Lihashuoltovasaralla orgasmi
En tiedä onko yleistäkin naisten keskuudessa, mutta ilmeisen kokeilemisen arvoinen juttu. Eilen illalla kokeilin vaimon pohkeita sellaisella hieroa pitkän juoksulenkin jälkeen, kun on niitä valitellut. Hän oli sohvalla puoli istuvassa asennossa ja jalat hieman haarallaan kannatin jalkaa vuoron perään ja hieroin alapuolelta. Kun oli valmista, leikillään tulin ylemmäs ja hän aavisteli pahaa, nosti polvet koukkuun ja reidet yhteen. Kutkuttelin yläpuolelta kuitenkin naureskellen ja hän ensin, että lopeta nyt. Samalla kuitenkin raotti hieman jalkojaan, että pääsin lähemmäs. Pari kertaa kuului, että lopeta nyt, mutta jalat hieman aukesi enemmän. Sitten säikähdin, että tuliko itku, kun parahti. Äkkiä tajusin että tulikin ihan jotain muuta, kuin itku😅 Perkele varmaan 40sec ja kuitenkin trikoot ja pikkaritkin jalassa. Väitän, että oli nopeampi, kun sätisfäieri. Sanoi vain, että se vaan tuli täysin puskista ja yllättäen.
Onko muilla kokemuksia?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen yleisurheilija nainen. Olin kerran mahallani ja mun koutsi hieroi sillä pohkeita, kun yhtäkkiä laittoi sen haaroihin, vaikka tuli ihan yllätyksenä, niin laukesin siihen hierontapöydälle.
Tulit raiskatuksi siihen pöydälle!
Joo, ihan varmasti kun laukesin siihen!!
Tulit raiskatuksi siihen pöydälle!