UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks niin karismaattisena ja kauniina Putouksessa 😍
Niin oli ja biisi kuulosti tosi hyvältä!
Vähän alkoi jo harmittaa taas ettei Goldielocksia valittu. On Erikakin ihan ok, mutta olisin niin halunnut katsoa tämän Goldielocks-kortin.
Sano nyt vielä että on kansainväliseen radiosoittoon sopiva raikas biisi joka kestää päivittäistä kuuntelua 😂.
Toivottavasti Erikan jättifallos ei syökse lieskojaan ennenaikaisesti viisulavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puola taitaa voittaa viisut.
Laulajalla mustaa lateksia päällä, ja lisäksi vähäpukeisia miehiä tanssijoina. Lisäksi erittäin hyvä ääni.
Nyt jäi Erika toiseksi. Olisi aika lystikästä, jos Erikakin ottaisi miehiä taustalle.
Lateksiin voi sittenkin pukeutua näyttämättä halvalta ja mauttomalta, jos esitys, konsepti ja laulu ovat mintissä.
Jos Puolan esitystä tarkoitat niin tuohan on kamala.
Yritin kuunnella, mutta oli pakko luovuttaa puolivälissä. Mieluummin kuuntelen Erikan tulemista.
Erika menee kirkkaasti finaaliin. Samassa semissä tosin ei ole naapureita paitsi Norja. Mutta uskoisin että Australia tykkää. Ausseilla on huumorintajua ja ne ymmärtää seksikkyyden päälle. Tykkäsivät jopa Windows manista. Tietääkö joku mitkä rahoittaja maat ovat antamassa pisteitä Erikan semissä? Toivottavasti Saksa ja Englanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika oli kivannäköinen iskelmägaalassa. Ei ollut yhtä rivo kuin yleensä. Alkaa selvästi vähitellen oppia vinkeistä joita täälläkin jaettu pukeutumisen suhteen. Hyvä Erika!
No hei, tuskin täältä mitään vinkkejä ottaa.
Koko kansa on koettanut hänelle sanoa viimeiset 5 vuotta että yritä nyt näyttää edes vähän tyylikkäämmältä ja pukeutua omaan vartalotyyppiisi sopivalla tavalla niin eiköhän Erikakin sen ala viimein uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän alkoi jo harmittaa taas ettei Goldielocksia valittu. On Erikakin ihan ok, mutta olisin niin halunnut katsoa tämän Goldielocks-kortin.
Sano nyt vielä että on kansainväliseen radiosoittoon sopiva raikas biisi joka kestää päivittäistä kuuntelua 😂.
Jännä kuinka katkera ja kitkerä tää Erika-fani on, ei näköjään kestä ollenkaan muiden kuin oman idolinsa menestystä ja kehumista. 😂 t. Eri
Hyvä mielipidekirjoitus liittyen Erikaan tänään HS:ssä:
"Mistä meidän naisten pitää voimaantua?
Lukijan mielipide | Liian moni nainen hyväksikäyttää naisvihakorttia liian kevyesti.
Olen 30 vuotta elänyt tällä maapallolla enkä ole jättänyt mitään asioita tekemättä siksi, että olen nainen, varsinkaan Suomessa.
Halusin muksuna pelata jääkiekkoa, joten aloitin jääkiekon ja pelasin 12 vuotta. Halusin matkustella, joten matkustin. Hain mihin kouluun halusin, olin sinkkuna niin kauan kuin huvitti tai seurustelin, ja tienaan saman verran kuin mieskollegani. Pukeudun ja meikkaan juuri niin kuin minua huvittaa ja harrastan mitä minua huvittaa. Välillä haaveilen kotivaimoudesta ja välillä uratykkinä olemisesta, riippuu päivästä.
Naiset ovat tasa-arvossa muiden kanssa, joten mistä ihmeestä meidän pitää voimaantua? Liian moni nainen hyväksikäyttää naisvihakorttia liian kevyesti. Tiktok on jo nyt täynnä videoita naisista, jotka vaahtoavat naisvihasta, jos on erehtynyt kritisoimaan Erika Vikmania. Jotkut tykkää, jotkut ei. Tuskinpa kyse on siitä, että hän on "nainen". Typerää."
Eikä Tommyn karmea renkutus voitti Ann-Marlenen, ihme maku on tuollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Erikalle ei lisätä mitään tanssijoita esitykseen.
Erika ei selviydy mistään koreografiasta, jo pelkkä paikasta toiseen siirtyminen UMK-lavalla oli haasteellista.
Samaa mieltä. Minusta tuossa pitää olla tanssijoita mukana.
Vierailija kirjoitti:
Puola taitaa voittaa viisut.
Laulajalla mustaa lateksia päällä, ja lisäksi vähäpukeisia miehiä tanssijoina. Lisäksi erittäin hyvä ääni.
Nyt jäi Erika toiseksi. Olisi aika lystikästä, jos Erikakin ottaisi miehiä taustalle.
Ei voita. Hyvä laulaja, mutta umpitylsä biisi. Ja puolet tanssijoista on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks soi jo radiosoitossa. Eiköhän se ole se, mihin tähtäsikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldien esitys oli hieno, mutta kyllä laulajan pitää pystyä laulamaan, oli tilanne mikä tahansa, jos on menossa kansainväliseen laulukilpailuun. Eiköhän Erika voittanut nyt nimenomaan ammattitaidolla. Ei ne Danny-vuodet menneet hukkaan, kyllä se Erika silloin imi oppeja.
Tommy Cashin Espresso Macchiato tulee saamaan saletisti hyvät pisteet. Paljon paremmat kuin 90-luvulle jämähtänyt Vikmanin schlager.
Katteli noita viisuehdokkaita, mikähän siinä on, että kun samanlaisissa vetimissä kekkuloivat kuin Erika, vain hän näyttää seksikkäältä? Taitaa se tulla ihmisestä ennemmin kuin vaatteista ja sekös meitä kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cashin Espresso Macchiato tulee saamaan saletisti hyvät pisteet. Paljon paremmat kuin 90-luvulle jämähtänyt Vikmanin schlager.
Ei voi puhua samana päivänäkään näistä biiseistä. Erikan on nerokas, toinen on, noh jääköön sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi puhua samana päivänäkään näistä biiseistä. Erikan on nerokas, toinen on, noh jääköön sanomatta.
Erikalla on hyvä biisi. Sen näkee vaan, kuinka tyytyväisenä Chisu kiehnää nyt julkisuudessa. Se mimmi tietää tehneensä hyvän biisin! Kappale kuulostaa oudolta ekalla kuuntelukerralla, sen nerokkuus aukeaa vasta toisella kuuntelukerralla, ja huumori vasta myöhemmin. Kappaleessa on kerroksia. Ja oikein odotan, että siitä tehtäisiin eri versioita Youtubeen.
Kyllä me vaan voitetaan Euroviisut tänä vuonna. Uskokaa jo.
Tuskin voitetaan. Kymmenen kärkeen voi sijoittua. Tosin epäilen sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mielipidekirjoitus liittyen Erikaan tänään HS:ssä:
"Mistä meidän naisten pitää voimaantua?
Lukijan mielipide | Liian moni nainen hyväksikäyttää naisvihakorttia liian kevyesti.
Olen 30 vuotta elänyt tällä maapallolla enkä ole jättänyt mitään asioita tekemättä siksi, että olen nainen, varsinkaan Suomessa.
Halusin muksuna pelata jääkiekkoa, joten aloitin jääkiekon ja pelasin 12 vuotta. Halusin matkustella, joten matkustin. Hain mihin kouluun halusin, olin sinkkuna niin kauan kuin huvitti tai seurustelin, ja tienaan saman verran kuin mieskollegani. Pukeudun ja meikkaan juuri niin kuin minua huvittaa ja harrastan mitä minua huvittaa. Välillä haaveilen kotivaimoudesta ja välillä uratykkinä olemisesta, riippuu päivästä.
Naiset ovat tasa-arvossa muiden kanssa, joten mistä ihmeestä meidän pitää voimaantua? Liian moni nainen hyväksikäyttää naisvihakorttia liian kevyesti. Tikto
Hellyyttävän naivi kirjoitus. Koska minulla on näin, niin on muillakin.
Jos Puolan esitystä tarkoitat niin tuohan on kamala.