Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä maasta työpaikkasi ulkomaalaiset työntekijät ovat kotoisin?

Vierailija
19.08.2024 |

Mun työpaikalla on kaksi venäläistä työntekijää, jotka ovat jo yli 20v asuneet Suomessa, joten he puhuvat ihan täydellistä suomea. Mulla on myös toinen työpaikka ja siellä on työntekijöitä Filippiineiltä, Venäjältä, Keniasta ja Egyptistä.

Kommentit (31)

21/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on venäläisiä, jotka ovat tosi pitkään asuneet Suomessa.

Vierailija
22/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista, Tanskasta, Ranskasta, Saksasta, Senegalista, Puolasta, Romaniasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa ja mun duunipaikan ulkkikset on kotoisin ainakin seuraavista maista (kaikkien alkuperää en tietenkään tiedä)

Suomi, Ruotsi, Nigeria, Intia, Bangladesh, Pakistan, Jamaica, Trinidad, Italia, Portugal, Espanja, Unkari, Puola, Etelä-Afrikka, Bulgaria, Romania, Saksa, USA, Kanada, Kolombia, Israel, Venäjä, Ukraina, Irlanti, Hong Kong, Singapore, Taiwan, Sri Lanka, St Martin, Bahrain, Ranska, Uusi-Seelanti, Australia (+ Norfolk Island), Zimbabwe... 

Vierailija
24/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta. Asun itse ulkomailla.

Vierailija
25/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska, Belgia, Portugali, Liettua ja Romania. 

Vierailija
26/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalaiset ja burmalaiset hyvin edustettuina, muutama venäläinen. Siivousala.

Vierailija
27/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta pelkästään, ja onneksi niin.

Vierailija
28/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo hiiri työntekijä vaan alfa yrittäjä niin ei ole eikä tule jamaleita töihin se on jämpti

Vierailija
29/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia

Vierailija
30/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Lontoossa ja mun duunipaikan ulkkikset on kotoisin ainakin seuraavista maista (kaikkien alkuperää en tietenkään tiedä)

Suomi, Ruotsi, Nigeria, Intia, Bangladesh, Pakistan, Jamaica, Trinidad, Italia, Portugal, Espanja, Unkari, Puola, Etelä-Afrikka, Bulgaria, Romania, Saksa, USA, Kanada, Kolombia, Israel, Venäjä, Ukraina, Irlanti, Hong Kong, Singapore, Taiwan, Sri Lanka, St Martin, Bahrain, Ranska, Uusi-Seelanti, Australia (+ Norfolk Island), Zimbabwe... 

Mikä ala?

Vierailija
31/31 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala?

Rahoitusala