En ole poistunut kotipaikkakunnaltani 10 vuoteen.
Aika pitkä aika olla täällä missä asun. Ei kauheasti matkustelu kiinnosta kun elämä on pelkkää säästämistä muuten. En tee mitään jollain 3000 euron kreikan matkalla kuitenkaan se on rahan haaskausta.
Kommentit (24)
Ei minulla juuri ole sukulaisia täällä missä asun eikä kukaan ole pitänyt yhteyttä vuosikymmeniin. Ei tosiaan ole passiakaan. Rahaa säästän muihin juttuihin. Ostin veneen vuosia sitten joka maksoi 18000 euroa. En näe tarpeelliseksi lähteä minnekkään lomalle yksin. Ei ole kumppaniakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla mahdollista. Huijaat!
Oletko oikeesti tyhmä !
Iso osa yli 50 vuotiaita ei ole käynyt juuri missään kotiseutua kauempana.
On paljon ihmisiä, jotka eivät ole esim.matkustaneet lentokoneella ikinä. Esim.työpaikallani on useita tällaisia ihmisiä , samoin tuttavissa, eivät käy ainakaan ulkomailla koskaan.
Itse olet tyhmä! Yli 50v. ja eläkeläiset ovat juuri suurin ikäluokka, jotka tekevät etätöitä ulkomailta ja talvehtivat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat tekevät Kreikan matkan hieman halvemmalla, mutta ehkä sinulla on niin vaativa maku, että 3000 on hyvinkin perusteltavissa oleva hinta.
Miten niin. Lennot 500 euroa, hotellihuone vähintään 150 euroa vuorokausi ja olisin kuitenkin 2 viikkoa siellä joten hotelli kustannus yli 1000 euroa jo koska en halua mitään 1 tähden hotelliin vaan hyvään hotelliin. Sitten pitäisi ostaa matkalaukku, vaatteita koska minulla ei ole.. Retket kreikassa maksaa 200 euroa vähintään, siellä kulkeminen maksaa varmaan pari sataa. Sitten ruoka ja viinat niihin menis varmaan 400 euroa niin alkaa 3000 euroa olemaan lähellä.
Todella huomaa ettet ole poistunut juupajoelta. Hinnat ihan pielessä.
Katselin hotellihuoneiden hintoja kreikassa. Tavallinen hotelli niin 130 euroa vuorokausi. Jos nyt on kaksi viikkoa lomalla niin se maksaa jo majoituksen osalta. 1500 euroa. Lennot maksaa varmaan 400 euroa ainakin eli se on jo 1900 euroa. Kyllä siellä lomalla rahaa kuluu ruokaan ja kaikkeen muuhun 1000 euroa. Minulla meni pelkästään rukan lomaan 2000 euroa viiime talvena kun majoitus oli 800 euroa viikko, sitten suksien vuokrat ja hissiliput 500 euroa. Kyllä äkkiä menee 2000 euroa lomaan jo suomessa mutta haluat kai asua teltassa lomalla joten sinun lomasi ei juuri maksa mitään.
Todella huomaa ettet ole poistunut juupajoelta. Hinnat ihan pielessä.