Mistä maasta työpaikkasi ulkomaalaiset työntekijät ovat kotoisin?
Mun työpaikalla on kaksi venäläistä työntekijää, jotka ovat jo yli 20v asuneet Suomessa, joten he puhuvat ihan täydellistä suomea. Mulla on myös toinen työpaikka ja siellä on työntekijöitä Filippiineiltä, Venäjältä, Keniasta ja Egyptistä.
Kommentit (31)
Ruotsista, Tanskasta, Ranskasta, Saksasta, Senegalista, Puolasta, Romaniasta.
Asun Lontoossa ja mun duunipaikan ulkkikset on kotoisin ainakin seuraavista maista (kaikkien alkuperää en tietenkään tiedä)
Suomi, Ruotsi, Nigeria, Intia, Bangladesh, Pakistan, Jamaica, Trinidad, Italia, Portugal, Espanja, Unkari, Puola, Etelä-Afrikka, Bulgaria, Romania, Saksa, USA, Kanada, Kolombia, Israel, Venäjä, Ukraina, Irlanti, Hong Kong, Singapore, Taiwan, Sri Lanka, St Martin, Bahrain, Ranska, Uusi-Seelanti, Australia (+ Norfolk Island), Zimbabwe...
Ranska, Belgia, Portugali, Liettua ja Romania.
Thaimaalaiset ja burmalaiset hyvin edustettuina, muutama venäläinen. Siivousala.
Suomesta pelkästään, ja onneksi niin.
En oo hiiri työntekijä vaan alfa yrittäjä niin ei ole eikä tule jamaleita töihin se on jämpti
Vierailija kirjoitti:
Asun Lontoossa ja mun duunipaikan ulkkikset on kotoisin ainakin seuraavista maista (kaikkien alkuperää en tietenkään tiedä)
Suomi, Ruotsi, Nigeria, Intia, Bangladesh, Pakistan, Jamaica, Trinidad, Italia, Portugal, Espanja, Unkari, Puola, Etelä-Afrikka, Bulgaria, Romania, Saksa, USA, Kanada, Kolombia, Israel, Venäjä, Ukraina, Irlanti, Hong Kong, Singapore, Taiwan, Sri Lanka, St Martin, Bahrain, Ranska, Uusi-Seelanti, Australia (+ Norfolk Island), Zimbabwe...
Mikä ala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Rahoitusala
Mun työpaikalla on venäläisiä, jotka ovat tosi pitkään asuneet Suomessa.