Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa

Vierailija
19.08.2024 |

Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!

Kommentit (341)

Vierailija
141/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivan kesän oravat on haluttuja Grinderissä, älä huijaa itseäsi.

Kyllä nuo urheilijat ja urheilulliset aika haluttuja ovat

Totta kai ovat. Ymmärtäähän sen mielisairaskin, että urheilullinen ja sopusuhtainen vartalo miellyttää silmää.

Tätä kommenttikenttää luettuani en olisi niin varma. Kovasti yritetään väittää kuinka hyvässä kunnossa olevat ihmiset eivät voi olla älykkäitä

Vierailija
142/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ovat. Ymmärtäähän sen mielisairaskin, että urheilullinen ja sopusuhtainen vartalo miellyttää silmää.

Eli mikä ongelma on mennä salille treenaamaan?

Ei mikään. Menen itsekin tänään treenaamaan ulkosalille meren rantaan.

Suosittelen salitreeniä kaikille. Muutama katkera luuseri tässä ketjussa voimaharjoittelua vastustaa, voimme vain arvailla mikä heidän motiivinsa on...

T. Sama jolle vastasit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Self-help-oppaita ja nettihuijauksia yhdistää se, että ne kohdennetaan idiooteille.

Siksi niillä on loputtomat markkinat.

No, ap vaikuttaa idiootilta, joka tarvitsee helppiä. Ihan turha niputtaa mitään huijauksia tähän. Ihmiset kuvittelevat, että ihmissuhdetaidot annetaan synnyinlahjana. No, joillekin kyllä, kun on hyvä kasvuympäristö. Muut joutuvat opettelemaan ne aikuisina tai kärsimään.

Vierailija
144/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kommenttikenttää luettuani en olisi niin varma. Kovasti yritetään väittää kuinka hyvässä kunnossa olevat ihmiset eivät voi olla älykkäitä

Kyseessä on klassinen psykologinen "coping mechanism". Nämä väittäjät ovat itse huonossa kunnossa, ja parantaakseen omaa huonoa ja kateellista oloaan heidän pitää keksiä tuollainen narratiivi, että salilla treenaavilla on matala älykkyysosamäärä. Surullista.

Vierailija
145/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen salitreeniä kaikille. Muutama katkera luuseri tässä ketjussa voimaharjoittelua vastustaa, voimme vain arvailla mikä heidän motiivinsa on...

T. Sama jolle vastasit 

Olen ehdottanut tässä ketjussa, että ap ottaisi rinnalle myös sisäisen puolen kehittämisen. Kukaan ei ole ehdottanut liikunnan lopettamista.

Vierailija
146/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandeksit pälle ja polkemaan sitten. Sekin pitää hoikkana etenkin kun syö niukasti.

Vierailija
147/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se deittailu helpottui ihan vaan deittailemalla paljon.

Mun deittailu helpottui huomattavasti, kun laihdutin ylipainoa pois. 

Vierailija
148/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisenä naisena olen sitä mieltä, että jos ei saa naista omana itsenään sellaisena kuin on, ei saa muutenkaan. Prosentit ja kilot sinne tai tänne, muu ratkaisee. Tietysti rajansa kaikella.

Itse en tykkää, jos mies on kuivan kesän orava ja itseäni paljon pienempi, anteeksi vain. Mukava elämä saa näkyä ja siihen kuuluu liikunnan ja hyvän kunnon lisäksi hyvä ruoka ja monia muita nautintoja. Jotkut elää lihaksilleen, minä en vaan haluan pysyä hyvässä kunnossa, että voin nauttia elämästä pitkään. Jos toisella on kovin erilaiset elämäntavat, ei sovita yhteen. Siksi salimake ei kiinnosta. 

Sinä et ole hyvännäköistä lähelläkään.

Sitä sinä et pysty arvioimaan, mutta tekstistäsi päätellen et ole normaali ihminen vaan barsistinen, uliseva miesvauva.

Vierailija
149/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Ap! Tällainen asenne vie asiassa kun asiassa eteenpäin, ei turha ruikkuttaminen.

Vierailija
150/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysehän on vain ap:n ja hänen hännystelijöidensä niukasta älystä, joka käy ilmi heidän kommenteistaan.

Teksti on typerää, joten sen lähdekin on typerä. Onko sinulla vaikeuksia tajuta ero yksilöiden ja ryhmien välillä?

Vierailija
151/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan tämän ketjun negaajista on itse kaloriina? Arvelisin, että noin 100%.

Heille olisi kauhistus, jos nykyinen köntystrendi menisi pois muodista ja naisten pitäisi näyttää tsekkihottiksilta vielä nelikymppisenäkin.

Vierailija
152/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan tämän ketjun negaajista on itse kaloriina? Arvelisin, että noin 100%.

Heille olisi kauhistus, jos nykyinen köntystrendi menisi pois muodista ja naisten pitäisi näyttää tsekkihottiksilta vielä nelikymppisenäkin.

On kieltämättä pirun outoa, miten pahasti jotkut ketjun kirjoittajat ovat provosoituneet siitä, että AP haluaa laittaa itsensä hyvään fyysiseen kuntoon. Jännä että itsensä kehittäminen on joillekin tällainen punainen vaate. 

THL sanoo että "naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta". Tämän tiedon valossa sanoisin, että meidän pitäisi aktiivisesti kannustaa ihmisiä urheilemaan.

Vierailija
153/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sama jolle vastasit 

Olen ehdottanut tässä ketjuss

Sekin onnistuu oikein hyvin, kun laittaa ihan aluksi fyysisen puolen kuntoon. Henkinen voima tulee vähän kuin siinä sivussa.

Vierailija
154/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.

Se on kyllä täysin varmaa, että jokaiselta naiselta saa lisäpisteitä hyvästä vartalosta, ellei nainen ole huonovartaloinen ja huonoitsetuntoinen ja sitten defenssinä vihaa hyväkuntoisia. Salaa toki hänkin ihailee. Enkä tarkoita mitään bull mentulaa, vaan esim. 100m juoksijan vartaloa.

Sinä itse ihailet, jotkut naisetkin ihailevat, mutta eivät kaikki. Olen itse yleisurheilutaustainen nainen, laji pikajuoksu. Ainakin kuvittelen tietäväni millaisia urheilijamiehet keskimäärin ovat. Ei istu tippaakaan omaan makuuni henkisesti eikä fyysisesti. Pikajuoksijat kyllä olivat heteroita tietääkseni, sen sijaan bodarit ovat usein homoja.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että itse ihailet itseäsi lihaksikkaana tai muita miehiä, olkaa vain kaltaistenne kanssa, ja siihen joukkoon kuuluu jonkin verran naisiakin.

Vierailija
155/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista treenata peppua.

Vierailija
156/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä kuinka moni täällä asettaa älyn ja voimaharjoittelun vastakkain. Omien havaintojeni mukaan taas älykkäät ja menestyvät ihmiset ovat yleensä juuri niitä jotka liikkuvat monipuolisesti. Kai te ymmärrätte, kuinka tärkeä asia lihaskunto on yhtään kenellekään, joka harkitsee esimerkiksi ikääntyvänsä? Ei meidän nykyinen elämäntapamme valtaosalla riitä ylläpitämään sopivaa lihasmassaa ilman tietoista voimaharjoittelua. 

On ihan eri asia liikkua monipuolisesti kuin olla urheilija tai käydä salilla kasvattamassa lihaksia. Kun olen tuolla urheilupiireissä nuorena ollut tiiviisti, niin tiedän. Ei siellä olla älykköjä, katso nyt noita urheilijoita, joita olemassa on. Sinne valikoituvat tietynlaiset, kilpailunhaluiset ja ei-älyllisistä asioista kiinnostuneet ihmiset, normaali urheilu on sitten asia erikseen. Hyötyliikkujillahan on usein parempi kunto kuin salilla kävijöillä, juuri viime viikolla uutisoitiin tiedesivuilla Hesarissa. Ei se pari tuntia salilla vaikuta samalla tavalla kuin aktiivinen elämä.

Vierailija
157/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulostaa siltä että ongelma on enemmänkin sinun pääsi sisällä, kuin urheilullisissa miehissä. "

En ole sanonut, että urheilijamiehet ovat ongelma. Sanoin vain että he eivät ole minun makuuni yhtään eikä sekään ole ongelma. Kyseenalaistin siis sen, että ap:n mielestä kaikki naiset tai urheilulliset naiset pitäisivät lihaksikkaista ja urheilullisista miehistä.

Vierailija
158/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sama jolle vastasit 

Sekin onnistuu oikein hyvin, kun laittaa ihan aluksi fyysisen puolen kuntoon. Henkinen voima tulee vähän kuin siinä sivussa.

Henkinen voima ei ole sama kuin ihmissuhdetaidot tai parisuhdetaidot. Ilmeisesti sali on kiinnostellut muita taitoja enemmän?

Salilla ahkerasti käyvä eksäni (57 v) sanoi, että olen henkiseati vahvin ihminen, jonka hän on tavannut ja haluaisi päästä samaan. Sanoin, että jos käyttäisi edes kolmasosan saliajasta itsensä kehittämiseen, olisi nyt ihan eri pisteessä.

Vierailija
159/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ulkonäkö herättää näköjään paljon kateutta.

Rasva 15% ei ole hyvää näköä, se on riuku, pienen pienillä lihaksilla. Laihduttaminen on hyvä idea jos on oikeasti ylipainoa, mutta tuollainen tuunaaminen on silkkaa itsepetosta.

Vierailija
160/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä kuinka moni täällä asettaa älyn ja voimaharjoittelun vastakkain. Omien havaintojeni mukaan taas älykkäät ja menestyvät ihmiset ovat yleensä juuri niitä jotka liikkuvat monipuolisesti. Kai te ymmärrätte, kuinka tärkeä asia lihaskunto on yhtään kenellekään, joka harkitsee esimerkiksi ikääntyvänsä? Ei meidän nykyinen elämäntapamme valtaosalla riitä ylläpitämään sopivaa lihasmassaa ilman tietoista voimaharjoittelua. 

On ihan eri asia liikkua monipuolisesti kuin olla urheilija tai käydä salilla kasvattamassa lihaksia. Kun olen tuolla urheilupiireissä nuorena ollut tiiviisti, niin tiedän. Ei siellä olla älykköjä, katso nyt noita urheilijoita, joita olemassa on. Sinne valikoituvat tietynlaiset, kilpailunhaluiset ja ei-älyllisistä asioista kiinnostuneet ihmiset, normaali urheilu on sitten asia erikseen. Hyötyliikkujillahan on usein parempi kunto kuin sal

Tässä kommentissa on jo niin paljon virhekäsityksiä ja sisäisiä ristiriitaisuuksia, etten tiedä mihin tarttua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän