Mitä lääkityksiä teillä on?
Eli mitä lääkityksiä teillä on?
Mulla Opamox 15mg kerran päivässä, sekä tarvittaessa kipuun Panacod
Kommentit (49)
Ei mitään. Ikää 46v. Bmi 22 ja alkoa tai muitakaan päihteitä en käytä. Lievää masennusta on, mutta en ole sitä diagnosoituttanut ja hoidan sen itse liikunnalla ja sopivalla ruokavaliolla. Ei ole tarkoitus vähätellä sairaita ihmisiä, on paljon sairauksia, mitä ei voi välttää omilla hyvillä valinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Noin tonni kuussa menee reseptilääkkeisiin
Ei mene. Ostat tammikuussa lääkkeet, joista maksat sen verran, että lääkekatto täyttyy. Olikohan se vajaa 600 e, sen jälkeen maksat pelkät toimituskulut, muistaakseni 2,50 e/ satsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Ostat tammikuussa lääkkeet, joista maksat sen verran, että lääkekatto täyttyy. Olikohan se vajaa 600 e, sen jälkeen maksat pelkät toimituskulut, muistaakseni 2,50 e/ satsi.
Tiesitkö että kaikki lääkkeet eivätkä kuulu maksukaton piiriin? Minä valitettavasti tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, n52
Tätä ei kysytty.
Aapee ....veetäkö minun lääkityksellä teet ...vastaa kun kysytään.
Etanoli, sombutoli, hotapulveri ja kosanderi. Liimaa haistelen kans.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, N75
Hyvä. Ei minullakaan. N74
Sertraaliini, ketiapiini, olantsapiini ja verenpainelääkkeitä.
Kolesterolilääkitys on ollut kohta kaksikymmentä vuotta. Merkit ovat vaihdelleet. Muutaman viime vuoden Rosuvastatin. Lisäksi syön Primaspania.
Paria eri injektioa menee säännölliesti.
Olen 56-vuotias nainen ja tammikuussa aloitettiin Femoston Conti ja huhtikuussa Candesartan Orion. Verenpaine siis lievästi koholla ja vaihdevuodet alkoivat nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen 56-vuotias nainen ja tammikuussa aloitettiin Femoston Conti ja huhtikuussa Candesartan Orion. Verenpaine siis lievästi koholla ja vaihdevuodet alkoivat nyt.
Saitpa pitkälle olla ilman vaihtareita. 5 kybäsenä alkoi minulla tämä hikiralli eikä viidessä vuodessakaan helpota. Edes laastareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mennyt lähes 900 euroa lääkkeiden omavastuuosuuksiin tänä vuonna, eikä lääkekatto ole vieläkään täynnä. Läheskään kaikki lääkkeet eivät kuulu korvauksen piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että kaikki lääkkeet eivätkä kuulu maksukaton piiriin? Minä valitettavasti tiedän.
Mut verotukseen voi laittaa tietyin ehdoin.
Ozempic ja losartan hydrochlorthiazide tms.
Tämäntyyppinen kysymys on myös ilkeilijöiden käytössä.
Joten siltä varalta että kysymyksella kalastellaan jonkinlaista galluppia ivailun tekemiseen "palstan naiset on hulluja ja sairaita", niin ei voi kuin sanoa:
parempia vointeja sinulle! Sisäinen huonovointi on sekin sairaus. En sano pahemmin. Parasta olisi kun ollaan hyvin sydämin.