Onko Citizen arvokello?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvokellolla tarkoitetaan? Säilyttää arvonsa tai arvo lisääntyy, oli sitten 50€ tai 50k€ kello, vai että oli kallis ostettaessa ja on vieläkin, vaikka rahallinen arvo onkin laskenut?
Ap:n mielikuvasta on vain kysymys. Ei ole täsmennetty tarkoitetaanko arvolla laatua vai hinnan mahdollista nousua vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää, mikä on halvin arvokellomerkki?
TAG Heuer, mutta se on junttien arvokello.
Tagi sopii kyllä "suomalaiseen makuun", jos tiedätte mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lapsena Citizen-kello ja olen perheestä, jossa 3 lasta ja vanhemmat nukkuivat samassa makkarissa ja asuntoon ei kuulunut kylpyhuonetta. Pihasauna kerran viikossa. Päättele siitä.
Ei tuosta voi päätellä muuta kuin sinun ennakkoluulojasi. Mieti sitä.
Citicen on sellainen ei hirveän kallis peruskello. Kiva jos toimii mutta tuskin mikään ikuinen, ja tuskin kukaan vilkaisee kelloasi toista kertaa jos tuollaisen ranteessasi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Citicen on sellainen ei hirveän kallis peruskello. Kiva jos toimii mutta tuskin mikään ikuinen, ja tuskin kukaan vilkaisee kelloasi toista kertaa jos tuollaisen ranteessasi näkee.
Ei täällä kukaan vilkuile mitään muitakaan kelloja, koska on sen verran harvinainen harrastus.
Mitä arvokellolla tarkoitetaan? Säilyttää arvonsa tai arvo lisääntyy, oli sitten 50€ tai 50k€ kello, vai että oli kallis ostettaessa ja on vieläkin, vaikka rahallinen arvo onkin laskenut?