaa Suomelle samaa.
Sitten se on hyvä jos musiikki on paskaa :D
Vierailija kirjoitti:
On siinä äänestäjien osalta paljon muuttunut asiat Minä olin katsomatta kisoja jo Lordin jälkeen kun homot saivat kilpailuista otteen ja viime vuodet ovat yhä enemmn menneet katsomoissa siihen suuntaan.
No vai niin. Seuraavaksi voitkin sitten jättää aiheeseen liittyvät keskustelut ettei tarvitse täällä lukea kaltaisesi p@skapään törkyä.
Sinulla on erilainen mielipide, mutta jatketaan kumpikin omalla mieltymyksellä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös portugalin voittaja haukkunut koko viisut ja musiikin?
Kyllä. Esiintyi kuitenkin erinomaisesti.
Miksi se sinne sitten haki jos euroviisut ei miellyttänyt?
Toivottavasti Pale-aktit ei jyllää yhtä pahasti kuin viime vuonna. Ei ole euroviisujen paikka kommentoida politiikkaa. Myös Venäjä takaisin kisoihin, miksi sen maan laulajia rangaistaan Putinin sekoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Siinä ekassa biisissä oli saundeja Loreenilta ja pitkät kynnet ja niiden hierominen pitkin naamaa oli niin ikään Loreenilta matkittu.
On ne muutkin hioreneet naamaa ja rumat kynnet . Sillä Concitalla oli muistaakseni myös erikoiset kynnet.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Pale-aktit ei jyllää yhtä pahasti kuin viime vuonna. Ei ole euroviisujen paikka kommentoida politiikkaa. Myös Venäjä takaisin kisoihin, miksi sen maan laulajia rangaistaan Putinin sekoilusta?
Oli myös missikisoissa taannoin.
Mun veikkaus on, että tämän vuoden kolme vahvinta biisiä on ne kolme viimeisintä julkaisua (OML, Goldielocks, Erika)
Vähän kyllä harmittaa nyt kahden pop biisin jälkeen, että on niin paljon saman genren biisejä mukana. Nyt kaipaisi jo jotain muuta.
Videot ovat kyllä olleet upeita ja Nelli ja Neea molemmat taitavia laulajia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä naisenemmistöä nostettiin esiin, kun ainakin mun mielestä artistien yhteiskuvassa oli 6 miestä ja 5 naista?
Sukupuolia yritetään toisaalla kaikin tavoin häivyttää, ei ole erillisiä vessoja eikä erillisiä mies-nais-Jussipalkintoja. Sitten samaan aikaan aina jaksetaan korostaa miten nyt on NAIShallitus ja NAISylivoima. En tajua.
No olispa homopoppia. Nää ekat biisit on eläkeläishumppaa.