Aijotko ryöstöhinnoista huolimatta tänä vuonna pakastaa mansi- taikka mustikkaa?
Kommentit (58)
Olen jo pakastanut. Keräsin itse, ei maksanut mitään. Aion kerätä vielä paljon mustikkaa, puolukkaa ja karpaloita.
Mitä ihmeen ryöstöhintoja, eihän se oo ku poimia.
Eihän se maksa mitään jos ite viittii kerätä. Ja sittenhän voi kehuskella että oli todella kalliita.
Apn aloituksen tarkoitus oli hassunhauska kirjoitusvirhe.
Mustikat noukin itse. Mansikka ei nyt niin kallista ollut kun osti ennenkuin hinnat nousi
No hyi en ymmärrä tuota pakastusvillitystä. Mansikat eivät maistuneet tuoreena miltään ja kun ne on pakastettu ja siitä sulavat niin yöks sellaisia limasia molluskoita.
Hintansa arvoisia etenkin mustikka terveysvaikutuksissaan.
Mansikoita en, koska hinta on törkeä. Mustikoita käyn itse keräämässä sen muutaman litran, minkä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se maksa mitään jos ite viittii kerätä. Ja sittenhän voi kehuskella että oli todella kalliita.
Ai mansikat?
Vierailija kirjoitti:
Hintansa arvoisia etenkin mustikka terveysvaikutuksissaan.
PItäisi syödä kilokaupalla päivittäin, että jotain terveysvaikutuksia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen ryöstöhintoja, eihän se oo ku poimia.
Missä päin sun mansikkapaikka on? Minäkin haluaisin tulla keräämään ilmaisia mansikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mansikat?
Sivusta että niin minä tein, metsämansikoita keräsin.
Käväisen Virosta ostaan koko 50€ rahalla kaljaa. Kaljassa on B-vitamiinia, joka on hyväks aivoille.
Ostin heti kun alkoi tulla myyntiin. 35 e 4 kilon laatikko.