Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
21001/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks fanit ovat huonoja häviäjiä. Hävitkää kuten idolinne, on tyytyväinen tulokseen.

Ne fanit voisivat nyt alkaa edistämään goldien uraa vaikka hankkimalla hänen tekemänsä levyn ja ihan rahalla 

Miksi tässä ketjussa kilpaillaan vieläkin? Heillä erilainen yleisö, musiikki ja fanit. Ei ole Gold uhka Erikan uralle. 

Ei kukaan ole sanonut niin tai ehkä goldieta fanittavat kokevat Erikan uhaksi, koska kiistely ja mitätöinti on jatkunut.

Vierailija
21002/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen kaikesta vihapuheesta. En voi käsittää että poliitikko käyttää julkisuutta haukkuakseen lahjakkaan ja palkitun taiteilijan laulavan huonosti ja esityksen irstaaksi kuten Sari Tanus teki. Näinkö arvostetaan toisen työtä ja osaamista ja luodaan hyvää ilmapiiriä?

Ehkä on parempi, että noin ikävä ihminen on kansanedustaja kuin olisi gynenä? Rouva kansanedustaja nolasi kyllä viimeisen päälle itsensä tuolla lausunnollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21003/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koko aamun katsellut noita reaktiovideoita, porukkahan on aivan innoissaan Erikasta, harmi että Suomessa ollaan näin mänttejä, että halutaan vaan lytätä.

Paras kommentti oli, ettei muiden osallistujen kannata edes pakata laukkujaan, Erika on jo voittanut😍

Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta lytätä yhtään osaanottajaa. 

Vierailija
21004/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks fanit ovat huonoja häviäjiä. Hävitkää kuten idolinne, on tyytyväinen tulokseen.

Ne fanit voisivat nyt alkaa edistämään goldien uraa vaikka hankkimalla hänen tekemänsä levyn ja ihan rahalla 

Miksi tässä ketjussa kilpaillaan vieläkin? Heillä erilainen yleisö, musiikki ja fanit. Ei ole Gold uhka Erikan uralle. 

Ei kukaan ole sanonut niin tai ehkä goldieta fanittavat kokevat Erikan uhaksi, koska kiistely ja mitätöinti on jatkunut.

Minusta ainakin on vain hyvä Goldien uran kannalta, että Erika lähti viisuihin. Erikan biisiä en itse henk.kohtasesti jaksaisi kuunnella, mutta ehkä menestyy viisuissa. Goldien biisiä voiin kuunnella ja hyvä erilainen ääni. Myös muut kilpailijat umk.ssa oli tänä vuonna hyviä. Erika on kokenut esiintyjä, joten sen vuoksi paras viisuihin. 

Vierailija
21005/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldien kappale oli minusta huono. Tylsä ja tasapaksu. Mikään ei liikahtanut sisälläni kun kuuntelin sitä. Voihan se olla hyvä mutta ei toimi minulla. Erika on niin huippu.

No miksi ihmeessä kuuntelet musiikkia, joka ei muellytä?

Kuuntelet Erikaa ja kaikki hyvin. 🙏

Vierailija
21006/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winner on jässähtänyt ajatukseen, että musiikkimaku on joku kilpailu.

Minusta on aivan ihanaa, miten olen erään päässä niin merkittävä hahmo, että klo 7:41 täytyy jo tulla minua pohdiskelemaan ;DDDDDD

Olen siis voittanut internetin tänäänkin vielä ollessani nukkumassa ;DDDDD

-winner-

Vierailija
21007/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen kaikesta vihapuheesta. En voi käsittää että poliitikko käyttää julkisuutta haukkuakseen lahjakkaan ja palkitun taiteilijan laulavan huonosti ja esityksen irstaaksi kuten Sari Tanus teki. Näinkö arvostetaan toisen työtä ja osaamista ja luodaan hyvää ilmapiiriä?

Mua huvittaa että Viro lähettää provosoivan Tommy Cashin (katsokaapa vaikka läppä Untz Untz video joka on hyvin härski video jossa mm joku työntää käden naisen peräpäähän ja heittää häntä pervo olympialaisissa kuin moukaria 😂) ja yksi servaa kanttia (Malta) "serving KANT"(hihhihii hassunhauskaa provokaatiota kant sanalla leikkumisestä) mutta jotkut häpeää Erikaa ja pitäisi olla tasokkaampi edustaja. Ehkä nää on vielä ajallisesti jossain entismaailman Euroviisuissa jossa oli Katri Helena.

