UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Tässä esittelybiisissä oli ihan liikaa savuja ja kamera oli liian kaukana kun Erika käveli tosi houkuttelevasti lavalla. Samoin Erikan kyyristyminen selälleen ei ollut kuin savun peitossa. Tässä täytyy parantaa kameroiden kuvausta. Ettei tule liikaa kaukaa ja liian ylhäältä kuvausta ja savua liikaa.
Ulkomaalaiset huutavat sanoja näkyviin. Toteutuuko?
Muuten TE TIEDÄTTE KAIKKi että me mennään tällä biisillä.
Onko kaikista tullut uskovaisia, se olisi tietysti suotavaa, kun biisiä moititaan moraalin ulkopuoliseksi.
Erikan esityksestä on saatava enemmän irti.
Viime vuonna Espanja lähetti pyllykkäitä miehiä naamat maalattuina. Mikä ettei Erikalla olisi kohtuuden mukaan vauhdikas esitys. Olin aluksi biisiä vastaan, mutta meidän pitää nyt oppia olemaan sitä mieltä, että Erika pärjää.
Yrittäkää puhua hyvää biisistä. Sen tahdissa voi mainiosti liikkua. Mutta käännös pitää olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakulmat oli mahtavat.
Ei olleet savun liiallisuuden takia. Se kuvaus Erikasta oli sivusta otettu kun hän meni selälleen sen olisi voinut ottaa paremmin etuyläviistosta kuin sivusta. Kuten sanoin kävelyei tullut oikeuksiinsa, katsokaa viseo ja tarkkailkaa. Samoin se kuvaus korkealta ylhäältä ei ollut onnistunut. Siihen kehikon ilmestymiseen en saanut otetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esittelybiisissä oli ihan liikaa savuja ja kamera oli liian kaukana kun Erika käveli tosi houkuttelevasti lavalla. Samoin Erikan kyyristyminen selälleen ei ollut kuin savun peitossa. Tässä täytyy parantaa kameroiden kuvausta. Ettei tule liikaa kaukaa ja liian ylhäältä kuvausta ja savua liikaa.
Yhtä houkuttelevasti kuin loppuunpoljettu itä-eurooppaalainen prostituutti poistuessaan rekan hytistä moottoritien varteen.
Hän edustaa erikoisella tyylillään ja biisillään koko Suomea. Kiinnittäkää huomio siihen, että sanat pitää saada näkyviin, siis ei suomen kieliset, mutta käännös.
Eesti Laul 2025 käynnissä...ja siellä näytti olevan Käärijä Tommyn seurassa.
Saksan Stefan Raab esittää toisen erän 24 ehdokkaasta tänään. Hän on sitä mieltä, että Saksa voittaa kisast tänä vuonna. Eilen oli hyvä ja vakuuttava tulevaisuudessakin hyvä esiintyjä. 24-vuotias Benjamin Braatz on minun suosikkini. Hän esitti oman biisinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä houkuttelevasti kuin loppuunpoljettu itä-eurooppaalainen prostituutti poistuessaan rekan hytistä moottoritien varteen.
Hän edustaa erikoisella tyylillään ja biisillään koko Suomea. Kiinnittäkää huomio siihen, että sanat pitää saada näkyviin, siis ei suomen kieliset, mutta käännös.
Erikoisella tyylillä ja tankerosaksallaan. Ei vaivautunut opettelemaan lausumaan edes yhtä lausetta oikein.
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikain huonoin, noloin ja kuntien Suomen euroviisuedustaja.
Ai kuntien? Mitkä kunnat asialla? Sastamala? Valkeakoski? Muita?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikista tullut uskovaisia, se olisi tietysti suotavaa, kun biisiä moititaan moraalin ulkopuoliseksi.
Mä oon jostain syystä digannut tota Sari Tanusta aiemmin, mutta täytyy sanoa, että pisteet laski.
Olis vaan tyytynyt sanomaan, ettei biisi ollut minun makuuni, mutta piti perusteellisesti kaluta ja kaiken lisäksi väitti ettei Erika osaisi laulaa. 💩puhetta. En tajua miksi kristilliset haluavat profiloitua puolueeksi jolta takuuvarmasti aina saadaan ummehtunut kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Nekin ovat pidettyjä ihmisiä ja saavat vähintäin korvauksen, on niin paljon naisia jotka eivät älyä ottaa korvausta. Huvittaa tuo ilmainen suomalaisnaisten touhu.
Vakavasti , Erika esiintyy nyt koko Suomen nimissä.
Joo ollaan ylpeitä hänestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvakulmat oli mahtavat.
Ei olleet savun liiallisuuden takia. Se kuvaus Erikasta oli sivusta otettu kun hän meni selälleen sen olisi voinut ottaa paremmin etuyläviistosta kuin sivusta. Kuten sanoin kävelyei tullut oikeuksiinsa, katsokaa viseo ja tarkkailkaa. Samoin se kuvaus korkealta ylhäältä ei ollut onnistunut. Siihen kehikon ilmestymiseen en saanut otetta.
Ei, tämä on elävä live-esitys, ei mikään ai llä tuotettu täydellisyys. Rosoisuus kuuluu tähän biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä esittelybiisissä oli ihan liikaa savuja ja kamera oli liian kaukana kun Erika käveli tosi houkuttelevasti lavalla. Samoin Erikan kyyristyminen selälleen ei ollut kuin savun peitossa.
Selälleen ei voi kyyristyä. Selällään taaksepäin venyminen on kyyristymisen vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Erikan esityksestä on saatava enemmän irti.
Viime vuonna Espanja lähetti pyllykkäitä miehiä naamat maalattuina. Mikä ettei Erikalla olisi kohtuuden mukaan vauhdikas esitys. Olin aluksi biisiä vastaan, mutta meidän pitää nyt oppia olemaan sitä mieltä, että Erika pärjää.
Yrittäkää puhua hyvää biisistä. Sen tahdissa voi mainiosti liikkua. Mutta käännös pitää olla mukana.
En aio muuttaa kantaani vain sen vuoksi että Erika edustaa suomea. Itse asiassa en haluaisi olla tällä hetkellä suomalainen ollenkaan. En kannusta Suomea vaan aivan toista maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jostain syystä digannut tota Sari Tanusta aiemmin, mutta täytyy sanoa, että pisteet laski.
Olis vaan tyytynyt sanomaan, ettei biisi ollut minun makuuni, mutta piti perusteellisesti kaluta ja kaiken lisäksi väitti ettei Erika osaisi laulaa. 💩puhetta. En tajua miksi kristilliset haluavat profiloitua puolueeksi jolta takuuvarmasti aina saadaan ummehtunut kommentti.
Kansa valitsi Erikan ihan samoin demokraattisin tavoin, kuten Sarikin valittiin.
Olisi syytä kansanedustajana pitää suuta vähän soukemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa valitsi Erikan ihan samoin demokraattisin tavoin, kuten Sarikin valittiin.
Olisi syytä kansanedustajana pitää suuta vähän soukemmalla.
Meillä on sananvapaus Suomessa. Hänellä on oikeus sanoa mielipiteensä.