Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa
Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos nainen haluaa vain seksiä, on ulkonäöllä vaikutus tietty. Itsekin kolmekymppisenä sinkkuna harrastin seksiä hyväkroppaisten miesten kanssa. Mutta hyväkroppaisten miesten oli myös oltava
a) nuoria kaksikymppisiä
b) omattava sosiaaliset taidot (= ei lähde heti panemisen jälkeen pois, vaan pystyy myös keskustelemaan seksin jälkeen monista asioista)"
No luulisi, että sillä ulkonäöllä olisi silloin vaikutusta missä tahansa suhteessa. Koska sillä on vaikutusta kaikessa romanttisessa kanssakäymisessä naisen kanssa. Moni tällä palstalla ei selvästi ole kuullut, kun iso osa naisista puhuu "urheilullisista ja pitkistä miehistä, joilla on hyvät kädet"...
Tässä on juuri tämä naisten loppumattoman omituisuuden huipentuma. Miksi miehistä pitää väkisin vääntää joku parisuhteeseen ali
"No minun tapauksessani ainakin seksi hyväkroppaisten miesten kanssa loppuu siihen, kun 30 tulee mittariin"
Mitä ihmettä hän tarkoitti tällä? Voisitko nro 178 avata hieman tätä kommenttiasi, olen vilpittömästi utelias ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
Kuinka usein olet tähän mennessä käynyt treffeillä?
Eikö tuo ap puhunut, että deittailee myöhemmin, kun on laittanut itsensä parempaan kuntoon?
Kannattais harjoitella jo nyt, ei sitä kylmiltään hypätä ferrarin rattiin
Miksi deittailla, kun hyvännäköiset naiset eivät deittaile keskinkertaista miestä, joka ei treenaa.
Ikävää kun se on kohdallasi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
Eikö tuo ap puhunut, että deittailee myöhemmin, kun on laittanut itsensä parempaan kuntoon?
Miksi deittailla, kun hyvännäköiset naiset eivät deittaile keskinkertaista miestä, joka ei treenaa.
Käy joskus vilkaisemassa vaikka Instagramissa, miten naiset käyttäytyvät Ryan Goslingin ja Jason Momoan profiileissa. Sama, kun joku kuuma olympiaurheilija näkyy kantamassa soihtua jossain, niin naiset ovat valmiina ostamaan vaikka lentolippuja hyväkroppaisen ja tummahiuksisen miehen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
http://www.is.fi/viihde/art-2000010061999.html
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a28ee8f2-390e-4fd3-9075-c5aa61d…
Tässä esimerkki hyvin korkealta tasolta. Miss Suomi 2020 Viivi Aaltonen löysi espanjalaisen tummahiuksitäydellishiusrajamiehen Tinderistä. Viivi Aaltonen ei ole deittaillut suomalaisia miehiä. Häneen vetosi heti miehen ulkonäkö ja Viivi pitää "tummista ja tulisista miehistä". Viivi epäili miestä ensin pelimieheksi, mutta ei selvästikään välittänyt, koska mies oli niin komea.
Ulkonäöllä on hyvin paljon merkitystä, jos haluaa hyvännäköisen naisen. Ja ei, naisen ei tarvitse olla Miss Suomi, mutta tässä oli vain esimerkki.
Unohdit mainita, että mies oli komeuden lisäksi myös erittäin mukava. Vaikka palstamiehet eivät sitä ymmärrä, niin myös komea mies voi olla luonteeltaan hyvä:
- Sitten kun menin, olin, että tämä mieshän on niin kiltti, empaattinen ja rehellinen. Hän oli pitkä ja komea, mutta luonne oli se, mikä kolahti, Viivi kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.is.fi/viihde/art-2000010061999.html
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a28ee8f2-390e-4fd3-9075-c5aa61d…
Tässä esimerkki hyvin korkealta tasolta. Miss Suomi 2020 Viivi Aaltonen löysi espanjalaisen tummahiuksitäydellishiusrajamiehen Tinderistä. Viivi Aaltonen ei ole deittaillut suomalaisia miehiä. Häneen vetosi heti miehen ulkonäkö ja Viivi pitää "tummista ja tulisista miehistä". Viivi epäili miestä ensin pelimieheksi, mutta ei selvästikään välittänyt, koska mies oli niin komea.
Ulkonäöllä on hyvin paljon merkitystä, jos haluaa hyvännäköisen naisen. Ja ei, naisen ei tarvitse olla Miss Suomi, mutta tässä oli vain esimerkki.
Unohdit mainita, että mies oli komeuden lisäksi myös erittäin mukava. Vaikka palstamiehet eivät sitä ymmärrä, niin myös komea mies voi olla luonteeltaan hyvä:
- Sitten ku
Juu, mies sai "lopulta" mahdollisuuden, koska oli niin komea. Mies pääsi deiteille vain ulkonäkönsä vuoksi, vaikka vaikutti kaiken lisäksi muka pelimieheltä Viivin mielestä. No koska ulkonäkö oli täydellinen (eli täysin stereotyypin mukainen, ei millään tavalla erityistä miesmakua osoittava), niin mies sai anteeksi pelimieheytensä. Ja totta kai mies oli deiteillä mukava, koska hän oli ulkoisesti niin poikkeuksellisen komea, että hän olisi voinut sanoa lähes mitä tahansa ja olisi vähintäänkin saanut seksiä tuolta missiltä. Kyllä miehet nämä tajuavat, naiset yrittävät tehdä vain moraalisemman osapuolen itsestään. Syystä, jota en itse ole vieläkään oppinut ymmärtämään.
Naiset arvostavat älykästä miestä tai haluavat sellaista treffipalstalla. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?, olisi näin miehen näkökulmasta kiva tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä kuinka moni täällä asettaa älyn ja voimaharjoittelun vastakkain. Omien havaintojeni mukaan taas älykkäät ja menestyvät ihmiset ovat yleensä juuri niitä jotka liikkuvat monipuolisesti. Kai te ymmärrätte, kuinka tärkeä asia lihaskunto on yhtään kenellekään, joka harkitsee esimerkiksi ikääntyvänsä? Ei meidän nykyinen elämäntapamme valtaosalla riitä ylläpitämään sopivaa lihasmassaa ilman tietoista voimaharjoittelua.
Hyvin kirjoitettu. Äly ja voimaharjoittelu eivät todellakaan sulje toisiaan pois. Fiksu ihminen ymmärtää, että pärjätäkseen elämässä tarvitaan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostavat älykästä miestä tai haluavat sellaista treffipalstalla. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?, olisi näin miehen näkökulmasta kiva tietää.
Minä myös haluaisin tietää, miten äly ajaa ulkonäön ohi Tinderin kuviin pohjautuvassa sovelluksessa, jota kuvaillaan lauseella "tosi pinnallinen ja raaka sovellus"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
Käy joskus vilkaisemassa vaikka Instagramissa, miten naiset käyttäytyvät Ryan Goslingin ja Jason Momoan profiileissa. Sama, kun joku kuuma olympiaurheilija näkyy kantamassa soihtua jossain, niin naiset ovat valmii
En käytä mitään instaa, facea, tiktokkia, tinderiä yms. Ihan hyvin menee ilman niitäkin. Kannattaa kokeilla sunkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle se tarkoittaa ainakin sitä että mies tosiaan on fiksu ja älykäs eikä mikään kiroileva, kaljaa kittaava, tupakkaa polttava ja naisia esineellistävä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Hahhah.
Naisia ei löytynyt kun olin hieman pulska, ei sitten ainuttakaan. Sitten treenasin pari vuotta kovaa ja nykyään ei tarvitse edes yrittää, kun naiset tulevat ihan itse juttelemaan.
Ainakin tämän anekdootin perusteella puhut påskaa.
Hieno juttu sulle. Ylipainon karistaminen kuitenkin varmasti vaikutti enemmän kuin itse lihakset. Salilla käyminen voi myös parantaa itseluottamusta, millä on myös merkitystä naismenestykseen. Mutta mistään ihmelääkkeestä ei valitettavasti ole kyse.
Sama pätee naisiin. Ei flaksi paljon paremmaksi muutu, vaikka kroppa olisi tikissä, jos muissa asioissa on ongelmaa. Seksiseuran saamista voi kyllä naisten kohdalla parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös haluaisin tietää, miten äly ajaa ulkonäön ohi Tinderin kuviin pohjautuvassa sovelluksessa, jota kuvaillaan lauseella "tosi pinnallinen ja raaka sovellus"
Kannattaako sinun sinne sitten mennä jos se tuntuu niin pinnalliselta ja raa'alta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos nainen haluaa vain seksiä, on ulkonäöllä vaikutus tietty. Itsekin kolmekymppisenä sinkkuna harrastin seksiä hyväkroppaisten miesten kanssa. Mutta hyväkroppaisten miesten oli myös oltava
a) nuoria kaksikymppisiä
b) omattava sosiaaliset taidot (= ei lähde heti panemisen jälkeen pois, vaan pystyy myös keskustelemaan seksin jälkeen monista asioista)"
No luulisi, että sillä ulkonäöllä olisi silloin vaikutusta missä tahansa suhteessa. Koska sillä on vaikutusta kaikessa romanttisessa kanssakäymisessä naisen kanssa. Moni tällä palstalla ei selvästi ole kuullut, kun iso osa naisista puhuu "urheilullisista ja pitkistä miehistä, joilla on hyvät kädet"...
Tässä on juuri tämä naisten loppumattoman omituisuuden huipentuma. Miksi miehistä
Tarkoitin sinkkuaikaani, jolloin halusin vain seksiä. Kun moni täällä kirjoittavista miehistä haluaa vain seksiä, niin ikävä kyllä se aika menee ohi nopeasti. Siksi parisuhde on oltava, jotta sitä seksiä saa myöhemminkin elämässään kuin vain sen kaksikymppisen kropan siivittämänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt tyhmää miestä arvostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako sinun sinne sitten mennä jos se tuntuu niin pinnalliselta ja raa'alta?
Miksi vastasit kysymykseen kysymyksellä? Mikset ottanut kantaa siihen alkuperäiseen kysymykseen?
T. Sivusta huutelija
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Matti tykkää. Riitta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastasit kysymykseen kysymyksellä? Mikset ottanut kantaa siihen alkuperäiseen kysymykseen?
T. Sivusta huutelija
No kun en ole missään tindereissä ja nettideiteissä, niin paha sanoa mitä naiset siellä etsivät. Itse tapaan miehiä mieluummin livenä.
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän ettei tytöt välttämättä tykkää raejuustoja popsivasta steoidi-lihashirviöstä (osa toki tykkääkin).
Mutta ne kuuluisat "työllä hankitut" lihakset on kuulemma kivat.
Kaikki ei sitten kuitenkaan tykkää siitä lihaksilla tehdystä työstä, vaan mielellään saa olla siisteissä sisätöissä.
Luulen että tärkein ominaisuus miehessä on että se on kiva ja fiksu ja sopivan mittainien. On ihan kiva jos on hiukan lihaksia ja sopivasti kuntoa. Niin minullakin.
Olet kai ensimmäinen mies ketjussa, joka ymmärsi millä tavalla naiset ajattelevat, jos nyt mies olet.
Paitsi että työllä hankittuja lihaksia saa ja voi olla sisätöitäkin tekevällä miehellä. Esim oma mieheni tekee kolmeen taloon polttopuut, hakee ne omasta metsästä ja liiteriin asti, minä autan pilkkomisessa. Hyvää kuntoliikuntaa kuten myös puutarhatyöt eikä ole ikinä salilla käynyt.
Naiset arvostavat tekevää, ahkeraa miestä. Salilla trikoissa ähkivä mies ei ole seksikäs eikä niitä lihaksia käytetä mihinkään järkevään, ellei selfien ottamista Tinderiin lasketa.
Hyvä juttu ap. Muista treenata tasaisesti koko kroppasi. Ei näytä kivalta jos on valtavat haukkarit ja tikkujalat.
"No minun tapauksessani ainakin seksi hyväkroppaisten miesten kanssa loppuu siihen, kun 30 tulee mittariin. Tuskin olen ainoa näin ajatteleva nainen. Eli Meinaatteko olla sitten ilman seksiä loppuelämän? Kunhan saa sitä pesää PALJON vuosina 20-29?"
Sittenkö alkaa lihavat miehet kiinnostamaan? Edelleenkin: miesten kannattaa treenata läpi elämän, jotta deittailun ja naisten laatu kasvaa.