Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihashuoltovasaralla orgasmi

Vierailija
19.08.2024 |

En tiedä onko yleistäkin naisten keskuudessa, mutta ilmeisen kokeilemisen arvoinen juttu. Eilen illalla kokeilin vaimon pohkeita sellaisella hieroa pitkän juoksulenkin jälkeen, kun on niitä valitellut. Hän oli sohvalla puoli istuvassa asennossa ja jalat hieman haarallaan kannatin jalkaa vuoron perään ja hieroin alapuolelta. Kun oli valmista, leikillään tulin ylemmäs ja hän aavisteli pahaa, nosti polvet koukkuun ja reidet yhteen. Kutkuttelin yläpuolelta kuitenkin naureskellen ja hän ensin, että lopeta nyt. Samalla kuitenkin raotti hieman jalkojaan, että pääsin lähemmäs. Pari kertaa kuului, että lopeta nyt, mutta jalat hieman aukesi enemmän. Sitten säikähdin, että tuliko itku, kun parahti. Äkkiä tajusin että tulikin ihan jotain muuta, kuin itku😅 Perkele varmaan 40sec ja kuitenkin trikoot ja pikkaritkin jalassa. Väitän, että oli nopeampi, kun sätisfäieri. Sanoi vain, että se vaan tuli täysin puskista ja yllättäen. 

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hyvin tehokas orgasmikone. Voihan siihen laittaa dildonkin...

Vierailija
2/22 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvin toimii.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakeli kun oli muija niin perustyylin nainen ettei kyllä tuollaisia antanut kokeilla. Olen kateellinen. Valot pois, nopeesti orgasmi ja käänsi selän. Olisi kiva leikkiä just tuolleen mutta eipä antanut edes sormella kosketella jalkoväliin. Saakeli

Vierailija
4/22 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakeli kun oli muija niin perustyylin nainen ettei kyllä tuollaisia antanut kokeilla. Olen kateellinen. Valot pois, nopeesti orgasmi ja käänsi selän. Olisi kiva leikkiä just tuolleen mutta eipä antanut edes sormella kosketella jalkoväliin. Saakeli

Saakeli kun olis just tuommonen muija eikä mikään vihervasemmistolainen seskimaanikko, jolle pitää olla kaikki lelut ja pelit ennen kuin tulee!

Vierailija
5/22 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto mainittu, persulla meni ihon alle.

Vierailija
6/22 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lelu mitä on! Statisfryerit sun muut on ihan onnettomia tekeleitä lihasvasaraan verrattuna.

Vierailija
7/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen yleisurheilija nainen. Olin kerran mahallani ja mun koutsi hieroi sillä pohkeita, kun yhtäkkiä laittoi sen haaroihin, vaikka tuli ihan yllätyksenä, niin laukesin siihen hierontapöydälle.

Vierailija
8/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen entinen yleisurheilija nainen. Olin kerran mahallani ja mun koutsi hieroi sillä pohkeita, kun yhtäkkiä laittoi sen haaroihin, vaikka tuli ihan yllätyksenä, niin laukesin siihen hierontapöydälle.

Palstalle on tiensä löytänyt näköjään urheiluhullu, joka esiintyy milloin minäkin naispuolisena "urheilijana". On pikajuoksijatyttöä, entistä yleisurheilijaa ja mitä vielä. Ja aina on kaikenlaisia odottamattomia sattumuksia seksin saralla.

No, mikäs siinä. Onhan se sekin tapa fantasioida.

Vierailija
9/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla käytännössä kannattaa kokeilla, ilmeisesti melko pienellä teholla jne. nyt vinkit jakoon

Vierailija
10/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vasaroita jaetaan ilmaiseksi Persujen puoluekokouksessa..😁😁😁😁

Vierailija
11/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuolla käytännössä kannattaa kokeilla, ilmeisesti melko pienellä teholla jne. nyt vinkit jakoon

Sanoisin että alaviistoon pimpulan päällä suristin sillä, silleen että se siis suristaa epäsuorasti. Tuskin tuntuu hyvälle takoa kohtisuoraan. Samaan suuntaan, kun esinahka liikkuu, tuntui myös aika kivalle frenulumin kohdalla😂 molemmat kakkosteholla, tossa niitä alueita on kaksi. Ykkösellä ei saa samanlaista värinää aikaiseksi.

Olen tuon aloituksen kirjoittaja.

Vierailija
12/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aloittaa silleen et vasara on vähän niinkuin sivuttain ja ihan vähän hivelee pienellä teholla. Siitä voi sitten jatkaa miltä tuntuu. 

Vierailija
13/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä kävi samalla tavalla, kun vaimolle vähän vasaraa ryhdyttiin kokeilemaan ja leikilläni haaroväliin varovasti sitä tarjosin. Näytti kelpaavan ja ei mennyt muuten kauaa, kun piti jo huulia purra :) Ilmeisen tehokas laite siis kaikin puolin!

Vierailija
14/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samanlainen. Aina kaikkeen uuteen on vastauksena EI. Joskus yrittänyt lihasvasarallakin lähestyä erogeenisiä alueita mutta aina on tullut erittäin jyrkkä kielto vaikka tiedän, että jos kerran antaisi kokeilla niin sen jälkeen saisi aina tehdä. Mistäkö tiedän tämän? Siitä kun hän käyttää yksinään salaa hyvin samantyylisiä leluja. 

Vierailija
15/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalle on tiensä löytänyt näköjään urheiluhullu, joka esiintyy milloin minäkin naispuolisena "urheilijana". On pikajuoksijatyttöä, entistä yleisurheilijaa ja mitä vielä. Ja aina on kaikenlaisia odottamattomia sattumuksia seksin saralla.

Tulit taas todistaneeksi, että nainen on naiselle susi.

Vierailija
16/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihashuoltovasarat ovat aivan liian voimakkaita hävyn alueella, säädöistään huolimatta. Yhtälailla poravasarat.

Kovasorminen käsittelykin voi vaurioittaa klitorista.

Vierailija
17/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulit taas todistaneeksi, että nainen on naiselle susi.

Eiköhän noissa viesteissä puhuttu ihan mies miehelle.

Vierailija
18/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kirjoittaja on joku joka ei suostu uskomaan, että urheilijat on todella kiimaisia. Varmaan viaton maailmankuva on nyt järkkynyt, kun katselet niitä kisoissa ja et suostu uskomaan, että ne rietastelee sängyssä. Varmasti paljon aktiivisempia kuin tavan tallaajat, hormonit valloillaan ja täydelliset toimivat vartalot. Yritä päästä nyt yli tästä!!

Vierailija
19/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko "Lihashuoltovasaralla orgasmi" on harhaanjohtava. Rehellinen otsikko olisi "Miehen operoimalla lihashuoltovasaralla orgasmi naiselle".

Nainen tarvitseen hartaaseen toimitukseen miehen osallistumisen, vain silloin naisen erogeeniset alueet syttyvät.

Vierailija
20/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kirjoittaja on joku joka ei suostu uskomaan, että urheilijat on todella kiimaisia. Varmaan viaton maailmankuva on nyt järkkynyt, kun katselet niitä kisoissa ja et suostu uskomaan, että ne rietastelee sängyssä. Varmasti paljon aktiivisempia kuin tavan tallaajat, hormonit valloillaan ja täydelliset toimi

Eihän siinä väitetä, että urheilijat eivät tykkäisi seksistä siinä missä muutkin. Ainoastaan sen ylle heitetään vähän epäilyksen varjoa, että urheilijanaiset pyörisivät sankoin joukoin seksipalstalla tarjoilemassa päiväunia katsomoiden setämiehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme