Työpaikkatilastot ovat järkyttävää luettavaa!
https://www.iltalehti.fi/talous/a/78264a9a-1c26-481e-a6c2-7fcccf493ac4
Pahemmaksi menee koko ajan. Talvea kohti rakentaminen loppuu lähes kokonaan. Sotealueet laittaa tuhansia ihmisiä ulos ja valtion virastot samoin.
Kommentit (30)
Talvesta tulee kova. Ongelmaksi muodostuu se mikä korsi katkaisee kamelin selän.
Vierailija kirjoitti:
Talvesta tulee kova. Ongelmaksi muodostuu se mikä korsi katkaisee kamelin selän.
Vankilat on tällä hetkellä äärimmilleen täynnä. Osa rikollisista joutuu jonottamaan lusimisvuoroaan.
Onko tämä ollut hallituksen suunnitelma?
Joo, ja vammaisia henkilöitä, he tässä joutuvat eniten syrjiytyneiksi. Palkka/työosuusraha on naurettavan pieni.........kuka muka tekee työtä monta tuntia PALKATTA ?? Tuskin kukaan. Palkkaa pitää maksaa. Sama palkka sekä naisille että miehille, mukaan lukien vammaiset henkilöt. Onko tämä tasa-arvoa ? Ei ole.
Ruotsissa pikkulapsetkin työllistyy mm. palkkatappajina. Miksei Suomessa työ kelpaa? Koska saadaan pohjoismainen malli tänne?
Eikä, juurihan Riikka eilen televisiossa todisti, että hallitus on tehnyt TODENNETUSTI 80 000 uutta työpaikkaa... Uskoo ken tahtoo, useimmat eivät.
orjat luulevat olevansa voittajia. Jees
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa pikkulapsetkin työllistyy mm. palkkatappajina. Miksei Suomessa työ kelpaa? Koska saadaan pohjoismainen malli tänne?
Persut sen mallin tänne tuo ja pian varmaan saadaan omatoimisia nuoria tässäkin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko hallitus palkata näitä pikkulapsia poistamaan tukipummeja Kelan luukulta. Lainopillisesti ei tarvitsisi ketään syyttää ja saataisiin säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ollut hallituksen suunnitelma?
Eikun äänestäjien. Tarkkailepa työkavereita, jos niitä on, naapureita ja kaikkia, jotka eivät olleet Pridessä iloitsemassa.
Miksi ette perusta itse yritystä ja ryhdy töihin? kotona vain maataan ja odotetaan että joku tekisi helpon ja hyväpalkkaisen työpaikan johon mennä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette perusta itse yritystä ja ryhdy töihin? kotona vain maataan ja odotetaan että joku tekisi helpon ja hyväpalkkaisen työpaikan johon mennä.
Mä en kyllä keksi mitään yritystä millä vois pärjätä. Vai perustatko sinä ruokakaupan? Ruokaa nyt tarvii ettei kupsahda
Vierailija kirjoitti:
Eikä, juurihan Riikka eilen televisiossa todisti, että hallitus on tehnyt TODENNETUSTI 80 000 uutta työpaikkaa... Uskoo ken tahtoo, useimmat eivät.
Onko otettu politikoille noin paljon uusia avustajia?
Vierailija kirjoitti:
Ai sinne konkurssijonoon? Ihmisillä ei ole työtä eikä rahaa, pöljä.
Miksi tuoda lisää kamelikuskeja kun kunnon kuskeille ei ole töitä?
Säästöä tulee kun virastoloiset pannaan kortistoon. Halvempaa on maksaa niille tukia kuin palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua lähinnä naurattaa.
Miksi sinua naurattaa kun ihmiset kituu köyhyydessä ja työttömyydessä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, taidanpa vaikka perustaa turistikojun kauppatorille. Paitsi että typerät ulkomaalaisvihaajat ovat pilanneet Suomen maakuvan. En taidakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko otettu politikoille noin paljon uusia avustajia?
Aikuislapsia maa täynnä. Ei osata edes itse itseään elättää lapsista puhumattakaan. Olette kyllä säälittävää sakkia.
Itsekin pienituloinen ja siedän kaikkea paskaa, että saan mitättömän palkkani.
Minua lähinnä naurattaa.