UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
En osaa arvioida onko Goldielocksin esitys live vai ei, mutta ei toi kursiivinen laulanta taida olla mun juttu. Äänen ja lausumisen vääntely huulet törröllään ja mm. suhuässän lausuminen sinne missä sitä ei ole yksinkertaisesti ärsyttää aivan liikaa. Toki mulla on misofoniaa, ja esim. Asmr saa raivon partaalle, ei mitään hauskoja väreilyjä aikaan. Eli ehkä oon vaan liian herkkä äänille - se on kuitenkin ilmiselvää että tykkään suoraan laulavista. Toki vain oma mielipiteeni ja se mulle sallittakoon :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen kaikesta vihapuheesta. En voi käsittää että poliitikko käyttää julkisuutta haukkuakseen lahjakkaan ja palkitun taiteilijan laulavan huonosti ja esityksen irstaaksi kuten Sari Tanus teki. Näinkö arvostetaan toisen työtä ja osaamista ja luodaan hyvää ilmapiiriä?
Ehkä on parempi, että noin ikävä ihminen on kansanedustaja kuin olisi gynenä? Rouva kansanedustaja nolasi kyllä viimeisen päälle itsensä tuolla lausunnollaan.
EI nolannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi voi näköjään pilata kokonaisen yli tuhatsivuisen ketjun😢 Ennen tämä on ollut kiva lisä viisukeväässä.
Sano muuta. Ei täällä viitsi enää edes käydä kuin nopeasti välillä vilkaisemassa. Aiempina vuosina tämä oli kiva paikka.
No samaa voisi kyllä sanoa koko palstasta. Vuosi vuodelta menee huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuomarit. Onko live
Itse sanoo, että livenä veti. Kuulijat epäilee.. Onko noin hyvä livelaulaja?
On noin hyvä, siksi harmittaakin ihan pirusti että hän oli kipeä umk:n finaalissa.
Ei. Tämä on onni hänen uralleen, ettei voittanut. Oliko ihan taktikointia? Usein toiseksi tullut menestyy parhaiten. Jos oikeasti laulaa noin hyvin livenä, hänestä tulee kansainvälinen tähti. Ja tarkoitan tätä. Hänen äänensäkin on omaperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako käärijän Marabou sydänsuklaita syömässä poliittista kannanottoa ukrainalaisia vastaan? Maraboussa virtaa ukrainalaisten lasten veri. Rahoittaa Venäjän hyökkäyssotaa 😡
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/69ea0bb2-ee61-4089-9231-595a6d…
Taas meni pieleen Kärtsältä. 😔
Ehkä tarkoituksella. Marabou sydänsuklaa
Tarkoituksella esittää poliittisen kannanoton Ukrainaa vastaan syömällä ja samalla mainostamalla Venäjää tukevan yrityksen suklaita? Toivottavasti ei.
Juurikin näin. Yksi moka selitettävissä, mutta useampi myönteinen Venäjään liittyvässä ei enää ole.
Itsekin ostin mokoman rasian kun se oli alessa K-Supermarketissa 3,50 ystävänpäivälahjaksi. Enkä tosiaankaan ole mikään pro-Russia enkä edes tiennyt Maraboun kytköksistä. Aivan taas yrität myrskyä vesilasissa. Hankala uskoa että itse eläisit täysin virheetöntä elämää jossa et tekisi mitään epäeettisiä valintoja. Ja jäädä vielä jankkaamaan jonkun suklaarasiasta. Näillä suklaan hinnoilla kun Fazer huitelee älyttömissä hinnoissa on aika selvää että Marabou myy
pakko lähteä tästä ketjusta, en enää jaksa ketjun ilmapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut joka päivä ich kommea varmaan 15 kertaa. Niin hauskoja, ihania ja kauniitakin kohtia ja usein siitä löytyy jotain uutta. Kuuntelin kappaleen eka kerran kun luin Erikan voitosta. Aivan huippu.
Kuulostaa vaaralliselta, lopulta käy niin, että alat inhota koko kappaletta. Itselle kävi niin Cha-cha-chan kanssa. Vähensin kertaan viikossa, sen jälkeen pystyin kuuntelemaan sitä vielä Euroviisuviikollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Ruotsi lähettää taas Benkun? 🔥🔥
Toivottavasti pian 😍. Ja ehdottomasti ilman paitaa. Ainakin osittain.
Näköjään moni haluaa matkia Käärijää.
Ei vaan me halutaan nähdä Benkun RINTAKARVAT.
Näin on 🤤
Oletko varma, että ne on aidot? Käy seuraavalla Benkun keikalla nykimässä, sillä se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy tulee saamaan pirusti yleisöääniä euroviisuissa.
En usko edes pääsevän finaaliin, joku taso se olla pitää, eikä voi enää ratsastaa Käärijän suosiolla.
Jos Tommy olisi ollut ainoa vitsibiisi, niin silloin varmasti olisi päässy finaaliin. Mutta nyt vitsibiisejä on useampi, on Erikan Ich komme, Maltan Kant ja Tommy ja varmaan vielä lisää tulee. Eli jonkun noista on tiputtava. Toivottavasti Erika, koska sentään Malta osaa laulaa ja Tommyn ei ole överiseksuaalinen
Paitsi Ich komme ei ole vitsibiisi, siinä on eri kerroksia, jotkut vaan näkee sen tosi yksioikoisesti.
Siis Tommystahan ei saa överiseksuaalista ei sitten millään, mitä enemmän vaatetta päällä, sen parempi.
Tommy on Italian spotifyn viraalilistalla sijalla 2
Miten Norjan biisi voinut nousta streematuimmaksi, ihan kamala ja Tommy kakkosena, Ich komme kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Miten Norjan biisi voinut nousta streematuimmaksi, ihan kamala ja Tommy kakkosena, Ich komme kolmas.
Niin missä?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on todella hyvä. Esityskin on parempi kuin Alessandralla, mutta onkohan tuo kuningasteema jo hieman liian kulunut?
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä riitti vihaajia ihan yhtä lailla, valitettavasti.
Eikä riittänyt. Lähes koko Suomi tykkäsi.
Ai onko Norjakin jo valinnut edustajan?
Miksi tämä keskustelu ei muuten etene? Olen ollut pari päivää pois eikä tänne ole tullut kuin pari viestiä? Aiempina vuosina oli niin vilkas keskustelu ja joka päivä tuli monta sivua.
Norja on hyvä. Vähän viime vuoden Marcus & Martinus tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
No sekin oli tosi ärsyttävä.
Ero enää 1% ruotsin ja suomen välillä! :D sanoin aikaisemmin et menee tällä viikolla ohi, mutta taitaa ehkä mennä jo tänään?
Vierailija kirjoitti:
On ihan hyvä. Redditissä oli, että kuunnelluin biisi toissapäivänä (tms), erika toisena.
On noin hyvä, siksi harmittaakin ihan pirusti että hän oli kipeä umk:n finaalissa.