Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia, jotka ei saa tarpeeksi seksiä tai seksiä on muuten

Vierailija
19.08.2024 |

erittäin harvoin.

Täällä mies, jota panettaisi selkeästi useammin kuin omaa puolisoa.

Jakke 45v

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä

Vierailija
2/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sanoa että minä. Aviomieheni ei ole ollut kiinnostunut minusta lähes neljään vuoteen siinä mielessä. Eroamaanhan hän ei tietenkään ole suostuvainen. N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi sanoa että minä. Aviomieheni ei ole ollut kiinnostunut minusta lähes neljään vuoteen siinä mielessä. Eroamaanhan hän ei tietenkään ole suostuvainen. N50

Saanko tiedustella miksi alapeukutit tätä kertomaani faktaa?

Vierailija
4/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ei yhdyntää yli kahteen vuoteen. Perhettä en aio hajottaa kun vielä kouluikäisiä lapsia. Minua panettaa koko ajan, miehellä halut täysin kadonneet eikä seiso enää. Ainakaan minun kanssani. No, olen saanut luvan käydä vieraissa kun ei kotona onnistu, mutta en ole vielä käyttänyt tätä lupaa. Heti kun jostain löytyy mies jonka kanssa kemiat kohtaa, aion antaa palaa täysillä. Netistä en lähde etsimällä etsimään, tulee vastaan livenä jos tulee.

N47

Vierailija
5/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko naiset eroamiseenkin miehen luvan?

Vierailija
6/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, mutta toinen osapuoli voi tehdä erosta hyvinkin hankalan. 

Vierailija
7/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän se nyt kaikkein oleellisimpaan asiaan tässä tartuit. Mutta niinhän miesloukkaantujat tekevät.

Vierailija
8/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei yhdyntää yli kahteen vuoteen. Perhettä en aio hajottaa kun vielä kouluikäisiä lapsia. Minua panettaa koko ajan, miehellä halut täysin kadonneet eikä seiso enää. Ainakaan minun kanssani. No, olen saanut luvan käydä vieraissa kun ei kotona onnistu, mutta en ole vielä käyttänyt tätä lupaa. Heti kun jostain löytyy mies jonka kanssa kemiat kohtaa, aion antaa palaa täysillä. Netistä en lähde etsimällä etsimään, tulee vastaan livenä jos tulee.

N47

Noin 0-5 vuotta aikaa löytää livenä. Tuskin löydät. Sitten huomaat vaihtarioireitten ilmaantuessa että miksi ihmeessä etsin yhtään mitään kun eihän tuo huvita enää itseäsikään. Sen jälkeen elämä soljuu tyynen rauhallisesti ristikoita täytellen ja kasvimaata hoitaen ja telkkaria katsellen sen saman tutun ja turvallisen ukon kanssa. Ei tarvitse stressata seksistä kun ei kiinnosta kumpaakaan.

Vierailija
9/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Noin 0-5 vuotta aikaa löytää livenä. Tuskin löydät. Sitten huomaat vaihtarioireitten ilmaantuessa että miksi ihmeessä etsin yhtään mitään kun eihän tuo huvita enää itseäsikään. Sen jälkeen elämä soljuu tyynen rauhallisesti ristikoita täytellen ja kasvimaata hoitaen ja telkkaria katsellen sen saman tutun ja turvallisen ukon kanssa. Ei tarvitse stressata seksistä kun ei kiinnosta kumpaakaan.

&nb

No sittenhän tuo menee ihan hyvin. Etsin seksisuhteen 0-5 vuoden ajaksi. Sitten kun seksi ei enää kiinnosta, jatkan oman äijän kanssa ristikoiden täyttelyä hautaan asti.

Tai sitten se menee niin, että eroan miehestäni sitten kun lapset on lähteneet maailmalle. Oli seksisuhdetta tai ei.

N47

Vierailija
10/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Enää ei puutu kuin se seksisuhde...

Nyt kun sinulla on lupa käydä vieraissa, niin herää kysymys mikset ole jo käynyt. Vastaus on se ettei sitä seksisuhdettakaan perustavis ihan noin vain löydä, ei edes nainen. Kuten kerroit, netistä et lähde etsimällä etsimään. Okei. Jos taas odottaa että tuossa iässä joku sopiva noin vain yks- kaks tupsahtaa vastaan, niin voi joutua odottamaan pitkäänkin. Sillä, jos sinulla olisi joku sopiva tiedossa valmiina, olisit jo käyttänyt lupa- optiosi.

Vierailija
11/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen nyt vasta viime aikoina kriiseillyt tämän asian kanssa. En ole aiemmin etsinyt seksiseuraa tai ajatellut vakavasti seksisuhdetta. Nyt alan olla sen verran puutteessa että täytyy tehdä jotain. Ja tämä 'lupa' mieheltäni on tullut nyt vasta tänä kesänä. En ole koskaan pettänyt.

Uskoisin kyllä löytäväni seksiseuraa. Mulla on valttikorttina hyvät ja isot F-kupin tissit ja naisellinen, seksiiin oikein hyvin sopiva vartalo, joka on aina herättänyt baarissa kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Meikkaan huolellisesti ja käytän vartalonmyötäisiä vaatteita jne.

Äkkiseltään tulee mieleen kolme eri piireistä tuttua miestä, joissa voisi olla potentiaalia ja jotka ovat ilmaisseet jollain tavalla pientä seksuaalista kiinnostusta jossain vaiheessa. Yhdellä näistä tiedän olevan haluton vaimo, avautui kerran kännipäissään. Eiköhän meitä puutteessa olevia löydy, täytyy vaan ottaa rohkeasti asia esiin jos näyttää siltä että on pientäkin flirttiä jonkun kanssa.

Vierailija
12/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hep. Haluaisin vaikka päivittäin, mies haluaa kerran viikossa lauantaisin saunan jälkeen. Joskus venyy kahteenkin viikkoon jos en ole saunailtana kotona tai on menkat.

Vierailija
13/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hep. Haluaisin vaikka päivittäin, mies haluaa kerran viikossa lauantaisin saunan jälkeen. Joskus venyy kahteenkin viikkoon jos en ole saunailtana kotona tai on menkat.

Missä tavataan? Minun vaimolle ei seksi tärkeää, vois kuulemma lopettaa kokonaan harrastamisen.

Vierailija
14/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi aikuinen mies kiinnostunut sinusta salaisesti.

Vierailija
15/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain itsestäsi.

Vierailija
16/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen nyt vasta viime aikoina kriiseillyt tämän asian kanssa. En ole aiemmin etsinyt seksiseuraa tai ajatellut vakavasti seksisuhdetta. Nyt alan olla sen verran puutteessa että täytyy tehdä jotain. Ja tämä 'lupa' mieheltäni on tullut nyt vasta tänä kesänä. En ole koskaan pettänyt.

Uskoisin kyllä löytäväni seksiseuraa. Mulla on valttikorttina hyvät ja isot F-kupin tissit ja naisellinen, seksiiin oikein hyvin sopiva vartalo, joka on aina herättänyt baarissa kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Meikkaan huolellisesti ja käytän vartalonmyötäisiä vaatteita jne.

Äkkiseltään tulee mieleen kolme eri piireistä tuttua miestä, joissa voisi olla potentiaalia ja jotka ovat ilmaisseet jollain tavalla pientä seksuaalista kiinnostusta jossain vaiheessa. Yhdellä näistä tiedän olevan haluton vaimo, avautui kerran kännipäissään. Eiköhän meitä puutteessa olevia löydy, täytyy vaan ottaa rohkeasti asia esiin jos näyttää siltä ett

Vaimon kanssa ollaan avoimessa suhteessa, aloitettiin keväällä. Olen seuraa etsinyt aktiivisesti muutaman kuukauden anonyyminä netissä, ja sainkin pariin naiseen kontaktin. Toinen taitaa jäädä pysyväksi ystävättäreksi. En ole varsinaisesti puutteessa kotonakaan, mutta mukavahan tämäkin on, jos pää kestää. Tunnepuolella voi kuitenkin olla vaikeaa pitää homma tasapainossa. Sinulla ehkä helpompaa, jos ei teillä ole miehesi kanssa seksielämää lainkaan. Eihän ole tarkoitus, että puoliso jää paitsi mitään, muuten on kohta ero lähellä.

Minun oli alkuun vaikeaa hypätä naisesta toiseen. Kommunikaatio täytyy miettiä. Kerrotaanko aina, kun on tapaaminen? Etukäteen vai jälkikäteen? Mitä tehdään, kun kalenteriin ilmaantuu yllättäviä viikonloppumenoja? Miehesi voi helposti loukkaantua ja pahoittaa mielensä, jos hän kokee, ettei häntä kunnioiteta. Tavataanko hotellissa tai miehen luona yön yli vai pannaanko äkkiä salaa autossa tai ollaanko hotellissa vain pari tuntia töiden jälkeen. Ei ole aina helppo sovittaa yhteen kahden kiireisen ihmisen kalentereja. Sukupuolitautitestit voi tehdä itsetesteinä netistä tilaamalla. Minun kumppanini on naimisissa ja hommaan on lupa, mutta jos olet sinkkumiehen kanssa, ne alkaa helposti vaatia lisää, muutakin kuin seksiä.

Vierailija
17/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain itsestäsi.

Olen kanssasi samassa tilanteessa, seksiä ei ole ollut yli kahteen vuoteen avoliitossamme. Laitatko sähköpostiosoitteesi, niin jutellaan lähemmin.

M60

Vierailija
18/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinä avoimen suhteen mies vastauksestasi! Juuri tällaisia käytännön asioita olen miettinytkin. Parisuhteemme ja elämäntilanteemme mahdollistaisi ulkopuolisen seksisuhteen. Olen aika paljon pois työn merkeissä ja muitakin omia menoja on jo nyt paljon. Ei miestäni kiinnosta missä menen, ei kysele perään. En usko että raportoisin panoistani hänelle. Voisin sanoa, että olen löytänyt tyypin, jonka kanssa harrastaa seksiä tarvittaessa, se riittäköön.

Ensisijaisesti haluaisin etsiä samankaltaisessa tilanteessa olevan miehen joka ei saa kotoa seksiä, mutta ero ei ole tällä hetkellä vaihtoehtona.

N47

Vierailija
19/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain itsestäsi.

Olen kanssasi samassa tilanteessa, seksiä ei ole ollut yli kahteen vuoteen avoliitossamme. Laitatko sähköpostiosoitteesi, niin jutellaan lähemmin.

M60

Mistäpäin olet? Minulla on aika melko kortilla, siksi kysyn.

Vierailija
20/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain itsestäsi.

M60

Mistäpäin olet? Minulla on aika melko kortilla, siksi kysyn.

Etelä-Pohjanmaalla olen, missäpäin sinä olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä