UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Toki jos haluaa maineensa pilta. Ihan yhtä hyvin minä voi ruveta öykkäröimään, miten väärin on että Sari on eduskunnassa. Kansa äänesti väärin.
Kyllä. Niin voit. Sinulla on täysi oikeus siihen joten anna mennä vaan!
Ei ole tarvetta, minä kunnioitan demokratiaa, toisin kuin tämä kansanedustaja.
Puola taitaa voittaa viisut.
Laulajalla mustaa lateksia päällä, ja lisäksi vähäpukeisia miehiä tanssijoina. Lisäksi erittäin hyvä ääni.
Nyt jäi Erika toiseksi. Olisi aika lystikästä, jos Erikakin ottaisi miehiä taustalle.
Goldielocks niin karismaattisena ja kauniina Putouksessa 😍
Vierailija kirjoitti:
Eesti Laul 2025 käynnissä...ja siellä näytti olevan Käärijä Tommyn seurassa.
Virolla ihan hyviä biisejä, Tommy ei oikein iskenyt.
Erika oli kivannäköinen iskelmägaalassa. Ei ollut yhtä rivo kuin yleensä. Alkaa selvästi vähitellen oppia vinkeistä joita täälläkin jaettu pukeutumisen suhteen. Hyvä Erika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä, että tosi hyviä biisejä ja laajalla skaalalla Tommyn lisäksi. Suomeen myös finaali, jossa 16 biisiä valittavaksi?
Onko Virossa tänään jo finaali?
Vierailija kirjoitti:
ETV:ssä menossa parhaillaan äänestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esittelybiisissä oli ihan liikaa savuja ja kamera oli liian kaukana kun Erika käveli tosi houkuttelevasti lavalla. Samoin Erikan kyyristyminen selälleen ei ollut kuin savun peitossa. Tässä täytyy parantaa kameroiden kuvausta. Ettei tule liikaa kaukaa ja liian ylhäältä kuvausta ja savua liikaa.
Ulkomaalaiset huutavat sanoja näkyviin. Toteutuuko?
Muuten TE TIEDÄTTE KAIKKi että me mennään tällä biisillä.
Yhtä houkuttelevasti kuin loppuunpoljettu itä-eurooppaalainen prostituutti poistuessaan rekan hytistä moottoritien varteen.
Prostituutit ja hiivaletut vaan. Kyllä on kauniit jutut ja ajatukset naisista Erika-vihaajilla. Selittää paljon.
Erika-ketjussa puhutaan Erikan esityksestä ja sen herättämistä mielleyhtymistä. Mut sä teet niin kuin sä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikain huonoin, noloin ja kuntien Suomen euroviisuedustaja.
Ai kuntien? Mitkä kunnat asialla? Sastamala? Valkeakoski? Muita?
Juntein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvakulmat oli mahtavat.
Ei olleet savun liiallisuuden takia. Se kuvaus Erikasta oli sivusta otettu kun hän meni selälleen sen olisi voinut ottaa paremmin etuyläviistosta kuin sivusta. Kuten sanoin kävelyei tullut oikeuksiinsa, katsokaa viseo ja tarkkailkaa. Samoin se kuvaus korkealta ylhäältä ei ollut onnistunut. Siihen kehikon ilmestymiseen en saanut otetta.
Ei, tämä on elävä live-esitys, ei mikään ai llä tuotettu täydellisyys. Rosoisuus kuuluu tähän biisiin.
Rosoisuus = käppäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETV:ssä menossa parhaillaan äänestys.
Ok, kiitti, pitää katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikista tullut uskovaisia, se olisi tietysti suotavaa, kun biisiä moititaan moraalin ulkopuoliseksi.
Mä oon jostain syystä digannut tota Sari Tanusta aiemmin, mutta täytyy sanoa, että pisteet laski.
Olis vaan tyytynyt sanomaan, ettei biisi ollut minun makuuni, mutta piti perusteellisesti kaluta ja kaiken lisäksi väitti ettei Erika osaisi laulaa. 💩puhetta. En tajua miksi kristilliset haluavat profiloitua puolueeksi jolta takuuvarmasti aina saadaan ummehtunut kommentti.
Kansa valitsi Erikan ihan samoin demokraattisin tavoin, kuten Sarikin valittiin.
Olisi syytä kansanedustajana pitää suuta vähän soukemmalla.
Samalla tavalla kuin vihervassut ovat pitäneet suuta soukemmalla Eduskuntavaalien jälkeen? :D
Vierailija kirjoitti:
Erika oli kivannäköinen iskelmägaalassa. Ei ollut yhtä rivo kuin yleensä. Alkaa selvästi vähitellen oppia vinkeistä joita täälläkin jaettu pukeutumisen suhteen. Hyvä Erika!
No hei, tuskin täältä mitään vinkkejä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä, että tosi hyviä biisejä ja laajalla skaalalla Tommyn lisäksi. Suomeen myös finaali, jossa 16 biisiä valittavaksi?
Ja nimenomaan Euroviisuihin tehtyjä, eikä Radio Suomi Popin soittolistalle, Iskelmägaalaan ja humppalavoille tarkoitettuja biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikista tullut uskovaisia, se olisi tietysti suotavaa, kun biisiä moititaan moraalin ulkopuoliseksi.
Mä oon jostain syystä digannut tota Sari Tanusta aiemmin, mutta täytyy sanoa, että pisteet laski.
Olis vaan tyytynyt sanomaan, ettei biisi ollut minun makuuni, mutta piti perusteellisesti kaluta ja kaiken lisäksi väitti ettei Erika osaisi laulaa. 💩puhetta. En tajua miksi kristilliset haluavat profiloitua puolueeksi jolta takuuvarmasti aina saadaan ummehtunut kommentti.
Kansa valitsi Erikan ihan samoin demokraattisin tavoin, kuten Sarikin valittiin.
Olisi syytä kansanedustajana pitää suuta vähän soukemmalla.
Samalla tavalla kuin vihervassut ovat pitäneet suuta soukemmalla Eduskuntava
Liittyy aiheeseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Niin oli ja biisi kuulosti tosi hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli ja biisi kuulosti tosi hyvältä!
Vähän alkoi jo harmittaa taas ettei Goldielocksia valittu. On Erikakin ihan ok, mutta olisin niin halunnut katsoa tämän Goldielocks-kortin.