Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 18

Vierailija
19.08.2024 |

Seuraavan kauden alkuun reilu kuukausi aikaa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (467)

Vierailija
381/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty katsomaan tuota että se tyttö syyttää Ilmari, niin selviihän se, että tyttö valehteli?

Ärsyttää kun ihan kiva sarja pilataan tommosella. 

Varsinki tommoses jaksossa missä ekana on oikee tapaus ja sit on myös tommosta että valehdellaan että mukamas ois siitä kyse. 

Enkä oo nössö vaan itse kokenut, niin ihan oksettaa tommoset väärän "valan" antajat vaik onki tv sarjasta kyse

Vierailija
382/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty katsomaan tuota että se tyttö syyttää Ilmari, niin selviihän se, että tyttö valehteli?

Varsinki tommoses jaksossa missä ekana on oikee tapaus ja sit on myös tommosta että valehdellaan että mukamas ois siitä kyse. 

Enkä oo nössö vaan itse kokenut, niin ihan oksettaa tommoset väärän "valan" antajat vaik onki tv sarjasta kyse

Siis mistä sä puhut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sä puhut?

Adako sen nimi on ni sano että ilmari koskettelee sitä, ni laitoin tv:n heti kiinni

Vierailija
384/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups. Lauri siis, väärä nimi. 

Vierailija
385/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari on niin ihana, huomaavainen. Olisivatko Vuokon kanssa kuitenkin aika erilaisia?

Lauri ja Johanna kuviossa toivottavasti Johanna päätyisi jotenkin realistisesti huomaamaan Laurin kylmyyden. Eihän heidän välillä ole pitkään aikaan näkynyt minkäänlaista lämpöä. Ja Ada kärsii sivussa. 

Vierailija
386/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus, et seuraavissa jaksoissa noi Adan valheet paisuu ja Johanna vie asian poliisille = selviää että Aada valehtelee

Vierailija
387/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ada on musta ihan todella raivostuttava ja kuuluu nykyään mun inhokkihahmoihin. Tuollainen valehtelu voi oikeasti pilata Laurin elämän. Lisäksi musta se näyttelijä on huono, varsinkin tuo mä vihaan sua kohtaus oli äärettömän vaikeaa katsella ja samoin se muutaman viikon takainen, jossa sanoi Laurille jotain siitä ettei olisi tunkenut hänen ja Johannan elämään. Selkeesti repliikit unohtunut ja muutenkin kaikki puhe kuulostaa omituiselta. Jodelista bongasin että joku muukin oli tätä sanonut ja oli paljon upvoteja niin päätin tännekkin tulla sanomaan. Mun puolesta Johanna, Lauri ja ada voisi kaikki poistua sarjasta.

Vierailija
388/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ada on musta ihan todella raivostuttava ja kuuluu nykyään mun inhokkihahmoihin. Tuollainen valehtelu voi oikeasti pilata Laurin elämän. Lisäksi musta se näyttelijä on huono, varsinkin tuo mä vihaan sua kohtaus oli äärettömän vaikeaa katsella ja samoin se muutaman viikon takainen, jossa sanoi Laurille jotain siitä ettei olisi tunkenut hänen ja Johannan elämään. Selkeesti repliikit unohtunut ja muutenkin kaikki puhe kuulostaa omituiselta. Jodelista bongasin että joku muukin oli tätä sanonut ja oli paljon upvoteja niin päätin tännekkin tulla sanomaan. Mun puolesta Johanna, Lauri ja ada voisi kaikki poistua sarjasta.

Lauri nyt muutenkin on niin ärsyttävä ja todellakin fiktiivinen hahmo, että ei yhtään haittaa vaikka saisikin lähdöt polilta. Sarjassa ei ole taidettu ollenkaan näyttää Laurin ja Adan tutustumista. Ei Laurista välity oikeaa välittämistä Adaa kohtaan. 

Vierailija
389/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11523 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri nyt muutenkin on niin ärsyttävä ja todellakin fiktiivinen hahmo, että ei yhtään haittaa vaikka saisikin lähdöt polilta. Sarjassa ei ole taidettu ollenkaan näyttää Laurin ja Adan tutustumista. Ei Laurista välity oikeaa välittämistä Adaa kohtaan. 

En tiedä mitä tarkoitat sillä että Lauri on fiktiivinen hahmo, mutta näyttelijä Mikkko Nousiainen osaava ammattilainen, vetää roolinsa hyvin ja minusta sarjaan tarvitaan yksi pahis. Tosin tämän hetken ykkös pahis taitaa olla Ada.

Vierailija
390/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä kaikki henkilöt ole roolihahmoja eli fiktiivisiä. Tämä viittauksena ylemmäs jossa joku harmitteli miten Laurin elämä menee pilalle. Näyttelijän taidoista ei kukaan tainnut mainita. 

Vierailija
391/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerämmäksi menee koko ajan tämäkin sarja. Jokaiselle sairaalassa työskentelevälle on ihan itsestäänselvyys että tuoksuja ei käytetä, ei siellä naureskella millekään "yliherkille".

Vierailija
392/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerämmäksi menee koko ajan tämäkin sarja. Jokaiselle sairaalassa työskentelevälle on ihan itsestäänselvyys että tuoksuja ei käytetä, ei siellä naureskella millekään "yliherkille".

Nyt on sairaalassa oikeasti työskentelevän pakko kommentoida. Ei ole kaikille ollenkaan selvää tuoksuttomana työskentely, vaikka kuinka ollaan sairaalassa. Omalla työpaikalla on ollut hyvinkin tuoksuvia henkilökunnan edustajia, joille on sitten enemmän tai vähemmän suorasti tuoksuista huomauteltu. Mukaan mahtuu myös tuoksyliherkkiä työkavereita, jotka ovat näistä erityisesti kärsineet. Usko pois, näitä keskusteluja on oikeasti käyty..

Vierailija
393/467 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut läheltä yhtä todella piinaavaa työpaikkakiusaamista ja kyllä hajusteille naureskelu on vielä hyvin mietoa. Tämä ihminen joutui jäämään sairaslomalle aivan kammottavan työilmapiirin takia. 

Vierailija
394/467 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kuvauksia tulla ennen kauden loppua. 

Vierailija
395/467 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kyllä ole itsestään selvää valitettavasti. 

Vierailija
396/467 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää Ada-Lauri-kuvio on hyvä. Vähän edes jotain äksöniä, kun muuten vähän turhan tasasta. Kuitenkin sarja mielestäni vain paranee!

Vierailija
397/467 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain työpaikalla (sairaala) hankalan tyypin maineen, kun huomautin hoitajien tuoksujen käytöstä. 

Vierailija
398/467 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kautta nyt kuvataan?

spoileri....

amelie muuttaa itävaltaan, niin poistuuko Aino sarjasta

Vierailija
399/467 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä kautta nyt kuvataan?

spoileri....

amelie muuttaa itävaltaan, niin poistuuko Aino sarjasta

Harmi jos poistuu. Aino on ollut viimeisillä kausilla todella vähän esillä, vaikuttanut jääneen ihan sivuhahmoksi, jota näytetään vain hetkittäin jossain työroolissa, istumassa taukohuoneessa kahvilla tms. Olen  odottanut, että hänellekin kirjoitettaisiin taas omaa juonikuviota.

Vierailija
400/467 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostavaa vaihtelua tämä Ilmarin miniän raskaustarina, muuten tuntuu nyt polkevan paikallaan. 

Jotenkin nyt kuvittelin että juhlavuosi olisi ollut tapahtumiltaan vähän vauhdikkaampi tai kolmeen viimeiseen jaksoon jää melkoiset odotukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän