Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä uusi suhde miehensä selän takana, pitääkö sekaantua?

Vierailija
19.08.2024 |

Otsikossa kysymys. Olen sanonut, että itsepä on soppansa keittänyt, ja järkevintä olisi kertoa totuus ja erota siististi.

Toki jos parisuhteessa on pitkiä ns kuivia kausia, ihastumista toisiin voi tapahtua helpommin, eli asiat eivät ole mustavalkisia. Silti mielestäni viisainta olisi erota ensin, ja alkaa uuden kanssa vasta sitten.

Ystäväni haluaisi käyttää minua alibina uuden miehen tapailuun nykyisensä selän takana, tästä olen kieltäytynyt. Hän myös etsii virheitä tästä nykyisestä suhteesta, ja yrittää saada aikaiseksi riitaa miehensä kanssa. Ei halua tunnustaa. Silti vitkuttelee eroa. Omituista. Mitä tekisitte?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että en halua olla millään tavalla osa tätä kuviota, ja että jos yhdenkin kerran kuulen minua käytetyn alibina, kerron miehelle.

No en minä ainakaan mitään miehelle kertoisi kuitenkaan. Kyllä kaveri menee aina hänen miehensä edelle. Mun puolesta saa pettää niin paljon kuin haluaa eikä se minua koske, mutta en vaan halua sekaantua asiaan. 

Vierailija
22/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vain yksi neuvo: älä sekaannu!

Aina sekaannu, aina kerro petetylle pettämisestä.

Vain pettäjät sanovat, ettei saisi sekaantua. Petetyt sanovat, että aina tulee sekaantua ja kertoa petetylle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos kumppani käy vieraissa. Eli mieluummin kertominen kuin salailu kaverin puolesta.

Vierailija
24/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle tulee sellainen olo, ettet halua enää katsella tilannetta sivusta, niin anna ystävällesi kaksi vaihtoehtoa. Hän kertoo itse, tai sinä kerrot. Se on suoraselkäisin tapa hoitaa asia, antaa ystävälle viimeinen tilaisuus hoitaa asia itse. 

Vierailija
25/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ystävälle, että en hyväksy tuollaista, enkä suostu alibiksi enkä peittele yhtään mitään asioita. En myöskään suostuisi valehtelemaan, jos ystävän mies joskus kysyisi minulta asiasta.

Vierailija
26/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mitä tekisitte*

Ja tapahtuu Porvoossa 

L O L 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
27/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle tulee sellainen olo, ettet halua enää katsella tilannetta sivusta, niin anna ystävällesi kaksi vaihtoehtoa. Hän kertoo itse, tai sinä kerrot. Se on suoraselkäisin tapa hoitaa asia, antaa ystävälle viimeinen tilaisuus hoitaa asia itse. 

MIksi ihmeessä nyt mennä kertomaan asioita kaverin miehelle? Ei mulle ainakaan kaverin mies ole mitenkään tärkeä ihminen, jolle alkaisin juoruta kaverini tekemisiä. Kaveri on aina kaveri kuitenkin. 

Vierailija
28/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa taas kerran...... 

Päivän huonoin provo 😡

Vierailija
29/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunolle nimipäivä onnittelut 💕💕

Vierailija
30/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi ihmeessä nyt mennä kertomaan asioita kaverin miehelle? Ei mulle ainakaan kaverin mies ole mitenkään tärkeä ihminen, jolle alkaisin juoruta kaverini tekemisiä. Kaveri on aina kaveri kuitenkin. 

Minä en haluaisi olla sellaisten ihmisten "kavereita", jotka harjoittavat henkistä väkivaltaa puolisoaansa kohtaan. Kyllä se kaveri jossain vaiheessa kääntää selkänsä sinullekin, jos sellainen tilanne tulee. 

Tuollaiset ihmiset ei välitä kenestäkään muusta, kuin itsestään. 

Vierailija
31/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus vaan esille, eli paljasta nilkki

Vierailija
32/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista kiristystä, lopettaisin ystävyyden samantien.

Vierailija
33/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa niin että jos saisit kyseisen suhteen miehen pettävän niin kertoisitko. Tai no kaikkihan sen tietää että jos naiselle annetaan tuommoinen keino (tieto) millä kykenee aiheuttamaan miehelle ongelmia niin yksikään nainen ei jätä kertomatta. Moraalinen ongelma tulee ilmeisesti vasta siinä vaiheessa kun saa tietää että nainen on se pettäjä ja naisen kuuluu tukea toista naista vaikka vaiheessa ja valehtelemalla. En tiedä yhtään ainutta naista joka edes kykenisi ajattelemaan tasa-arvoisesti miehistä ja naisista

Vierailija
34/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ystävä on nainen, et tietenkään sekaannu.

Jos ystävä olisi mies, tietysti käräyttäisit petturisian.

Vierailija
35/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli, ap, haluat vihat päällesi, niin sekaannu kaikin mokomin toisten asioihin!

Vierailija
36/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi totta, kyselijä olisi se ruma ja katkeroitunut nainen joka ei saanut miestä eikä perhettä. Häntä ei haittaisi yhtään vaikka häntä paremmin menestyneeltä ns. ystävältä menisi kaikki, jos vain saisi kateellisena aiheutettua parisuhteen hajoamisen, olisi hän salaa hyvin tyytyväinen. Mitäänhän hän ei pariskunnan yksityisasioista tiedä, mies voi olla impotentti, touhuta omiaan tahollaan, ovat myös voineet sopia että lasten takia ollaan yhdessä kunnes he ovat lähes aikuisia. 

Vierailija
37/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi olla sellaisten ihmisten "kavereita", jotka harjoittavat henkistä väkivaltaa puolisoaansa kohtaan. Kyllä se kaveri jossain vaiheessa kääntää selkänsä sinullekin, jos sellainen tilanne tulee. 

Tuollaiset ihmiset ei välitä kenestäkään muusta, kuin itsestään. 

Mun kaveri aina kännisekoili, mutta hyviä kavereita ollaan oltu jo 30 vuotta. Nyt ne sekoilutkin on jäänyt pois. Koskaan ei tullut mielenkään niistä sekoiluista kertoa hänen kumppanilleen. 

Vierailija
38/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle. Eiköhän muija jää kiinni. Yleensä paha saa palkkansa.

Vierailija
39/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä miehelle. Mieheltä salailu kertoo myös sinusta, että hyväksyt pettämisen. 

Karma tykkää iskeä salailijoihin niin, että päädyt itse seurustelemaan pettäjän kanssa. 

Vierailija
40/55 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro AP vaan! Se petetty mies on varmasti sulle ikuisesti kiitollinen, että pääsee eroon tuosta suhteesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan