Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 18

Vierailija
19.08.2024 |

Seuraavan kauden alkuun reilu kuukausi aikaa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (467)

Vierailija
401/467 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö jopa niin hurjaksi jos tää Armi olis saanu lähetteen aborttiin niin Ilmari poistaisi sen lähetteen Armin tiedoista.. 🤔

Vierailija
402/467 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meniskö jopa niin hurjaksi jos tää Armi olis saanu lähetteen aborttiin niin Ilmari poistaisi sen lähetteen Armin tiedoista.. 🤔

Niinpä, homma kääntyi vähän toisinpäin kuin olin kuvitellut. Ilmari innostui lapsenlapsesta heti kun vakuuttui, että Armi odottaa Eemelln lasta. Toisaalta on vaikeaa uskoa, että Ilmari tekisi mitään laitonta tai ylipäätään alkaisi juonitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/467 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri puhuisi potilaalle kuten Ilmari Armille niin oikeassa elämässä lähtisi ammatinharjoittamisoikeudet.

Vierailija
404/467 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkäri puhuisi potilaalle kuten Ilmari Armille niin oikeassa elämässä lähtisi ammatinharjoittamisoikeudet.

Joo meni kyllä liian henk.koht.  ei varmaan Ilmarin olis saanu ees toimia Armin lääkärinä edes jatkossa kun on lähipiiriä

Vierailija
405/467 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, homma kääntyi vähän toisinpäin kuin olin kuvitellut. Ilmari innostui lapsenlapsesta heti kun vakuuttui, että Armi odottaa Eemelln lasta. Toisaalta on vaikeaa uskoa, että Ilmari tekisi mitään laitonta tai ylipäätään alkaisi juonitella.

Mä luulen että Ilmari vois toimia hieman harmaalla alueella jos uskoo että tää oikeesti hyödyttää ihmistä.. en toki  ihan mihinkään isoon ylilyöntiin usko

Vierailija
406/467 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että Ilmarillekin on kirjoitettu pitkästä aikaa joku henkilökohtainen käänne.

Johanna, Ada, Max, Lauri kuviota on nyt pitkitetty jotenkin tosi kauan. Tähänkin varmaan joku käänne vielä tulee ennen kauden loppua. Trailerissa taisi olla pätkä jossa Max puuttuu asiaan Adan puolella

Vierailija
407/467 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Ilmari vois toimia hieman harmaalla alueella jos uskoo että tää oikeesti hyödyttää ihmistä.. en toki  ihan mihinkään isoon ylilyöntiin usko

Minäkin uskon tuohon, että Ilmari voisi toimia hieman harmaalla alueella, jos se jotakuta oikeasti hyödyttäisi ja ompa Ilmari näin tainnut toimiakin. Edempänä vaan veikkailtiin mahdollisuutta, että Ilmari poistaisi Armin mahdollisen abortti lähetteen, sellainen olisi oikeasti laitonta. 

Kommppaan myös sitä, että on hienoa että Ilmariakin taas pitkästä aikaa nähdään muussa kuin pelkässä työroolissa.

Vierailija
408/467 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon tuohon, että Ilmari voisi toimia hieman harmaalla alueella, jos se jotakuta oikeasti hyödyttäisi ja ompa Ilmari näin tainnut toimiakin. Edempänä vaan veikkailtiin mahdollisuutta, et

Minä kirjoitin tuon aborttilähetteen poistamis viestin .. joo kyllähän se laitonta olis. Kallistun tähän harmaa alue asiaan .. ainakaan tuossa tämän päivän ennakossa ei ollut mitään tähän liittyvää

Vierailija
409/467 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-I-T-A-A-S-T-I etenee. Tapahtuiko tuossa jaksossa mitään? 

Vierailija
410/467 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Mervi Laitinen rikulle jopa jotain sukua🤔 vai vaan poliisin tuttu..

Vierailija
411/467 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö kauden ratkaisevat tapahtumat kahteen viimeiseen jaksoon? Mitä luulette että ehtii vielä tapahtumaan? 

Vierailija
412/467 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11523 kirjoitti:

Jääkö kauden ratkaisevat tapahtumat kahteen viimeiseen jaksoon? Mitä luulette että ehtii vielä tapahtumaan? 

Jaksokokonaisuuden nimi on perhesiteitä, joten siihen sopisi Johannan, Laurin ja Adan kriisin kärjistyminen, Armin raskaus (= Ilmarin mahdollinen lapsenlapsi) ja sen seuraukset, Niken veljen ongelmien eskaloitumunen. Miksei sekin, jos selviää että naispotilas Laitinen onkin läheistä sukua Rikulle.

Vierailija
413/467 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannica ja Rikuko se poliisi oli?

Miten Max sopii tähän kaikkeen? 

Vierailija
414/467 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11523 kirjoitti:

Riku oli tää jannican aika namu poliisi miesystävä.. mitä tarkoitat miten Max sopii.. eihän Max pidäkään varsinaisesti sopia.. varmaan tarkoitit että miten liittyisi tuohon .. mun veikkaus on että Max jää jopa taka alalle tästä kuviosta. Uskon että Max on ikuisesti johannan pauloissa. Vaikka yhteen ei päätyisikään enää.

Vierailija
415/467 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11523 kirjoitti:

Riku oli tää jannican aika namu poliisi miesystävä.. mitä tarkoitat miten Max sopii.. eihän Max pidäkään varsinaisesti sopia.. varmaan tarkoitit että miten liittyisi tuohon .. mun veikkaus on että Max jää jopa taka alalle tästä kuviosta. Uskon että Max on ikuisesti johannan pauloissa. Vaikka yhteen ei päätyisikään enää.

Onhan Max kuitenkin osoittanut selvästi pientä mustasukkaisuutta, kun Jannica hengaa Rikun kanssa, mutta eihän hän myöskään tykännyt Johannan ja Laurin yhteenmuutosta. Taitaa Maxin dilemma olla, että hän ei osaa päättää kumman näistä naisista oikeasti.haluaisi, ei olisi valmis luopumaan kummastakaan.

Vierailija
416/467 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11523 kirjoitti:

Tarkoitin sekä Jannicasta ja Rikusta että Maxista jatkoa tuohon edelliseen viestiin että miten liittyvät viimeisien jaksojen käänteisiin. 

Max nyt erityisesti kiinnostaa kun ei ole mitään erityistä vielä ollut meneillään paitsi löyhä yhteys Johannan ja Laurin muuttoon. Ainakin se yksi kohtaus Adaan liittyen ei ole vielä näkynyt. 

Vierailija
417/467 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 yötä jouluun, ei kun viimeisiin jaksoihin on. Ja hei, elokuvan vuosipäiväkin. 

Vierailija
418/467 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Sykeestä uusi kausi jo ensi vuonna? Jos tulee niin milloin?

Vierailija
419/467 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko Sykeestä uusi kausi jo ensi vuonna? Jos tulee niin milloin?

Helmikuussa alkaa

Vierailija
420/467 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tokavika jakso. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi