Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien satsien maistelu?

Vierailija
20.08.2024 |

Mitä ajatuksia naisessa herättää jos mies yhdynnän jälkeen maistaa tai nuolee omia satsejaan? Itse laukean monesti naiseni rinnoille ja jo pidempään on kiihottanut nuolla satsejani mutta rohkeus ei ole riittänyt. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata!

Mällit polttaa ja osoittaa että olet idiootti

Vierailija
2/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei rohkeus riittänyt vaikka monesti uhosin nuolevani naiselle orgasmin jos tulen ennen häntä mutta tulemisen jälkeen ei sitten innostanutkaan. Puhuin siitä sitten kerran puolisolleni että tulee istumaan kasvoilleni sen jälkeen kun olen tullut, sanoinpa siinä tilanteessa sitten mitä tahansa. Ja hän tuli. Sain nuolla pillun puhtaaksi. Sittemmin tullut myös mahalle ja rinnoille ja nuollut ne puhtaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen itsekin omissa nesteissäni ollutta kalua niin miksei mieskin voisi maistaa omia nesteitään?

N28

Vierailija
4/13 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän miehellä ristiriitainen juttu tuo oman satsin nuoleminen. Kiihoittuneessa tilassa välillä tekis mitä vain että saa nuolla ne. Mutta kun laukeat niin kiinnostus loppuu ainankin 10-30 minuttiin. Oon myös niinkuin tuossa ylempänä joku sanoi että kun laukean niin tulet vain naamalle. Pakottaa vetämään spegut sun muut nesteet suuhunsa. Se on mielestäni mukavan alisteinen olo. Monesti miettinyt että oma alotteisesti pienen levon jälkeen alkaisin vain nuolemaan mutta siinä mun huilatessa vaimo kerkee jo pesulle. No pitää vain puhua tästäkin..

Vierailija
5/13 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kokeilla jos tulis mahdollisuus. En kyllä kehtaa vaimolle ehdottaa mut jos hän lopuksi istuis naamalle niin sitten...

Vierailija
6/13 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo! Ens kerralla, älä kysele vaan istu ja nauti🥰😛😋

Vierailija
7/13 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin niin kiimoissani yksi päivä että nuolin yhden kuivuneen oman mälliläiskän lattialta. Tuli lattiakin puhtaaksi.

Vierailija
8/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos muijalta odotan nielemistä, niin pakkohan minunkin on sitä silloin tällöin maistaa... Ainakin tiedän maun perusteella mitä odotan häneltä.

Vierailija
9/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä runkatesani maistelen pilluni nesteitä ja squirtatessa sitä erityisesti. Olen maistanut kyllä pissaanikin.

Vierailija
10/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole spermaa naisen värkiltä maistanut , mutta omalta kämmeneltä olen nuollut.  maistuu aika neutraalilta 

Vierailija
11/13 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole spermaa naisen värkiltä maistanut , mutta omalta kämmeneltä olen nuollut.  maistuu aika neutraalilta 

Maistuu ja tuntuu aika samalta kun raaka kananmuna

Vierailija
12/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jännä juttu, itsellänikin kun tulen, niin kiinostus lopahtaa heti. Joskus kun meinaan tulla, estän sen, niin en saa orgasmia mutta spermaa tulee, niin silloin olen maistanut sitä ja joskus lauennut naisen suuhun ja heti suudellut pitkään, niin ainakin oma sperma maistuu ihan hyvälle.

Vierailija
13/13 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä runkatesani maistelen pilluni nesteitä ja squirtatessa sitä erityisesti. Olen maistanut kyllä pissaanikin.

Kuvaile miltä pissasi maistui, itse en ole koskaan pissaa maistanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi