Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 18

Vierailija
19.08.2024 |

Seuraavan kauden alkuun reilu kuukausi aikaa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (467)

Vierailija
341/467 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tosta tulevan kauden tiedotteesta mieleen, että siellä on kauden hahmoissa lueteltu myös Sonja/Iida-Maria Heinonen, joten Sonja ei jää pois sarjasta vaikka täällä niin kerrottiin. 

Ei täällä kerrottu, vaan spekuloitiin, mitään sisäpiirin varmaa tietoa ei ollut.

Kovin varmana joku kyllä asiasta kirjoitti, mutta selvästikään ei sitten ollutkaan tietoa. 

Se olin minä joka kirjoitti ja ilmeisesti sinun kanssasi kinasin, et ole näemmä vieläkään antanut anteeksi - pahoittelut! Sanoin kuitenkin silloinkin heti, kun joku kysyi, että ei ole sisäpiirin tietoa minulla. Oma tyhmä päätelmäni siis niistä jäähyväistunnelmista, joita traumapolilla silloin vietettiin. 

Vierailija
342/467 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, mielenkiintoselta vaikuttaa seuraavakin kausi. Ja mietin mitähän se tarkoittaa, kun lukee; ja Leevin sisäiset kipuilut ajavat hänet kokeilemaan entistäkin kovempia aineita.  Eli rupeeko se käyttämään jotain huumeita esim? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/467 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmm, mielenkiintoselta vaikuttaa seuraavakin kausi. Ja mietin mitähän se tarkoittaa, kun lukee; ja Leevin sisäiset kipuilut ajavat hänet kokeilemaan entistäkin kovempia aineita.  Eli rupeeko se käyttämään jotain huumeita esim? 

Tai sitten se liittyy siihen, että Leevi haluaa kasvattaa habaa, saada lisää voimaa ja alkaa käyttää jotain hormoneja, tai mitä lihaksia kasvattavia niitä nyt onkaan. Sen asian kanssahan Leevi ainakin on kipuillut, että hänen "heiveröisyydelleen" nauretaan.

Vierailija
344/467 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on kyllä niin tekopyhä. Vieraiden ihmisten henget saa kyllä vaarantaa työtaistelulla mutta heti kelkka kääntyy kun on oma tuttu vaarassa.

Vierailija
345/467 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minako ja Jari on ihania! Vihdoinkin alkaa tapahtua etenemistä heidän välillään.

Vierailija
346/467 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tosta tulevan kauden tiedotteesta mieleen, että siellä on kauden hahmoissa lueteltu myös Sonja/Iida-Maria Heinonen, joten Sonja ei jää pois sarjasta vaikka täällä niin kerrottiin. 

Ei täällä kerrottu, vaan spekuloitiin, mitään sisäpiirin varmaa tietoa ei ollut.

Kovin varmana joku kyllä asiasta kirjoitti, mutta selvästikään ei sitten ollutkaan tietoa. 

Se olin minä joka kirjoitti ja ilmeisesti sinun kanssasi kinasin, et ole näemmä vieläkään antanut anteeksi - pahoittelut! Sanoin kuitenkin silloinkin heti, kun joku kysyi, että ei ole sisäpiirin tietoa minulla. Oma tyhmä päätelmäni siis niistä jäähyväistunnelmista, joita traumapolilla silloin vietettiin. 

En ole kinannut tästä kenenkään kanssa. Muistin vain, että täällä joku kirjoitti näin tapahtuvan. Mutta oon tyytyväinen, jos Sonja ei poistu. On yksi mun lempihahmoista just tuon ristiriitaisuuden vuoksi. On aiemminkin ollut sanoissaan niin lakkoilun puolesta, mutta lopulta kuitenkin itsekin pyörtää ehdottomuuden, kun ei pysty olemaan niin kylmä ja tunteeton. Jessen ja Sonjan viimeisistä kohtaamisista on tullut olo, ettei sekään tarina ehkä kuitenkaan ole nähty loppuun. 

Vierailija
347/467 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tota w o k e t u s t a piti tunkea tähänkin sarjaan? Roba saatiin jo pilattua sillä ja nyt tännekin tungetaan p a k o l o i s tarinoita ja kauhistellaan ä ä r i o i k e i s t o a. Oksettavaa

Vierailija
348/467 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika poukkoilevaa tuo juonijulku. Ärsyttävästi Johannan muutto kuvio jäi yhtäkkiä vaan taustalle. Olisihan sitä voinut vaikka pienestikun tuossa ohessa kuljettaa. 

Vierailija
349/467 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput tekstit voisi taas tulla kun uusi kokonaisuus alkaa

Vierailija
350/467 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko Johanna ja Lauri hometalon???

Vierailija
351/467 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näin päättelet? 

Vierailija
352/467 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11523 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näin päättelet? 

Ada sanoi että huoneesaan haisee ja kommentoi että miksi ostivat tällaisen hometalon

Vierailija
353/467 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11523 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näin päättelet? 

Ada sanoi että huoneesaan haisee ja kommentoi että miksi ostivat tällaisen hometalon

Todellakin, hyvin hoksattu! Itsekin noteerasin Adan kommentin, mutta ajattelin siinä kohtaa, että se oli vain teini Adan kiukuttelua, mutta voihan tosiaan olla, että Johannan ja Laurin talon ostosta kehkeytyykin vielä isompi ongelmavyyhti.

Vierailija
354/467 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vikan jaksokokonaisuuden kuvaukset puuttuu edelleen, vaikka tällä viikolla alkaa jo tuo sexy sabriina

Vierailija
355/467 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei uusi katselija täällä :) katsoin putkeen jaksot 1-18, aika rankka kausi, mielenterveysongelmia, väkivaltaa ja kriisejä. 

Jannican ja poliisin suhteenpoikanen ihanaa seurattavaa, Riku olisi hyvä mies Jannicalle 🔥 Samoin outo Elias-kuvio ja kolmiodraama, Jarin mustasukkaisuus kakkakuningatar Minakosta. :D Lisäksi olin aistivinani Vuokon ja Ilmarin välille sydänyhteyttä. Ovat työparina hyvä tiimi. Ja kuka tämä Marjutin gigolo Ricardo on?!

Sonja ja Johanna ovat valintojensa suhteen vähän kiikun kaakun, samoin Max tuntuu olevan kummankin exänsä vietävissä. Olin hetken varma, että Sonja pyörtää päätöksensä Ruusun vuoksi ja kapsahtaa Jessen kaulaan kun uusi työrooli ei sovi hänelle. :D ja voisiko Leevi saada potkut kun ei auttanut koulukiusaajapoikaa?

Vierailija
356/467 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudussa voitaisi tosiaan petrata noiden kuvauksien kanssa. Loput tekstit nyt vaan esiin 

Vierailija
357/467 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja ja Jesse on jo nähty. Toivottavasti tulisi Jesselle joku uusi rakas. Jannica on hauska. Toivottavasti tästä Rikusta saadaan hänelle uusi poikkis. Lauri on niin ärsyttävä - toivottavasti Ada vihaa häntä niin paljon, että keplottelee välirikon Johannan ja Laurin välille.

Vierailija
358/467 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei uusi katselija täällä :) katsoin putkeen jaksot 1-18, aika rankka kausi, mielenterveysongelmia, väkivaltaa ja kriisejä. 

Jannican ja poliisin suhteenpoikanen ihanaa seurattavaa, Riku olisi hyvä mies Jannicalle 🔥 Samoin outo Elias-kuvio ja kolmiodraama, Jarin mustasukkaisuus kakkakuningatar Minakosta. :D Lisäksi olin aistivinani Vuokon ja Ilmarin välille sydänyhteyttä. Ovat työparina hyvä tiimi. Ja kuka tämä Marjutin gigolo Ricardo on?!

Sonja ja Johanna ovat valintojensa suhteen vähän kiikun kaakun, samoin Max tuntuu olevan kummankin exänsä vietävissä. Olin hetken varma, että Sonja pyörtää päätöksensä Ruusun vuoksi ja kapsahtaa Jessen kaulaan kun uusi työrooli ei sovi hänelle. :D ja voisiko Leevi saada potkut kun ei auttanut koulukiusaajapoikaa?

Tervetuloa joukkoon uusi katselija! Marjutin "Italian gigolo" lienee ihastus, joka löytyi Marjutin pitkältä Italian reissulta, oli virkavapaalla traumapolilta silloin. Sen verran tästä Italiaanosta on jo vihjailtu, että saattaa hyvinkin käydä niin, että vielä näemme hänet. Jospa matkustaa Marjutia tapaamaan Suomeen ja tupsahtaa yllättäen traumapolille. 

Vierailija
359/467 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintosta seurata miten tuo Johanna-Lauri-Ada kuvio etenee. 

Ei näy vieläkään kuvaukset, höh. 

Vierailija
360/467 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kiva kokonaisuus nyt alkamassa/jatkumassa.

Tekstejä odotellaan kun jaksokin on jo näytetty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan