Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
20981/21056 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cashin Espresso Macchiato tulee saamaan saletisti hyvät pisteet. Paljon paremmat kuin 90-luvulle jämähtänyt Vikmanin schlager.

Ei voi puhua samana päivänäkään näistä biiseistä. Erikan on nerokas, toinen on, noh jääköön sanomatta.

Miten Erikan biisi on muka nerokas? 

Siinä on silleen niinku kaksoismerkitys sillä Ich komme -hokemalla. Erika silleen niinku tulee mestoille tai sitten se saa orkun. Nokkelaa!

Tuossahan nyt ei ole mitään nokkelaa. Vai oliko tuo läppä. 😅

Vierailija
20982/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winner on jässähtänyt ajatukseen, että musiikkimaku on joku kilpailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20983/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitä voimaantumista hoette, kukin voimaantuu mistä haluaa ja mistään ei ole pakko.

Itse nautin tästä biisistä, aivan mahtava kipales, joka kasvaa kerta kerralta kuuntelemalla.

Tää on vaan yks euroviisukipales, ei elämää suurempi esitys, vaikka pöyristymisestä ja kommentoinnista voisi niin kuvitellakin.

Vierailija
20984/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi hulluin Erika-fani on selkeästi joku vanha lesbo, joka on ihastunut Erikaan. 😂

Entä sitten? Saa tykätä kuka haluaa.

Vierailija
20985/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks fanit ovat huonoja häviäjiä. Hävitkää kuten idolinne, on tyytyväinen tulokseen.

Ne fanit voisivat nyt alkaa edistämään goldien uraa vaikka hankkimalla hänen tekemänsä levyn ja ihan rahalla 

Vierailija
20986/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut joka päivä ich kommea varmaan 15 kertaa. Niin hauskoja, ihania ja kauniitakin kohtia ja usein siitä löytyy jotain uutta. Kuuntelin kappaleen eka kerran kun luin Erikan voitosta. Aivan huippu. 

Vierailija
20987/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cashin Espresso Macchiato tulee saamaan saletisti hyvät pisteet. Paljon paremmat kuin 90-luvulle jämähtänyt Vikmanin schlager.

Ei voi puhua samana päivänäkään näistä biiseistä. Erikan on nerokas, toinen on, noh jääköön sanomatta.

Silleen just, että pervot näkee siinä jotain pervoa. 

Muut näkee vain rokkaavan Erikan. Aika monellekin on tullut mieleen lähinnä joku metalliheebo. Varsinkin ulkomaalaisille 

Vierailija
20988/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldien kappale oli minusta huono. Tylsä ja tasapaksu. Mikään ei liikahtanut sisälläni kun kuuntelin sitä. Voihan se olla hyvä mutta ei toimi minulla. Erika on niin huippu.

Vierailija
20989/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silleen just, että pervot näkee siinä jotain pervoa. 

Muut näkee vain rokkaavan Erikan. Aika monellekin on tullut mieleen lähinnä joku metalliheebo. Varsinkin ulkomaalaisille 

Ohis, mutta heebo on tavattu sanoa miespuolisista ihmisistä. Heppu, heebo.

Vierailija
20990/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldien kappale oli minusta huono. Tylsä ja tasapaksu. Mikään ei liikahtanut sisälläni kun kuuntelin sitä. Voihan se olla hyvä mutta ei toimi minulla. Erika on niin huippu.

Mun mielestä just Erikan kappale on tylsä ja tasapaksu. Sori mut näin sen koen. Simppelit sanatkin.

Vierailija
20991/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä just Erikan kappale on tylsä ja tasapaksu. Sori mut näin sen koen. Simppelit sanatkin.

Näinhän se on että musiikkimaku on aina yksilöllinen. Mielenkiinnolla odotan mihin suuntaan enemmistö kallistuu kun viisujen aika koittaa.

Vierailija
20992/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittelee että tämä on VIRALLINEN UMK KESKUSTELU 2025. Tämä on ensinnäkin Vauva.fi eikä mikään Ylen virallinen.

Vierailija
20993/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittelee että tämä on VIRALLINEN UMK KESKUSTELU 2025. Tämä on ensinnäkin Vauva.fi eikä mikään Ylen virallinen.

Ketjun nimen keksinythän ton on kirjoittanut.

Vierailija
20994/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko aamun katsellut noita reaktiovideoita, porukkahan on aivan innoissaan Erikasta, harmi että Suomessa ollaan näin mänttejä, että halutaan vaan lytätä.

Paras kommentti oli, ettei muiden osallistujen kannata edes pakata laukkujaan, Erika on jo voittanut😍

Vierailija
20995/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftonbladet kirjoitti hyvin.

Vi har fattat hur man förför en jury med en välputsad låt. Finland satsar på att knocka publiken med en show som får smakpolisen att volta med bilen.

Ruotsi osaa tedä hyvinpuleraatun biisin, joka uppoaa juryihin. Suomi herättää katsojat showlla joka saa makutuomarin kääntämään autonsa.

Näinhän se menee, Suomi uppoaa yleisöön, Ruotsi raateihin.

Ehkä ne makutuomaritkin nyt kääntää rattinsa, toivottavasti!

Vierailija
20996/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuomarit. Onko live

Vierailija
20997/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuomarit. Onko live

Itse sanoo, että livenä veti. Kuulijat epäilee.. Onko noin hyvä livelaulaja? 

Vierailija
20998/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuomarit. Onko live

Nyt on ainakin paremmat vaatteet kuin Umk ja laulaja erottuu.

Vierailija
20999/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks fanit ovat huonoja häviäjiä. Hävitkää kuten idolinne, on tyytyväinen tulokseen.

Ne fanit voisivat nyt alkaa edistämään goldien uraa vaikka hankkimalla hänen tekemänsä levyn ja ihan rahalla 

Miksi tässä ketjussa kilpaillaan vieläkin? Heillä erilainen yleisö, musiikki ja fanit. Ei ole Gold uhka Erikan uralle. 

Vierailija
21000/21056 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuomarit. Onko live

Video vertailuun

Ketju on lukittu.