Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä uusi suhde miehensä selän takana, pitääkö sekaantua?

Vierailija
19.08.2024 |

Otsikossa kysymys. Olen sanonut, että itsepä on soppansa keittänyt, ja järkevintä olisi kertoa totuus ja erota siististi.

Toki jos parisuhteessa on pitkiä ns kuivia kausia, ihastumista toisiin voi tapahtua helpommin, eli asiat eivät ole mustavalkisia. Silti mielestäni viisainta olisi erota ensin, ja alkaa uuden kanssa vasta sitten.

Ystäväni haluaisi käyttää minua alibina uuden miehen tapailuun nykyisensä selän takana, tästä olen kieltäytynyt. Hän myös etsii virheitä tästä nykyisestä suhteesta, ja yrittää saada aikaiseksi riitaa miehensä kanssa. Ei halua tunnustaa. Silti vitkuttelee eroa. Omituista. Mitä tekisitte?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on ihan alinta kastia. Jos ystävyys katkeaa siihen että kerrot petoksesta miehelle niin ei se kaveri ollut kovin kummoinen.

Vierailija
42/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aina niin kuin toivoisit tehtävän itsellesi. Eli siis aina kerro, vaikka pettäjä olisikin kaveri. Jos kaveri katkaisee sinuun välit, niin millainen sellainen kaveri on, joka haluaa sinut mukaan aiheuttamaan traumaa sen puolisolleen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vttumainen saa kaveri olla, jos pakottaa sut tilanteeseen, jossa sun pitää salailla ja esittää sen miehen edessä, ettei mitään ole meneillä tämän selän takana.

Kaveri ei taida hirveästi ajatella sun tunteita, mutta eipä ajattele puolisonkaansa. 

Vierailija
44/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan heistä ehkä haluaisit sekaantua? 

Mieluiten en kumpaankaan. Tuon naisen kanssa arvomaailmat ei kohtaa kun ei ole tuon vertaa suoraselkäinen. En silti halua olla se, joka miehelle kertoo.

Vierailija
45/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että en halua olla millään tavalla osa tätä kuviota, ja että jos yhdenkin kerran kuulen minua käytetyn alibina, kerron miehelle.

Tää kuulostaa aikalailla siltä, mitä minäkin sanoisin. Ja voi olla että dumppaisin koko kaverin, mä en arvosta pettäjiä ja ois vaikee olla sellaisen seurassa.

Näin olen sanonutkin. Ja jos mies tulee minulta asiaa kysymään, en tiedä osaanko sit valehdella. Otan etäisyyttä myös tähän ystävääni. Aikas laskelmoivaa käytöstä häneltä, ja edellinen suhteensa itseasiassa päättyi presiis samalla kaavalla, nyt kun muistelen aikaa taaksepäin. Joten ei pitäisi tulla miehellekään yllätyksenä.

Vierailija
46/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohh hohh hoijaa taas kerran...... 

Päivän huonoin provo 😡

Jaa joku pettäjä siellä köntsät housussa odottaa peloissaan koska ansa napsahtaa. :)

Vierailija
47/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi totta, kyselijä olisi se ruma ja katkeroitunut nainen joka ei saanut miestä eikä perhettä. Häntä ei haittaisi yhtään vaikka häntä paremmin menestyneeltä ns. ystävältä menisi kaikki, jos vain saisi kateellisena aiheutettua parisuhteen hajoamisen, olisi hän salaa hyvin tyytyväinen. Mitäänhän hän ei pariskunnan yksityisasioista tiedä, mies voi olla impotentti, touhuta omiaan tahollaan, ovat myös voineet sopia että lasten takia ollaan yhdessä kunnes he ovat lähes aikuisia. 

Miksi kyselijän pitää olla ruma, katkera ja perheetön? Kai ystävä itse sotkunsa on aiheuttanut, ei kukaan muu? Ja jos läheinenkin ystävä on, niin kyllä voi tietää hyvinkin pariskunnan keskinäiset asiat, liiankin hyvin. Just sayin.

Vierailija
48/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asiaa niin että jos saisit kyseisen suhteen miehen pettävän niin kertoisitko. Tai no kaikkihan sen tietää että jos naiselle annetaan tuommoinen keino (tieto) millä kykenee aiheuttamaan miehelle ongelmia niin yksikään nainen ei jätä kertomatta. Moraalinen ongelma tulee ilmeisesti vasta siinä vaiheessa kun saa tietää että nainen on se pettäjä ja naisen kuuluu tukea toista naista vaikka vaiheessa ja valehtelemalla. En tiedä yhtään ainutta naista joka edes kykenisi ajattelemaan tasa-arvoisesti miehistä ja naisista

Ainoa dilemma kai tässä on se, onko aloittaja lojaali ystävälleen vai omille arvoilleen? Jos ystävänsä kumppania ei niin hyvin tunne.

Vierailija
49/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunolle nimipäivä onnittelut 💕💕

Kiitos!! Tuu kaffelle!

-Mauno

Vierailija
50/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle tulee sellainen olo, ettet halua enää katsella tilannetta sivusta, niin anna ystävällesi kaksi vaihtoehtoa. Hän kertoo itse, tai sinä kerrot. Se on suoraselkäisin tapa hoitaa asia, antaa ystävälle viimeinen tilaisuus hoitaa asia itse. 

Mikä ihmeen moraalinvartija sinä luulet olevasi uhkailuinesi. Katkaise välit, mutta ei kannata alkaa antaa mitään elämänohjeita. 

Vierailija
51/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vttumainen saa kaveri olla, jos pakottaa sut tilanteeseen, jossa sun pitää salailla ja esittää sen miehen edessä, ettei mitään ole meneillä tämän selän takana.

Kaveri ei taida hirveästi ajatella sun tunteita, mutta eipä ajattele puolisonkaansa. 

No yhtä vittumainen olet sinä, jos alat juoruilla kaverin asioita. Se on niin, että kaveria ei jätetä. 

Vierailija
52/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sekaantunut vaikka käly petti veljeäni. Olen ihan hiljaa, kun heilläkin kuitenkin lapsia. No lopulta he erosivat ja olin tyytyväinen, etten sekaantunut asiaan. Käly ihan itse laittoi sen eron vireille lopulta. Ei se veljenikään mikän puhdas pulmunen koskaan ollut. 

Vierailija
53/55 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös pitkäaikainen kaveri, joka pettänyt aviomiestään jo monen vuoden ajan. On käyttänyt minua myös haluamattani alibina monet kerrat ja kokee tärkeäksi kertoa minulle aina hyvinkin yksityiskohtaisesti mitä ovat milloinkin tämän salarakkaan kanssa tehneet... Millaista seksiä harrastaneet milloinkin jne... Olen sanonut useat kerrat, että minusta tuntuu pahalta kaverin aviomiehen puolesta, mutta silti tuo kaveri vain jatkaa asioiden yksityiskohtaista selostamista minulle. On myös sanonut minulle tietävänsä että jos aviomiehensä saisi tietää, ottaisi tämä aviomies heti eron. Arvatkaa vain, kuinka pahalta tuntuu istua muina naisina kahvilla tämän kaverini ja hänen miehensä kanssa saman pöydän ääressä ja ajatella, miten mies murenisi jos tietäisi totuuden. Tämä aiheuttaa minulle välillä suoranaista ahdistusta.

Tämä kaikki saanut minut näkemään kaverini uudessa valossa. En enää itsekään luota häneen kuin ennen luotin ja minusta hän on oksettavan itsekäs ihminen.

Kumpa kaverini ei olisi koskaan kertonut minulle pettämisistään

Vierailija
54/55 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin miehelle tietenkin jotta voi ottaa eron! 

Vierailija
55/55 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta tehdään 16- vuotiaana, mutta aikuinen nostaa kytkintä jos ei enää nappaa suhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi