Nostalgiaketju! Mitä teit vuonna 1992?
Itse olin ala-asteella, katselin Kauniita ja rohkeita, minulla oli tarrakirja. Elämä oli helppoa ja mukavaa.
Kommentit (68)
Pääsin armeijasta keväällä, aloitin opiskelun syksyllä.
Alettiin olee kimpassa mimmin kanssa joka asui asuntolassa Antti Korpin tiellä Koskelassa.
Kivoja muistoja!
Vierailija kirjoitti:
Alettiin olee kimpassa mimmin kanssa joka asui asuntolassa Antti Korpin tiellä Koskelassa.
Kivoja muistoja!
AKT! Eli Savolaisen Osakunnan!
Eikö Kauniit ja rohkeat tullut tosiaan Suomessa televisioon vuonna 1992? Muistan miten kaikki kadut olivat tyhjiä, kun ohjelma oli telkkarissa.
Opiskelun ohessa loppuvuodesta tuli 18v täyteen, ajoin kortin ja hankin auton.
Sama kuin ap:lla, paitsi tarrakirjan sijaan keräsin jääkiekkokortteja. Harrastin kalastusta ja minulla oli autotallibändi. Elämä oli vapaata ja helppoa. Kaipuu takaisin on kova.
Olin toista vuotta amiksessa. Kesätöissä raksalla sähkärinä. Nirvana oli kova bändi. Isä kuoli viikkoa ennen juhannusta mikä veti mielen aika mustaksi.
Ei meitsi ollu viel maisemissa,synnyin 12 vuotta myöhemmin.
Pääsin linnasta syksyllä 92. Onneksi elämä vei parempaan suuntaan ja ei ole toista kertaa tarvinnut linnassa olla.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin linnasta syksyllä 92. Onneksi elämä vei parempaan suuntaan ja ei ole toista kertaa tarvinnut linnassa olla.
Hienoa!
Olin 11v. eli ihan tavallista koulunkäyntiä ja heppatallilla oloa.
Olin yläasteella, koulukiusattu. Hirveää aikaa.
olin ylä-asteella koulussa ja kävin illalla salaa pussailemassa yhen saman ikäisen tytön kanssa.mut sit lähti toiseen kouluun enkä ole enään nähnyt.
Täytin 17v, tutustuin mieheeni, muutin kotoa, aloitin opiskelut.
Tehtiin sukupolvenvaihdos maatilalla.
Yritin palata äitiyslomien ja hoitovapaiden jälkeen päivätöihin, mutta nuorempi lapsi sairasti niin paljon että otin tarhasta pois ja aloin tehdä käännöstöitä freelancerina. Paras päätös ikinä.
elämäni rakkaus syntyi