En olisi erityisen häpeissäni naisesta jolla on vaatetta enemmän kuin vaikka Chanelilla joka nyt sattuu laulamaan orgasmista. Voi se toki aiheuttaa joillekin epämiellyttäviä tunteita se sallittakoot 

Vierailija
21008/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa että Viro lähettää provosoivan Tommy Cashin (katsokaapa vaikka läppä Untz Untz video joka on hyvin härski video jossa mm joku työntää käden naisen peräpäähän ja heittää häntä pervo olympialaisissa kuin moukaria 😂) ja yksi servaa kanttia (Malta) "serving KANT"(hihhihii hassunhauskaa provokaatiota kant sanalla leikkumisestä) mutta jotkut häpeää Erikaa ja pitäisi olla tasokkaampi edustaja. Ehkä nää on vielä ajallisesti jossain entismaailman Euroviisuissa jossa oli Katri Helena.

En olisi erityisen häpeissäni naisesta jolla on vaatetta enemmän kuin vaikka Chanelilla joka

Odotan Månsilta ruotsinkielistä kappaletta Slut, jossa kaksimielisesti leikitellään suhteen loppumisella kun nainen onkin semmoinen slut.

-winner-

Vierailija
21009/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revolution sieltä tulee.

Vierailija
21010/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Käärijä tyrmää somessaan Erikasta nolostuvat ja pöyristyvät <3

Vierailija
21011/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä kuuntelemassa salkkarin tunnaria "tunteisiiiin" ja syömässä suklaarasiasta Erika avautumisen jälkeen. Pientä itseironiaa. Käärijällä on asiat pelattu hyvin. 😁 Kaksi kaveria on menossa viisuihin. Not bad. Meneeköhän hänkin viisuihin kannustajaksi? Oiskohan village esiintymisi luvassa

Vierailija
21012/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi erityisen häpeissäni naisesta jo

Månsikin lähtenyt mukaan härskeily muoti-ilmiöön. Ja Ruotsihan on aina ajantasalla siinä mikä trendaa..  

Vierailija
21013/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner on jässähtänyt ajatukseen, että musiikkimaku on joku kilpailu.

Minusta on aivan ihanaa, miten olen erään päässä niin merkittävä hahmo, että klo 7:41 täytyy jo tulla minua pohdiskelemaan ;DDDDDD

Olen siis voittanut internetin tänäänkin vielä ollessani nukkumassa ;DDDDD

-winner-

Internet veti sut kanveesiin ja tuli nukkumatti. Musiikkimakusi ei ole yhtään sen oikeampi kuin kenellä muullakaan.

Vierailija
21014/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kamalaa kun kaikki eivät ole samaa mieltä kaikista asioista.

Vierailija
21015/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kamalaa kun kaikki eivät ole samaa mieltä kaikista asioista.

Eri mieltä oleminen ja nettivihan levitys + avoin halveksiminen vieläpä lapsia keppihevosenaan käyttäen ovat kaksi "hieman" eri asiaa.

Vierailija
21016/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivihan levittäinen, ilmeisesti eri mieltä olevat eivät saa perustella mielipidettään.

Vierailija
21017/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
21018/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
21019/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmän sodan aikana 3. marraskuuta 1957 venäläisestä Laika-koirasta tuli ensimmäinen elävä olento, joka kiersi Maan avaruudessa. Laika ei kuitenkaan ehtinyt olla avaruuden valloittajana pitkään, sillä se lakkasi osoittamasta elonmerkkejä jo 57 tunnin avaruuslennon jälkeen.

Vierailija
21020/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi voi näköjään pilata kokonaisen yli tuhatsivuisen ketjun😢 Ennen tämä on ollut kiva lisä viisukeväässä. 

Sano muuta. Ei täällä viitsi enää edes käydä kuin nopeasti välillä vilkaisemassa. Aiempina vuosina tämä oli kiva paikka.

Ketju on lukittu.