Ärsyttääkö teitä mikään neutraali asia äidissänne?
En ymmärrä, miksi äitini ärsyttää minua sinänsä neutraalissa asiassa: esim. hän koko ajan kommentoi, kun ajamme autolla, ja nauraa päälle.
Onpas tuossa pitkä poika, he-he-he.
Ai tuo kuorma-auto kääntyi tuolle tielle, he-he-he.
Tuolle miehelle maistuu hyvä ruoka, he-he-he.
Miksi ihmeessä en kestä tätä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olet kuunnellut sitä koko ikäsi?
olen muuttanut pois kotoa jo 35 vuotta sitten. En muista tuota naureskelua ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, äiti on kuollut.
Miksi kerrot tämän?
Kyllä taas saa äiti kiitosta. Jopa olemassaolo ärsyttää. Hyi helvetti tuollaisia kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas saa äiti kiitosta. Jopa olemassaolo ärsyttää. Hyi helvetti tuollaisia kakaroita.
Miksi se sinua risoo?
Vierailija kirjoitti:
😂 Jos ottaa vauvapalstan jutut noin voimakkaasti itseensä niin ei ole pääkoppa kyllä ihan kunnossa
No kyllähän tuo melko erikoiselta käytökseltä kuullostaakin, ei se ihme ole jos vähän ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua risoo?
Inhottaa tuollaiset ihmiset, jotka eivät tunne rakkautta eivätkä edes kiitollisuutta omaa äitiä kohtaan. Ei edes sellainen äiti, joka ei ole pahaa tehnyt saisi olla olemassa, kun on niin ärsyttävä nauraessaan tai puhuessaan. Hirveä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua risoo?
Inhottaa tuollaiset ihmiset, jotka eivät tunne rakkautta eivätkä edes kiitollisuutta omaa äitiä kohtaan. Ei edes sellainen äiti, joka ei ole pahaa tehnyt saisi olla olemassa, kun on niin ärsyttävä nauraessaan tai puhuessaan. Hirveä lapsi.
Ei hän niin sanonut.
Ap valmistautuu lopulliseen luopumiseen äidistään.
Hänestä kuuluukin ärtyä, sopivasti. Minä taas olen sen vaiheen ohi. Olen saanut vihdoinkin rauhan.
Ärsyttäähän lapsissakin vaikka mikä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai, lapsethan ovat täydellisiä. He saavat aikuisinakin jumputtaa ja riidellä ja kiukutella tyhjästä koska he ovat aina oikeassa. Äidin pitää huomioida heidät, ei toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai, lapsethan ovat täydellisiä. He saavat aikuisinakin jumputtaa ja riidellä ja kiukutella tyhjästä koska he ovat aina oikeassa. Äidin pitää huomioida heidät, ei toisinpäin.
Kenen mielipide tuo on?
Ainakin vauvapalstan naisien. Yhdelläkään ei ole hyvää äitiä, nalkutettavaa äideissä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että sinä et ole äiti jossa neutraalit asiat ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua risoo?
Mitä rakkautta? Mitä vtun kiitollisuutta? Äitini ei ole rakastanut minua, enkä voi tuntea kiitollisuutta siitä että olen syntynyt hänen lapsekseen.
Kyllä ärsyttää se tyhjänpäiväinen äänen tuottaminen. Äidiltäni tulee juttua kuin hullun hevosen paskaa mutta mitään substanssia siinä ei ole.
Ap:n kaltaisista jälkeläisistä pitäisi päästä eroon. Ns maanantaikappaleita sattuu parhaillekin meistä, valutettavasti. Mutta miten? Takaisinkaan niitä ei voi työntää.
Olet kuunnellut sitä koko ikäsi?