TV makuuhuoneessa, tason päälle vai seinälle ripustus?
Kummin tekisit? Tason päällä ehkä monipuolisempi asettelumahdollisuus. Eikä tulisi tapettiin reikiä. Miten sen korkeus valitaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Korkeus valitaan niin, että TV:n keskikohta on hieman sinun silmiesi yläpuolella, kun olet katseluasennossa.
Voit sitä hieman testata menet sängylle ja katsot luontevan asennon, onko sitten tyynyt tai sähköllä korotettava sängyn yläpää. Ja sitten katsot mihin korkeudelle silmäsi osoittaa seinää.
Varmaan se katselukorkeus toteutuisi helpoiten sen tason kanssa. Meillä on jo valmiiksi olemassa sellainen vanha kirjakaappi jonka päälle sitä voisi mallailla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos luopuisit kokonaan televisiosta
Ai, miksi ihmeessä?
Mulla tv on sängyn alla selällään ja sängynpohjaan tein lasi-ikkunan, patjassa pitää olla reikä ikkunan kohdalla mutta sen saa umpeen irtopalalla kun käy nukkumaan !
Vierailija kirjoitti:
Mulla tv on sängyn alla selällään ja sängynpohjaan tein lasi-ikkunan, patjassa pitää olla reikä ikkunan kohdalla mutta sen saa umpeen irtopalalla kun käy nukkumaan !
Ok, no meillä vaihtoehdot on tason päälle tai telineeseen seinälle. Ap
Mulla on telkkari sekä olohuoneessa että makkarissa. Makkarissa on ihana katsoa vielä hetki telkkaria sängyssä juuri ennen kun nukahtaa.
Mitäpä jos luopuisit kokonaan televisiosta