Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
3281/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko sattunut huomaamaan että ulkomailla rakastetaan Erikaa, ja on paras vaihtoehto kuulematta edes biisejä. Ja mitä Erika voi asialle tehdä kun teillä jotka täällä negatiivistä hänestä kommentoi ei ole samanlaista kroppaa vain aivan jotai muuta

No missä ulkomailla? Ei ainakaan Keski-Eurooppa tunne ollenkaan.

Ainoa kuuluisa Suomesta onSamu Haber. Jos vaivautuisi , niin hänellä olisi karismaa.

Kansainvälisisdä viisufaniyhteisöissä Erika tunnetaan ja hänestä pidetään. Käärijän kanssa tehty yhteisbiisi ja Käärijän kanssa Euroopassa keikkailu on tuonut hänelle myös tunnettavuutta tai pitänyt hänet vähintään ajankohtaisena noissa piireissä. Tietenkään hänen tunnettavuus ei ole Samu Haberin luokkaa, mutta enpä tiedä olisiko Samukaan mikään erityisen hyvä edustaja. Ainakaan tähänastinen soolotuotanto ei ole mitään ihmeellistä. Sunrise Avenue olisi parhaina vuosinaan ollut sitä.

Vierailija
3282/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomen kielen ääntäminen on niin huonoa biiseissä ?

Miksi te valitatte ihan kaikesta??

Ääntäminen on olleellisin asia biisin tulkinnassa, vai eikö? Tämä koskee kaikkia nykyisiä tulkitsijoita.  Eikö äänenmuodostus ole tärkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko sattunut huomaamaan että ulkomailla rakastetaan Erikaa, ja on paras vaihtoehto kuulematta edes biisejä. Ja mitä Erika voi asialle tehdä kun teillä jotka täällä negatiivistä hänestä kommentoi ei ole samanlaista kroppaa vain aivan jotai muuta

Saara Aalto oli myös rakastettu. 

Nimenomaan OLI.

Vierailija
3284/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä ulkomailla? Ei ainakaan Keski-Eurooppa tunne ollenkaan.

Ainoa kuuluisa Suomesta onSamu Haber. Jos vaivautuisi , niin hänellä olisi karismaa.

Kansainvälisisdä viisufaniyhteisöissä Erika tunnetaan ja hänestä pidetään. Käärijän kanssa tehty yhteisbiisi ja Käärijän kanssa Euroopassa keikkailu on tuonut hänelle myös tunnettavuutta tai pitänyt hänet vähintään ajankohtaisena noissa piireissä. Tietenkään hänen tunnettavuus ei ole Samu Haberin luokkaa, mutta enpä tiedä olisiko Samukaan mikään erityisen hyvä edustaja. Ainakaan tähäna

Tekeekö hän uutta musiikkia enää ollenkaan tuo Samu?

Vierailija
3285/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääntäminen on olleellisin asia biisin tulkinnassa, vai eikö? Tämä koskee kaikkia nykyisiä tulkitsijoita.  Eikö äänenmuodostus ole tärkeä?

Monella laulajalla on jotain epämääräistä mongerrusta. Jos vain viittii niin pitää joku biisi kuunnella monta kerta että saa sanoista selvää. Eihän sitä vaivaudu ottamaan sanoista selvää jollei ne kuuntelemaala selviä.

Vierailija
3286/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos esimerkiksi tiktokin avaat niin Erika tosi suosittu viisufanien kesken

Vierailija
3287/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyi häneltä syksyllä uusi englanninkielinen albumi, mutta eipä tuo ihmeemmin ole tainnut menestyä.

Vierailija
3288/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neea on todella hyvä laulaja, mutta se musiikki laulun ympärillä on liian tusinatavaraa. Olisi hänestä parempaankin.

Vierailija
3289/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby Lasagna on muuten hyvinkin mahdollinen väliaikanumero. Ei oo kiertue päällä, vasta maaliskuussa alkaa. Oikeastaan toivottavasti onnistuivat sopimaan, hänkin Kroatian oma kansallissankari.

No ei varmana ole, yök.

Miksi meitä kiinnostaisi Kroatian kansallissankari? Mieluummin otan ihan suomalaisen esiintyjän.

Minustakin ajatus BL:stä UMK:n väliaikaesiintyjänä olisi vähän hassu. Ei kai muinakaan vuosina ole ulkomaalaisia viisuartisteja ollut esiintymässä? Ja jos joku sitten otettaisi, niin miksi juuri BL? Ei kai se nyt niin huippusuosittu juuri nimenomaan Suomessa ollut, että me erottaisiin jotenkin muista maista, tai että täällä olisi sen kuumempaa kamaa kuin mikä tahansa muu Suomen yleisösuosikki aiempina vuosina?

Ei minulla mitään sitä vastaankaan olisi, ja luultavasti innostuisin kyllä, mutta silti minusta ajatuksena outo.

Ulkomaisen raadin pisteiden antajana voisi kyllä olla, niinkuin Joker out viime vuonna?

Vierailija
3290/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyi häneltä syksyllä uusi englanninkielinen albumi, mutta eipä tuo ihmeemmin ole tainnut menestyä.

Joo, se suomenkielinen "Syödään sieniä" biisi heti oman huumekäryn perään taisi olla jonkinlainen ura-harakiri.

Vierailija
3291/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää Nightmares on hyvä vaikka tiedänkin ettei se tulis pärjään Euroviisuissa. Tykkään kai paskasta musiikista.

Vierailija
3292/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan mitenkään mahdollista, että vielä näissä kisoissa löytyisi vaan yksinkertaisesti pysähdyttävän vaikuttava, hieno melodia ja sen esittäisi asiallisen juhlavasti pukeutunut artisti/ryhmä upealla äänellä. Musiikki olisi pääosassa, ei huomion haku diivailevilla eleillä tai asuilla. Ei varmaan enää tässä todellisuudessa, huokaus.

Vierailija
3293/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se suomenkielinen "Syödään sieniä" biisi heti oman huumekäryn perään taisi olla jonkinlainen ura-harakiri.

Kyllä. Tyttöystäväkin läks lätkimään.

Vierailija
3294/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tää Nightmares on hyvä vaikka tiedänkin ettei se tulis pärjään Euroviisuissa. Tykkään kai paskasta musiikista.

Ei ole paskaa musiikkia, etkä ole mielipiteesi kanssa yksin, muitakin tykkääjiä on. Kv. viisutubettajat ovat ainakin ottaneet biisin tosi hyvin vastaan. Kannattaa teidänkin, jotka ette seuraa heitä, katsoa tämä Esc Tomin reaktiovideo, niin saatte käsityksen, miten myöskin UMK nykyisellään koetaan noissa piireissä. Tom on hyvin asiallinen ja anlyyttinen tyyppi.

Vierailija
3295/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paskaa musiikkia, etkä ole mielipiteesi kanssa yksin, muitakin tykkääjiä on. Kv. viisutubettajat ovat ainakin ottaneet biisin tosi hyvin vastaan. Kannattaa teidänkin, jotka ette seuraa heitä, katsoa tämä Esc Tomin reaktiovideo, niin saatte käsityksen, miten myöskin UMK nykyisellään koetaan noissa piireissä. Tom on hyvin asiallinen ja anlyyttinen tyyppi.

Minä en perusta pätkääkään muiden mielipiteistä. Jos en pidä jostain biisistä niin ihan sama vaikka miljoona muuta ihmistä on eri mieltä. Olen pahoillani mutta Nightmares ei ole mun makuuni, mun mielestä se on tusina biisi muiden samankaltaisten joukossa.

Vierailija
3296/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin ymmärrän mitä sanotaan. Luuletko että ne siellä viisuissa ymmärtää miten suomea pitää lausua?

Vierailija
3297/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan surkea meininki. Joku sanoo jotain positiivista jostain ja seuraavassa viestissä jyrätään että no mun mielestä tää on aivan paska.

Vierailija
3298/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Nelli yllättää huomisella biisillä?

Vierailija
3299/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en perusta pätkääkään muiden mielipiteistä. Jos en pidä jostain biisistä niin ihan sama vaikka miljoona muuta ihmistä on eri mieltä. Olen pahoillani mutta Nightmares ei ole mun makuuni, mun mielestä se on tusina biisi muiden samankaltaisten joukossa."

Ei sinun tarvitsekaan pitää, mutta olisi kiva, jos kunnioittaisit muunkinlaisia mielipiteitä kuin vain omiasi.

Vierailija
3300/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko Nelli yllättää huomisella biisillä?

Toivottavasti! Mä olin niistä vihjeistä ihan varma, että se Saksa-homma liittyy häneen. Inspektor MATULA

Ketju on lukittu.