Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV makuuhuoneessa, tason päälle vai seinälle ripustus?

Vierailija
20.08.2024 |

Kummin tekisit? Tason päällä ehkä monipuolisempi asettelumahdollisuus. Eikä tulisi tapettiin reikiä. Miten sen korkeus valitaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos luopuisit kokonaan televisiosta 

Vierailija
22/26 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeus valitaan niin, että TV:n keskikohta on hieman sinun silmiesi yläpuolella, kun olet katseluasennossa.

Voit sitä hieman testata menet sängylle ja katsot luontevan asennon, onko sitten tyynyt tai sähköllä korotettava sängyn yläpää. Ja sitten katsot mihin korkeudelle silmäsi osoittaa seinää.

Varmaan se katselukorkeus toteutuisi helpoiten sen tason kanssa. Meillä on jo valmiiksi olemassa sellainen vanha kirjakaappi jonka päälle sitä voisi mallailla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos luopuisit kokonaan televisiosta 

Ai, miksi ihmeessä? 

Vierailija
24/26 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tv on sängyn alla selällään ja sängynpohjaan tein lasi-ikkunan, patjassa pitää olla reikä ikkunan kohdalla mutta sen saa umpeen irtopalalla kun käy nukkumaan !

Vierailija
25/26 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tv on sängyn alla selällään ja sängynpohjaan tein lasi-ikkunan, patjassa pitää olla reikä ikkunan kohdalla mutta sen saa umpeen irtopalalla kun käy nukkumaan !

Ok, no meillä vaihtoehdot on tason päälle tai telineeseen seinälle. Ap

Vierailija
26/26 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on telkkari sekä olohuoneessa että makkarissa. Makkarissa on ihana katsoa vielä hetki telkkaria sängyssä juuri ennen kun nukahtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan