Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia, jotka ei saa tarpeeksi seksiä tai seksiä on muuten

Vierailija
19.08.2024 |

erittäin harvoin.

Täällä mies, jota panettaisi selkeästi useammin kuin omaa puolisoa.

Jakke 45v

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi sanoa että minä. Aviomieheni ei ole ollut kiinnostunut minusta lähes neljään vuoteen siinä mielessä. Eroamaanhan hän ei tietenkään ole suostuvainen. N50

Täällä olisi aikuinen mies kiinnostunut sinusta salaisesti.

Kerro jotain itsestäsi.

Olen kanssasi samassa tilanteessa, seksiä ei ole ollut yli kahteen vuoteen avoliitossamme. Laitatko sähköpostiosoitteesi, niin jutellaan lähemmin.

M60

Mistäpäin olet? Minulla on aika melko kortilla, siksi kysyn.

Etelä-Pohjanmaalla olen, miss

Välimatkaa on liikaa. Tsemppiä sinulle kuitenkin.

Vierailija
22/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei yhdyntää yli kahteen vuoteen. Perhettä en aio hajottaa kun vielä kouluikäisiä lapsia. Minua panettaa koko ajan, miehellä halut täysin kadonneet eikä seiso enää. Ainakaan minun kanssani. No, olen saanut luvan käydä vieraissa kun ei kotona onnistu, mutta en ole vielä käyttänyt tätä lupaa. Heti kun jostain löytyy mies jonka kanssa kemiat kohtaa, aion antaa palaa täysillä. Netistä en lähde etsimällä etsimään, tulee vastaan livenä jos tulee.

N47

Sinullahan on erikoinen mies, kun vaimolla on F-kupin rinnat ja hyvä vartalo ja miestä ei vaan kiinnosta. Miten olisi masturbointi, helpottaisiko se panetusta. Naisethan eivät aina saa orgasmia yhdynnässä, mutta masturboidessa yleensä aina saavat. Tyydytä itseäsi vaikka joka päivä ja laikaise itsesi ihanaan orgasmiin vaikka kaksi kertaa päivässä, jos se helpottaa panetusta. Ja käytä dildoa, jos haluat tuntea jotain sisälläsi. Haluan tällä sanoa sitä, että ei se miesten kanssa olo aina niin auvoista ole, mutta itsetyydytys ei petä koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kymenlaakson suunnalla puutteessa elävää naista joka kaipaisi miestä silloin tällöin?

M57

Vierailija
24/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinä avoimen suhteen mies vastauksestasi! Juuri tällaisia käytännön asioita olen miettinytkin. Parisuhteemme ja elämäntilanteemme mahdollistaisi ulkopuolisen seksisuhteen. Olen aika paljon pois työn merkeissä ja muitakin omia menoja on jo nyt paljon. Ei miestäni kiinnosta missä menen, ei kysele perään. En usko että raportoisin panoistani hänelle. Voisin sanoa, että olen löytänyt tyypin, jonka kanssa harrastaa seksiä tarvittaessa, se riittäköön.

Ensisijaisesti haluaisin etsiä samankaltaisessa tilanteessa olevan miehen joka ei saa kotoa seksiä, mutta ero ei ole tällä hetkellä vaihtoehtona.

N47

Ok, tässä se "avoimen suhteen mies". Olen Varsinais-Suomesta. Jos haluat enemmän kysellä tai jutella, minulla on sähköposti Bbbossu@mail.com, näissä jutuissa on vertaistuki ihan hyvästä.

Vaimollani on työmatkoja Hesaan, ja hänellä on siellä vakihoito. Säännölliset työmatkat on siitä hyvä. Se mies pettää vaimoaan. Me ollaan kuitenkin salassa minun partnerini kanssa, eli kukaan ulkopuolinen ei tiedä avoimesta suhteesta, joten pitää aina tavata kuitenkin salassa.

Vierailija
25/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö seuranhakuun ole ihan omat palstat.

M45

Vierailija
26/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö seuranhakuun ole ihan omat palstat.

M45

On tosiaan myös siihen erikoistuneita palstoja näiden yleisten lisäksi.

Vierailija
27/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyydytän itseäni useammankin kerran päivässä, silti haluan lisää ja lisää. Jospa joskus löytäisin jonkun, joka panisi ja panisi mua. Saisinkohan silloinkaan tarpeeksi?

Vierailija
28/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsetyydytys ole sama asia kuin tuntea sellaista kiihkoa ja himoa, että haluaa jotain miestä niin että koko alapää valuu ja sykkii ja vatsassa myllertää ja kuohuaa perhosia. Ja tuntea, että on myös itse haluttu ja himoittu. Niin että miehellä seisoo kun on kanssani. Kaipaan myös ihan pelkästään ihokosketusta, niin että joku silittäisi minua ja minä tuntisin jonkun lämpimän ihon omissa sormissani. Haistaisin miehen tuoksun. Tällaisia juttuja tarvitsisin, näihin ei masturbointi auta.

Vierailija
29/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tyydytän itseäni useammankin kerran päivässä, silti haluan lisää ja lisää. Jospa joskus löytäisin jonkun, joka panisi ja panisi mua. Saisinkohan silloinkaan tarpeeksi?

Tykkäisitkö jos nuolisin ensialkuun muutaman orkun sinulle ja sitten pantais?

Vierailija
30/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei yhdyntää yli kahteen vuoteen. Perhettä en aio hajottaa kun vielä kouluikäisiä lapsia. Minua panettaa koko ajan, miehellä halut täysin kadonneet eikä seiso enää. Ainakaan minun kanssani. No, olen saanut luvan käydä vieraissa kun ei kotona onnistu, mutta en ole vielä käyttänyt tätä lupaa. Heti kun jostain löytyy mies jonka kanssa kemiat kohtaa, aion antaa palaa täysillä. Netistä en lähde etsimällä etsimään, tulee vastaan livenä jos tulee.

N47

No missä me tavataan?

M49

Vierailija
31/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, miehiä riittää, valinnan vaikeutta. Osa hyviä seksissä joista ihat nautinnot. Monelle miehelle sopii tapailua näissä merkeissä. Annetaan Penan rasvalla pyöräänsä, ehkä sekin jokin nautinto, minä kuitenkin nautin läheisyydestä, seksissä. Turha valitella, ihan itse voi tehdä asialle jotain. 

Vierailija
32/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ponttisi, tuohon ei masturbointi auta. En minäkään ole liiemmin seksiä saanut ja läheisyyttä, mutta kyllä itsensä tyydyttäminen ja varsinkin laikeaminen ihanaan orgasmiin on aina hetkellisesti. auttanut.

Tsempppiä vaa sinulle. 

Vierailija
33/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

No missä me tavataan?

M49

Ai että kun vähän jo houkuttelisi, mutta niin kuin sanoin, netissä en lähde sopimaan sokkotreffejä. Olisi karmea tilanne jos tavattaisi sillä ajatuksella että nyt pannaan menemään, eikä kumpikaan sitten haluaisi toista yhtään tai pitäisi vähääkään haluttavana. Kyllä se kemia ja halu täytyy kokea ensin livenä, ennen kuin aletaan seksiä suunnittelemaan.

N47

Vierailija
34/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole ongelmia saada seksiä halutessaan. Turha ketju.

Vierailija
35/35 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itsetyydytys ole sama asia kuin tuntea sellaista kiihkoa ja himoa, että haluaa jotain miestä niin että koko alapää valuu ja sykkii ja vatsassa myllertää ja kuohuaa perhosia. Ja tuntea, että on myös itse haluttu ja himoittu. Niin että miehellä seisoo kun on kanssani. Kaipaan myös ihan pelkästään ihokosketusta, niin että joku silittäisi minua ja minä tuntisin jonkun lämpimän ihon omissa sormissani. Haistaisin miehen tuoksun. Tällaisia juttuja tarvitsisin, näihin ei masturbointi auta.

Onhan se niin, ettei rakastelua korvaa masturbointi, sen verran olen itsekin ollut puutteessa. Se läheisyys ja makailu jälkeen päin, jännitys kun etenee intiimiksi. Oman genitaalin kanssa ei ole samaa

-avoin mies-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme