Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
20961/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka analysoisi nyt ne Ich kommen monet taiteelliset kerrokset?

No siinä on mies ja nainen sillai niinku kerroksittain toinen alla ja toinen päällä.

Kyllä se sitten ketjun inkkeleillekin joskus selviää. Mikki kouraan vaan ;DDD

-winner-

Eli sinulle

Heikkoja on reppanan vastaiskut. Sun kannattaa tapella märän villasukan kanssa, niin ehkä pärjäät :DDDD

-winner-

LOL! Winner servaa taas :DDDD

Vierailija
20962/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun tuo yksi ei osaa poistaa omia vihaviestejään ;DDDDDD

vaikka muut lähtee reaaliajassa...

JOS SUA OTTAA NOIN PATTIIN NETTIKESKUSTELU NIIN MIKSET POISTA KOKO KESKUSTELUA?

-winner-

Itse suollat vihapuhetta Erikasta, poliitikoista milloin mistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20963/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun tuo yksi ei osaa poistaa omia vihaviestejään ;DDDDDD

vaikka muut lähtee reaaliajassa...

JOS SUA OTTAA NOIN PATTIIN NETTIKESKUSTELU NIIN MIKSET POISTA KOKO KESKUSTELUA?

-winner-

Itse suollat vihapuhetta Erikasta, poliitikoista milloin mistäkin.

Ootko ikinä kuullut sananvapaudesta?

-winner-

Vierailija
20964/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiljaista tuli.

-winner-

Vierailija
20966/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fbce4341-9e1f-4699-8eec-69579e…

Noniin eli löytyy kerroksia.

Vierailija
20967/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20968/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmenian karsinta käynnissä. Kyllä on vaatimatonta. :D

https://www.youtube.com/live/6J77DMuYPk4?si=5dT4g8AtUw1cdYm-

Vierailija
20970/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei poistaja, et voi muuttaa mielipidettäni :). Olen sitä mieltä että Goldielocks olisi mennyt finaaliin koska oli visuaalisesti hieno mutta paukkuja ei olisi ollut enempään. Finaalin 20-26 olisi mun veikkaus.

Juu hei poistaja, et voi muuttaa minunkaan mielipidettäni. Goldielocks oli tyylikkäintä mitä Umk:ssa on ikinä nähty, mutta suomijuntit tietysti äänestivät junttidiskon kuningattaren euroviisuihin.

Juntit, juntit, ja juntit... jos juntit todella pilasivat nyt Suomen menestyksen valitsemalla Erikan, niin miksi Suomi on nyt toisena oddseissa, ja miksi tuolla ulkomailla Erikaan kohdistuva hype on ollut moninverroin suurempaa kuin Goldieen?

PS: Goldien kappale oli hyvä ja esitys hieno myös, eli tarkoituksenani ei ole nyt haukkua häntä mitenkään.

Vierailija
20971/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä, että euroviisufanit tykkää. 

Vierailija
20972/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei poistaja, et voi muuttaa mielipidettäni :). Olen sitä mieltä että Goldielocks olisi mennyt finaaliin koska oli visuaalisesti hieno mutta paukkuja ei olisi ollut enempään. Finaalin 20-26 olisi mun veikkaus.

Juu hei poistaja, et voi muuttaa minunkaan mielipidettäni. Goldielocks oli tyylikkäintä mitä Umk:ssa on ikinä nähty, mutta suomijuntit tietysti äänestivät junttidiskon kuningattaren euroviisuihin.

Juntit, juntit, ja juntit... jos juntit todella pilasivat nyt Suomen menestyksen valitsemalla Erikan, niin miksi Suomi on nyt toisena oddseissa, ja miksi tuolla ulkomailla Erikaan kohdistuva hype on ollut moninverroin suurempaa kuin Goldieen?

PS: Goldien kappale oli hyvä ja esitys hieno myös, eli tarkoituksenani ei ole nyt haukkua häntä mitenkään.

enhän minä sanonut, etteikö junttibiisilläkin voisi pärjätä

Vierailija
20973/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enhän minä sanonut, etteikö junttibiisilläkin voisi pärjätä

No mutta sehän biisi sinne kannattaa lähettää, joka pärjää. Vaikka se ei olisikaan "tyylikkäin", mitä sillä nyt sitten meinataankaan.

Vierailija
20974/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocks fanit ovat huonoja häviäjiä. Hävitkää kuten idolinne, on tyytyväinen tulokseen.

Vierailija
20975/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkikö joku Erikan eilisen persekuvan storyssaan?

En seuraa enää nykyään Erikaa, meni maku kun hänellä ei muuta sisältöä siellä olekaan kuin perse tai tissikuvia.

Vierailija
20976/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cashin Espresso Macchiato tulee saamaan saletisti hyvät pisteet. Paljon paremmat kuin 90-luvulle jämähtänyt Vikmanin schlager.

Hauskaa, ettet kuule Espresso Macchiatossa kaikuja menneiltä ajoilta. :)

Vierailija
20977/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau tuo Puolan euroviisu biisi!! 😍😍😯😯 Vasta kuuntelin youtubesta. Hieno ääni ja upea musavideo! 

Vierailija
20978/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cashin Espresso Macchiato tulee saamaan saletisti hyvät pisteet. Paljon paremmat kuin 90-luvulle jämähtänyt Vikmanin schlager.

Ei voi puhua samana päivänäkään näistä biiseistä. Erikan on nerokas, toinen on, noh jääköön sanomatta.

Miten Erikan biisi on muka nerokas? 

Vierailija
20979/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi puhua samana päivänäkään näistä biiseistä. Erikan on nerokas, toinen on, noh jääköön sanomatta.

Miten Erikan biisi on muka nerokas? 

Siinä on silleen niinku kaksoismerkitys sillä Ich komme -hokemalla. Erika silleen niinku tulee mestoille tai sitten se saa orkun. Nokkelaa!

Vierailija
20980/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi voi näköjään pilata kokonaisen yli tuhatsivuisen ketjun😢 Ennen tämä on ollut kiva lisä viisukeväässä. 

Ketju on lukittu.