UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun tuo yksi ei osaa poistaa omia vihaviestejään ;DDDDDD
vaikka muut lähtee reaaliajassa...
JOS SUA OTTAA NOIN PATTIIN NETTIKESKUSTELU NIIN MIKSET POISTA KOKO KESKUSTELUA?
-winner-
Itse suollat vihapuhetta Erikasta, poliitikoista milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun tuo yksi ei osaa poistaa omia vihaviestejään ;DDDDDD
vaikka muut lähtee reaaliajassa...
JOS SUA OTTAA NOIN PATTIIN NETTIKESKUSTELU NIIN MIKSET POISTA KOKO KESKUSTELUA?
-winner-
Itse suollat vihapuhetta Erikasta, poliitikoista milloin mistäkin.
Ootko ikinä kuullut sananvapaudesta?
-winner-
Ja hiljaista tuli.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fbce4341-9e1f-4699-8eec-69579e…
Noniin eli löytyy kerroksia.
Harmenian karsinta käynnissä. Kyllä on vaatimatonta. :D
https://www.youtube.com/live/6J77DMuYPk4?si=5dT4g8AtUw1cdYm-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei poistaja, et voi muuttaa mielipidettäni :). Olen sitä mieltä että Goldielocks olisi mennyt finaaliin koska oli visuaalisesti hieno mutta paukkuja ei olisi ollut enempään. Finaalin 20-26 olisi mun veikkaus.
Juu hei poistaja, et voi muuttaa minunkaan mielipidettäni. Goldielocks oli tyylikkäintä mitä Umk:ssa on ikinä nähty, mutta suomijuntit tietysti äänestivät junttidiskon kuningattaren euroviisuihin.
Juntit, juntit, ja juntit... jos juntit todella pilasivat nyt Suomen menestyksen valitsemalla Erikan, niin miksi Suomi on nyt toisena oddseissa, ja miksi tuolla ulkomailla Erikaan kohdistuva hype on ollut moninverroin suurempaa kuin Goldieen?
PS: Goldien kappale oli hyvä ja esitys hieno myös, eli tarkoituksenani ei ole nyt haukkua häntä mitenkään.
Ei se riitä, että euroviisufanit tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei poistaja, et voi muuttaa mielipidettäni :). Olen sitä mieltä että Goldielocks olisi mennyt finaaliin koska oli visuaalisesti hieno mutta paukkuja ei olisi ollut enempään. Finaalin 20-26 olisi mun veikkaus.
Juu hei poistaja, et voi muuttaa minunkaan mielipidettäni. Goldielocks oli tyylikkäintä mitä Umk:ssa on ikinä nähty, mutta suomijuntit tietysti äänestivät junttidiskon kuningattaren euroviisuihin.
Juntit, juntit, ja juntit... jos juntit todella pilasivat nyt Suomen menestyksen valitsemalla Erikan, niin miksi Suomi on nyt toisena oddseissa, ja miksi tuolla ulkomailla Erikaan kohdistuva hype on ollut moninverroin suurempaa kuin Goldieen?
PS: Goldien kappale oli hyvä ja esitys hieno myös, eli tarkoituksenani ei ole nyt haukkua häntä mitenkään.
enhän minä sanonut, etteikö junttibiisilläkin voisi pärjätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enhän minä sanonut, etteikö junttibiisilläkin voisi pärjätä
No mutta sehän biisi sinne kannattaa lähettää, joka pärjää. Vaikka se ei olisikaan "tyylikkäin", mitä sillä nyt sitten meinataankaan.
Goldielocks fanit ovat huonoja häviäjiä. Hävitkää kuten idolinne, on tyytyväinen tulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Näkikö joku Erikan eilisen persekuvan storyssaan?
En seuraa enää nykyään Erikaa, meni maku kun hänellä ei muuta sisältöä siellä olekaan kuin perse tai tissikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cashin Espresso Macchiato tulee saamaan saletisti hyvät pisteet. Paljon paremmat kuin 90-luvulle jämähtänyt Vikmanin schlager.
Hauskaa, ettet kuule Espresso Macchiatossa kaikuja menneiltä ajoilta. :)
Vau tuo Puolan euroviisu biisi!! 😍😍😯😯 Vasta kuuntelin youtubesta. Hieno ääni ja upea musavideo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cashin Espresso Macchiato tulee saamaan saletisti hyvät pisteet. Paljon paremmat kuin 90-luvulle jämähtänyt Vikmanin schlager.
Ei voi puhua samana päivänäkään näistä biiseistä. Erikan on nerokas, toinen on, noh jääköön sanomatta.
Miten Erikan biisi on muka nerokas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi puhua samana päivänäkään näistä biiseistä. Erikan on nerokas, toinen on, noh jääköön sanomatta.
Miten Erikan biisi on muka nerokas?
Siinä on silleen niinku kaksoismerkitys sillä Ich komme -hokemalla. Erika silleen niinku tulee mestoille tai sitten se saa orkun. Nokkelaa!
Yksi tyyppi voi näköjään pilata kokonaisen yli tuhatsivuisen ketjun😢 Ennen tämä on ollut kiva lisä viisukeväässä.
LOL! Winner servaa taas :DDDD